eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznowolaŚwiadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Kapitał na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Lesznowola: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Kapitał na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 178107 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gminnej Rady Narodowej 66, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 22 757 9340 do 42, faks 22 757 9340 do 42 w. 235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Lesznowola.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Kapitał na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Lesznowola, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Lesznowoli - uczestników realizowanego w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Kapitał na przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, zwanego dalej Projekt . Uczestnikami Projektu jest w roku 2012 - 16 osób; w tym osoby niepełnosprawne. 1.2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: - przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne ( zeszyt, długopis, teczka) i wydanie każdemu z uczestników Projektu zeszytu , teczki, długopisu oraz materiałów z każdego warsztatu - realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych - koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, - bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, - prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, w tym prowadzenia ewidencji obecności uczestników szkoleń, kursów i doradztwa, - dostarczenia po zakończeniu kursów, szkoleń i doradztwa następujących dokumentów: - dziennika zajęć zawierającego tematy, wymiar godzin, listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników, - potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, - kserokopii wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie uczestnictwa w szkoleniach, kursach i doradztwie, - wzorów materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkoleń, kursów i doradztwa. - zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i warsztatów, zlokalizowanych na terenie Gminy Lesznowola lub w odległości nie większej niż 30 km od Gminy Lesznowola, odpowiednich dla pomieszczenia wszystkich uczestników w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku, - zapewnienia opieki nad dziećmi uczestników Projektu (6-10 dzieci) w każdym dniu szkoleniowym Projektu przez czas trwania zajęć ( zapewnienie opiekunki lub zwrot kosztów poniesionych za przedszkole, żłobek, opiekunkę), - zwrot kosztów dojazdu dla uczestników projektu na szkolenia, kursy zlokalizowane poza gminą Lesznowola - sfinansowania działań edukacyjnych (ewentualne czesne, zwrot kosztów dojazdu do szkoły, wyprawka) dla 2 uczestników projektu, skierowanych przez GOPS w okresie realizacji zamówienia - zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: - rzutnik multimedialny - minimum 2 sztuki, - laptop - minimum 1 szt., - samochód przystosowany do nauki jazdy spełniający wymogi określone w odpowiednich przepisach prawa - minimum 3 szt.; - plac manewrowy spełniający warunki określone w odpowiednich przepisach prawa - minimum 1 szt.; - zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku realizacji, - zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie przerwy kawowej dla wszystkich w danym roku realizowania usługi uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w każdym dniu prowadzenia zajęć, przy czym w ramach przerwy kawowej zapewnienie kawy, herbaty, ciasteczek, wody, cukru, mleka i cytryny; zaś w obowiązek zapewnienia obiadu dotyczy wszystkich dni szkoleniowych z zajęciami 6-godzinnymi oraz wycieczek, - w ramach organizacji warsztatów wyjazdowych, zapewnienie transportu dla uczestników warsztatów, całodziennego wyżywienia oraz animatora,opiekuna wyjazdu, a także zabezpieczenie Sali szkoleniowej oraz atrakcji dodatkowych, w tym ewentualne bilety wstępu i inne wg scenariusza wyjazdu zaproponowanego przez Wykonawcę, - zapewnienia ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie uczestników w danym roku realizowania Projektu, - wydania uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach, - stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, - przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl. 1.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : - przedstawienia raportu, w którym będzie zawarta informacja o jakości szkoleń, kursów i doradztwa (ankiety oceniające prowadzone wśród uczestników zajęć), - przeprowadzenia ankiet oceniających efektywność i jakość szkoleń, kursów i doradztwa - potwierdzenia kwalifikacji zawodowych uczestników szkoleń stosownymi dyplomami, w tym zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN. 1.4. Wykaz szkoleń: 1. Warsztaty kompetencji społecznych, w tym warsztaty umiejętności wychowawczych, umiejętności integracji obowiązków rodzinnych z zawodowymi, radzenie sobie ze stresem i kontrola złości, zarządzanie domowym budżetem, autoprezentacja i wizaż - 48 h - 16 osób, 2. Warsztaty kompetencji społecznych z zakresu zdrowego odżywiania i zdrowego trybu życia, organizowane na 1-dniowym wyjeździe - 6 h warsztatu - 16 osób, 3. Usługi Asystenta Rodziny - 54 h - 3 rodziny, 4. Warsztaty doradztwa zawodowego w zakresie metod aktywnego poszukiwania pracy - 12 h - 12 osób, 5. Spotkania indywidualne z doradcą zawodowym ( 20 h) - 9 osób, 6. Terapia psychologiczna grupowa i indywidualna (30h - grupowa 6 h , indywidualna 24h po 1,5 h dla każdego uczestnika) - 16 osób, 7. Kursy zawodowe dla 7 osób, w szczególności: - Kurs stylizacji i wizażu dla 2 osób, min. 60 h; - Kurs Prawa jazdy kat. B dla 3 osób, min. 60 h + 1 egzamin; - Kurs Fryzjerstwo dla 1 osoby, min. 60 h; - Kurs Opiekun Zwierząt dla 1 osoby, min 60 h..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być aktualnie wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz musi być aktualnie wpisany do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji pośrednictwa zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji pośrednictwa zawodowego sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 usług związanych z realizacją warsztatów lub kursów lub szkoleń na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym nie mniej niż: a) 2 usługi o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). b) 3 usługi w zakresie szkoleń w formie wyjazdowej dla zagrożonych wykluczeniem społecznym klientów ośrodków pomocy społecznej. W stosunku do w/w warunku wykonawca musi wykazać, że przeprowadził szkolenia, zapewniał miejsce prowadzenia szkoleń, zapewniał usługi cateringowe, zapewniał materiały oraz trenerów do prowadzenia szkoleń lub kursów lub warsztatów. UWAGA: NIE UWAŻA SIĘ ZA ZAMÓWIENIA PROJEKTÓW WŁASNYCH WYKONAWCY. Wykonawca załączy dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będą łącznie wiedza i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej: a) rzutnik multimedialny - 2 szt. b) laptop - 1 szt. d) samochód przystosowanych do nauki jazdy spełniający wymogi określone w odpowiednich przepisach prawa - 2 szt. e) plac manewrowy spełniający warunki określone w odpowiednich przepisach prawa - 1 szt. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia potencjał techniczny będzie oceniany łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej po 1 osobie z niżej wymienionych: 1) Trener - psycholog, psychoterapeuta posiadający: - wykształcenie wyższe, magisterskie z psychologii lub ze studiami podyplomowymi na kierunku psychologia; - ukończone szkolenie/kurs pomocy psychologicznej; - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera; - minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej i grupowej; - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2) Trener - psycholog, posiadający: - wykształcenie wyższe, magisterskie z psychologii lub ze studiami podyplomowymi na kierunku psychologia; - ukończone szkolenie/kurs pomocy psychologicznej; - ukończone szkolenie/kurs z zakresu przeciwdziałania patologii społecznej; - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera; - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów aktywizacyjnych i wychowawczych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3) Trener - doradca zawodowy, posiadający: - wykształcenie wyższe, magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego lub studiami podyplomowymi z zakresu doradztwa zawodowego; - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera; - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów doradztwa zawodowego oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 4) Trener - warsztatu zarządzania budżetem domowym, posiadający: - wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, -minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów zarządzania budżetem domowym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 5) Trener warsztatów z zakresu zdrowego trybu życia, posiadający: - wykształcenie wyższe, kierunek - dietetyka/żywienie człowieka, - minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 2 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów z zakresu zasad zdrowego żywienia dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 6) Trener - kurs opieka nad zwierzętami, posiadający: - wykształcenie wyższe, na kierunku weterynaria lub pokrewne; 7) Trener - kurs fryzjerski, posiadający: - wykształcenie min. zawodowe; kierunek : fryzjerstwo; - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy fryzjera; - minimum 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów/praktyk w zakresie fryzjerstwa. 8) Trener - instruktor nauki jazdy, posiadający : - uprawnienia instruktora nauki jazdy - wpis do ewidencji instruktorów, - minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku instruktora nauki jazdy, 9) Trener - wizażystka/ta, posiadający/a: - wykształcenie min. średnie kierunkowe w kosmetologii; - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kosmetyczka/ wizażystka; - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku trenera/wykładowcy. 10) Asystent rodziny, posiadający: - wykształcenie wyższe, magisterskie z psychologii lub pedagogiki lub socjologii lub nauki o rodzinie lub pracy socjalnej; - minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i/lub z rodziną, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółka Cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia sytuacja ekonomiczna i finansowa oceniana będzie łącznie. Uwaga: W przypadku, gdy posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa będzie podana w innej walucie niż złoty polski (PLN) wówczas Zamawiający dokona przeliczenia podanej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedmiotowy dokument musi być ważny na dzień składania ofert. Uwaga: Jeżeli termin ważności polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub innego dokumentu upływa wcześniej niż przez zakończeniem realizacji zamówienia wówczas wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia tej polisy OC do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument oddzielnie przez każdego z Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz OFERTA - sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Opis sposobu realizacji usługi (Z), według którego będzie dokonywana ocena oferty zgodnie z Rozdziałem 5 pkt. 5 ppkt. b) SIWZ - podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 3) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Opis sposobu realizacji usługi (Z) - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gops-lesznowola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gminnej Rady Narodowej 66, 05-506 Lesznowola, na parterze, pok. nr 1, SIWZ nieodpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria, na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Kapitał na przyszłość jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.