Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Lesznowola: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Kapitał na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 178107 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gminnej Rady Narodowej 66, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 22 757 9340 do 42, faks 22 757 9340 do 42 w. 235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Lesznowola.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Kapitał na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Lesznowola, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Lesznowoli - uczestników realizowanego w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Kapitał na przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, zwanego dalej Projekt . Uczestnikami Projektu jest w roku 2012 - 16 osób; w tym osoby niepełnosprawne. 1.2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: - przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne ( zeszyt, długopis, teczka) i wydanie każdemu z uczestników Projektu zeszytu , teczki, długopisu oraz materiałów z każdego warsztatu - realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych - koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, - bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, - prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, w tym prowadzenia ewidencji obecności uczestników szkoleń, kursów i doradztwa, - dostarczenia po zakończeniu kursów, szkoleń i doradztwa następujących dokumentów: - dziennika zajęć zawierającego tematy, wymiar godzin, listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników, - potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, - kserokopii wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie uczestnictwa w szkoleniach, kursach i doradztwie, - wzorów materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkoleń, kursów i doradztwa. - zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i warsztatów, zlokalizowanych na terenie Gminy Lesznowola lub w odległości nie większej niż 30 km od Gminy Lesznowola, odpowiednich dla pomieszczenia wszystkich uczestników w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku, - zapewnienia opieki nad dziećmi uczestników Projektu (6-10 dzieci) w każdym dniu szkoleniowym Projektu przez czas trwania zajęć ( zapewnienie opiekunki lub zwrot kosztów poniesionych za przedszkole, żłobek, opiekunkę), - zwrot kosztów dojazdu dla uczestników projektu na szkolenia, kursy zlokalizowane poza gminą Lesznowola - sfinansowania działań edukacyjnych (ewentualne czesne, zwrot kosztów dojazdu do szkoły, wyprawka) dla 2 uczestników projektu, skierowanych przez GOPS w okresie realizacji zamówienia - zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: - rzutnik multimedialny - minimum 2 sztuki, - laptop - minimum 1 szt., - samochód przystosowany do nauki jazdy spełniający wymogi określone w odpowiednich przepisach prawa - minimum 3 szt.; - plac manewrowy spełniający warunki określone w odpowiednich przepisach prawa - minimum 1 szt.; - zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku realizacji, - zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie przerwy kawowej dla wszystkich w danym roku realizowania usługi uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w każdym dniu prowadzenia zajęć, przy czym w ramach przerwy kawowej zapewnienie kawy, herbaty, ciasteczek, wody, cukru, mleka i cytryny; zaś w obowiązek zapewnienia obiadu dotyczy wszystkich dni szkoleniowych z zajęciami 6-godzinnymi oraz wycieczek, - w ramach organizacji warsztatów wyjazdowych, zapewnienie transportu dla uczestników warsztatów, całodziennego wyżywienia oraz animatora,opiekuna wyjazdu, a także zabezpieczenie Sali szkoleniowej oraz atrakcji dodatkowych, w tym ewentualne bilety wstępu i inne wg scenariusza wyjazdu zaproponowanego przez Wykonawcę, - zapewnienia ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie uczestników w danym roku realizowania Projektu, - wydania uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach, - stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, - przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl. 1.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : - przedstawienia raportu, w którym będzie zawarta informacja o jakości szkoleń, kursów i doradztwa (ankiety oceniające prowadzone wśród uczestników zajęć), - przeprowadzenia ankiet oceniających efektywność i jakość szkoleń, kursów i doradztwa - potwierdzenia kwalifikacji zawodowych uczestników szkoleń stosownymi dyplomami, w tym zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN. 1.4. Wykaz szkoleń: 1. Warsztaty kompetencji społecznych, w tym warsztaty umiejętności wychowawczych, umiejętności integracji obowiązków rodzinnych z zawodowymi, radzenie sobie ze stresem i kontrola złości, zarządzanie domowym budżetem, autoprezentacja i wizaż - 48 h - 16 osób, 2. Warsztaty kompetencji społecznych z zakresu zdrowego odżywiania i zdrowego trybu życia, organizowane na 1-dniowym wyjeździe - 6 h warsztatu - 16 osób, 3. Usługi Asystenta Rodziny - 54 h - 3 rodziny, 4. Warsztaty doradztwa zawodowego w zakresie metod aktywnego poszukiwania pracy - 12 h - 12 osób, 5. Spotkania indywidualne z doradcą zawodowym ( 20 h) - 9 osób, 6. Terapia psychologiczna grupowa i indywidualna (30h - grupowa 6 h , indywidualna 24h po 1,5 h dla każdego uczestnika) - 16 osób, 7. Kursy zawodowe dla 7 osób, w szczególności: - Kurs stylizacji i wizażu dla 2 osób, min. 60 h; - Kurs Prawa jazdy kat. B dla 3 osób, min. 60 h + 1 egzamin; - Kurs Fryzjerstwo dla 1 osoby, min. 60 h; - Kurs Opiekun Zwierząt dla 1 osoby, min 60 h..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być aktualnie wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz musi być aktualnie wpisany do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji pośrednictwa zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji pośrednictwa zawodowego sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 usług związanych z realizacją warsztatów lub kursów lub szkoleń na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym nie mniej niż: a) 2 usługi o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). b) 3 usługi w zakresie szkoleń w formie wyjazdowej dla zagrożonych wykluczeniem społecznym klientów ośrodków pomocy społecznej. W stosunku do w/w warunku wykonawca musi wykazać, że przeprowadził szkolenia, zapewniał miejsce prowadzenia szkoleń, zapewniał usługi cateringowe, zapewniał materiały oraz trenerów do prowadzenia szkoleń lub kursów lub warsztatów. UWAGA: NIE UWAŻA SIĘ ZA ZAMÓWIENIA PROJEKTÓW WŁASNYCH WYKONAWCY. Wykonawca załączy dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będą łącznie wiedza i doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej: a) rzutnik multimedialny - 2 szt. b) laptop - 1 szt. d) samochód przystosowanych do nauki jazdy spełniający wymogi określone w odpowiednich przepisach prawa - 2 szt. e) plac manewrowy spełniający warunki określone w odpowiednich przepisach prawa - 1 szt. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia potencjał techniczny będzie oceniany łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej po 1 osobie z niżej wymienionych: 1) Trener - psycholog, psychoterapeuta posiadający: - wykształcenie wyższe, magisterskie z psychologii lub ze studiami podyplomowymi na kierunku psychologia; - ukończone szkolenie/kurs pomocy psychologicznej; - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera; - minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej i grupowej; - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2) Trener - psycholog, posiadający: - wykształcenie wyższe, magisterskie z psychologii lub ze studiami podyplomowymi na kierunku psychologia; - ukończone szkolenie/kurs pomocy psychologicznej; - ukończone szkolenie/kurs z zakresu przeciwdziałania patologii społecznej; - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera; - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów aktywizacyjnych i wychowawczych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3) Trener - doradca zawodowy, posiadający: - wykształcenie wyższe, magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego lub studiami podyplomowymi z zakresu doradztwa zawodowego; - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera; - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów doradztwa zawodowego oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 4) Trener - warsztatu zarządzania budżetem domowym, posiadający: - wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, -minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów zarządzania budżetem domowym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 5) Trener warsztatów z zakresu zdrowego trybu życia, posiadający: - wykształcenie wyższe, kierunek - dietetyka/żywienie człowieka, - minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 2 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów z zakresu zasad zdrowego żywienia dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 6) Trener - kurs opieka nad zwierzętami, posiadający: - wykształcenie wyższe, na kierunku weterynaria lub pokrewne; 7) Trener - kurs fryzjerski, posiadający: - wykształcenie min. zawodowe; kierunek : fryzjerstwo; - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy fryzjera; - minimum 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów/praktyk w zakresie fryzjerstwa. 8) Trener - instruktor nauki jazdy, posiadający : - uprawnienia instruktora nauki jazdy - wpis do ewidencji instruktorów, - minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku instruktora nauki jazdy, 9) Trener - wizażystka/ta, posiadający/a: - wykształcenie min. średnie kierunkowe w kosmetologii; - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kosmetyczka/ wizażystka; - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku trenera/wykładowcy. 10) Asystent rodziny, posiadający: - wykształcenie wyższe, magisterskie z psychologii lub pedagogiki lub socjologii lub nauki o rodzinie lub pracy socjalnej; - minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i/lub z rodziną, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółka Cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia sytuacja ekonomiczna i finansowa oceniana będzie łącznie. Uwaga: W przypadku, gdy posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa będzie podana w innej walucie niż złoty polski (PLN) wówczas Zamawiający dokona przeliczenia podanej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedmiotowy dokument musi być ważny na dzień składania ofert. Uwaga: Jeżeli termin ważności polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub innego dokumentu upływa wcześniej niż przez zakończeniem realizacji zamówienia wówczas wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia tej polisy OC do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument oddzielnie przez każdego z Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz OFERTA - sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Opis sposobu realizacji usługi (Z), według którego będzie dokonywana ocena oferty zgodnie z Rozdziałem 5 pkt. 5 ppkt. b) SIWZ - podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 3) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Opis sposobu realizacji usługi (Z) - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gops-lesznowola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gminnej Rady Narodowej 66, 05-506 Lesznowola, na parterze, pok. nr 1, SIWZ nieodpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria, na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Kapitał na przyszłość jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI LESZNOWOLA
więcej: przetargi LESZNOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Kurs eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci energetycznych dla Gr.1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Przeprowadzenie usługi kursów językowych dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych".
- Organizacja 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn: "Estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.