eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA UTRZYMANIU I ADMINISTROWANIU CMENTARZAMI   KOMUNALNYM   NA TERENIE GMINY TRZEBINIA W NATĘPUJĄCYCH SEKTORACH I cmentarz komunalny w Trzebini przy ul. Luzara, II cmentarz komunalny w Trzebini przy ul. Cmentarnej, III cmentarz komunalny w Myślachowicach, IV cmentarz komunalny w Lgocie, V cmentarz komunalny w Psarach, VI cmentarz komunalny w Dulowej, VII cmentarz komunalny w Bolęcinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Trzebinia: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA UTRZYMANIU I ADMINISTROWANIU CMENTARZAMI   KOMUNALNYM   NA TERENIE GMINY TRZEBINIA W NATĘPUJĄCYCH SEKTORACH : I cmentarz komunalny w Trzebini przy ul. Luzara, II cmentarz komunalny w Trzebini przy ul. Cmentarnej, III cmentarz komunalny w Myślachowicach, IV cmentarz komunalny w Lgocie, V cmentarz komunalny w Psarach, VI cmentarz komunalny w Dulowej, VII cmentarz komunalny w Bolęcinie
Numer ogłoszenia: 179749 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA UTRZYMANIU I ADMINISTROWANIU CMENTARZAMI   KOMUNALNYM   NA TERENIE GMINY TRZEBINIA W NATĘPUJĄCYCH SEKTORACH : I cmentarz komunalny w Trzebini przy ul. Luzara, II cmentarz komunalny w Trzebini przy ul. Cmentarnej, III cmentarz komunalny w Myślachowicach, IV cmentarz komunalny w Lgocie, V cmentarz komunalny w Psarach, VI cmentarz komunalny w Dulowej, VII cmentarz komunalny w Bolęcinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres rzeczowy, opis wymagań dotyczących wyglądu terenu i zakres usług dotyczących administrowania zawierają odpowiednio załączniki: A, B, C, D, E, F, G stanowiące integralną część siwz. Zamawiający wymaga całodobowej dyspozycyjności- wykonawca poda numer telefonu stacjonarnego do biura, który będzie dostępny dla Zamawiającego oraz Mieszkańców Gminy w godzinach otwarcia biura, oraz nr telefonu grabarza, który przez całą dobę będzie dostępny dla Zamawiającego i Mieszkańców Gminy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien dysponować biurem zlokalizowanym na terenie Miasta Trzebini. Biuro do obsługi klientów winne być czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien postępować z wszelkimi nieczystościami komunalnymi powstającymi przy utrzymaniu czystości i administrowaniu cmentarzami komunalnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami tj zgodnie z : Uchwałą Nr 19/2015 Zgromadzenia Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z dnia 19 czerwca 2015 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie gmin członkowskich Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna -Uchwałą Nr 18/2013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z dnia 17 kwietnia 2013 r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. oraz jako administrator cmentarzy komunalnych ma obowiązek składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości , na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne zgodnie z Uchwałą Nr 23/2013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z dnia 15 maja 2013 w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości , na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz uiszczać w/w opłatę do Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna w Chrzanowie.. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien potwierdzić, że wszelkie nieczystości płynne powstające na terenie cmentarza a trafiające do bezodpływowych zbiorników będą trafiały do oczyszczalni ścieków. Transport w/w nieczystości może odbywać się jedynie przez firmy posiadające stosowne pozwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych na terenie Gminy Trzebinia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez wykonanie przez wykonawcę min. : 1 zadania w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z zakresu administrowania cmentarzem (w tym prowadzenie, ksiąg cmentarnych wymaganych ustawami i utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony przez dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotowego zadania tj : 1 samochodem dostawczym, 7 kosiarkami lub podkaszarkami (po 1kosiarce lub podkaszarce dla każdego sektora ), sprzętem ogrodniczym do pielęgnacji zieleni oraz sprzętem do prac porządkowych .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez dysponowanie min. Dysponowanie minimum 1 osobą dla obsługi jednego sektora (grabarz), który na terenie cmentarza jest dyspozycyjny co najmniej 6 godzin dziennie oraz 1 osobą do prowadzenia biura obsługi klientów w godz. od 7.00 do 15.00 oraz prowadzenia niezbędnej dokumentacji wymaganej przy administrowaniu cmentarzem /zgodnie z obowiązującymi przepisami/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. b) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda od Wykonawcy informacji zawierających w szczególności niżej wymienione elementy: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin platności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy). 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia . Ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia ogłoszenia ustawy zmieniającej wysokość podatku w Dzienniku Ustaw do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia , po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Trzebini, Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pokój nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Trzebini, Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pokój nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.