Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-29
Lublin: Przetarg nieograniczony na przebudowę Rejestracji w Poliklinice DSK i Wejścia Głównego oraz dostawa mebli do Rejestracji wraz z montażem (znak sprawy 41/12)
Numer ogłoszenia: 178150 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dziecięcy Szpital Kliniczny , ul. Chodźki 2, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7185125, faks 081 7185125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsk.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przebudowę Rejestracji w Poliklinice DSK i Wejścia Głównego oraz dostawa mebli do Rejestracji wraz z montażem (znak sprawy 41/12).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa Rejestracji w Poliklinice DSK i Wejścia Głównego oraz dostawa mebli do Rejestracji wraz z montażem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 33.19.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium do dnia 2012-06-15, godz. 11:30 w wysokości: - Zadanie nr 1: 5 000 zł - Zadanie nr 2: 4 000 zł Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na konto Zamawiającego, nr konta: Kredyt Bank S.A. 17 1500 1520 1215 2007 3265 0000, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli osoba przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu Prawo Budowlane) oraz posiada min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy (wymóg ten dotyczy zadania nr 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wymóg ten dotyczy zadania nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli osoba przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu Prawo Budowlane) oraz posiada min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy (wymóg ten dotyczy zadania nr 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wymóg ten dotyczy zadania nr 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. - Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach (dotyczy zadania nr 1 na roboty budowlane) a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie. b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych. c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. d) w przypadku zwłoki w terminie wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach (dotyczy zadania nr 2 na dostawę i montaż): a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy. b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych. c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT d) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie e) zmianie ulegnie termin realizacji dostawy i montażu, jeśli opóźnieniu ulegną roboty budowlane przewidziane w zadaniu nr 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 212 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych przy przebudowie Rejestracji w Poliklinice i wejścia głównego DSK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych przy przebudowie Rejestracji w Poliklinice i wejścia głównego DSK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego Rejestracji i wejścia głównego DSK zgodnie z Projektem Architektury Wnętrz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego Rejestracji i wejścia głównego DSK zgodnie z Projektem Architektury Wnętrz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Dostawa warzyw i owoców na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-71/25)
- Dostawa analizatora immunologicznego z pakietem odczynników
- "Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 66/25)
- Wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Dostosowania budynku Delegatury LUW w Chełmie przy Pl. Niepodległosci 1 do wymagań ppoż.
- Wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Dostosowania budynku Delegatury LUW w Chełmie przy Pl. Niepodległosci 1 do wymagań ppoż.
- Adaptacja pomieszczeń biurowych Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie - w ramach Utworzenia RCMC Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniejącej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Modernizacja pomieszczeń szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącym im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
- Odnowienie tynków i malatury oraz posadzek w budynku sali gimnastycznej.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.