Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Szczecin: Konserwacja i utrzymanie obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Lipianach
Numer ogłoszenia: 179439 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, fax 091 484 39 97, 4843873,4325323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Lipianach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Lipianach - utrzymanie letnie 1. Usunięcie zanieczyszczeń naw. drogowej i stref podporęczowych przez zamiatanie z likwidacją traw i chwastów 2. Wysokociśnieniowe mycie stalowych elementów konstrukcji 3. Mycie stalowych poręczy i barier 4. Oczyszczenie ścieków skarpowych 5 W Wysokociśnieniowe mycie pozostałych elementów mostów 6 Oczyszczenie i uporządkowanie dna i brzegów cieków 7 Ręczne oczyszczenie studzienek, kratek ściekowych 8 Ręczne czyszczenie powierzchni betonowych i kamiennych stożków na skarpach 9 Czyszczenie i mycie szczelin dylatacyjnych 10 Zabezpieczenie antykorozyjne barier i poręczy 11 Naprawa betonowych schodów skarpowych 12 Uszczelnienie styków prefabrykatów ścieków skarpowych. 13 Likwidacja nieszczelności i uzupełnienie ubytków betonem B15 14 Ręczne rozebranie zniszczonych ścianek czołowych 15 Wykopy ze skarpami pod fundament ścianki czołowej oraz skrzydełek o szerokości dna do m, głębokości do 0,8 m, kategoria gruntu IV 16 Wykonanie nowych ścianek czołowych ze skrzydełkami na wlocie i wylocie przepustu, z betonu klasy B-30 17 Ręczne zasypanie wnęk za ściankami czołowymi i skrzydełkami przy wysokości zasypania do 2 m wraz z dostarczeniem ziemi, zagęszczenie reczne, grunt kat. III 18 Ręczne formowanie nasypów, ziemia dostarczona samochodami samowyładowczymi, grunt kat. III 19 Plantowanie (obrobienie na czysto)skarpy i korony nasypu, grunt kat. IV 20 Odmulenie przewodu przepustu, 21 Odmulenie rowu przy wlocie i wylocie przepustu, - przygotowanie do zimy 1 Usunięcie zanieczyszczeń naw. drogowej i stref podporęczowych przez zamiatanie z likwidacją traw i chwastów 2 Oczyszczenie ścieków skarpowych 3 Oczyszczenie i uporządkowanie dna i brzegów cieków 4 Ręczne oczyszczenie studzienek, kratek ściekowych 5 Ręczne czyszczenie powierzchni betonowych i kamiennych stożków na skarpach 6 Czyszczenie szczelin dylatacyjnych 7 Oczyszczenie betonowych schodów skarpowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - 90.91.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługę polegającą na wykonaniu prac porządkowych i konserwacyjnych na obiektach inżynierskich. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia sprawnym sprzętem, narzędziami i urządzeniami według poniższego zestawienia: 1. Kosiarka mechaniczna - 1 szt. 2. Samochód skrzyniowy lub samowyładowczy do 5Mg - 1 szt. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza oferty: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych usług podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznik nr 2 do Formularza oferty oraz dokumenty - np. referencje, rekomendacje, listy polecające potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 4) Wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty (Wykaz sprzętu). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wypełniony Formularz Oferta. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Wypełniony formularz Kosztorys ofertowy-(Formularz 2.1.) 3. WYKONAWCY ZAGRANICZNI 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33 pok. 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





