Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Sadkowice: Bankowa obsługa budżetu Gminy Sadkowice
Numer ogłoszenia: 17758 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sadkowice, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 046 8156191, fax 046 8156191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasadkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Sadkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sadkowice obejmująca: - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących , rachunków pomocniczych następujących jednostek organizacyjnych oraz podmiotów dotowanych przez Gminę: Urząd Gminy Sadkowice Gminna Biblioteka Publiczna w Sadkowicach Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach Zespół Szkół w Sadkowicach Szkoła Podstawowa w Lubani Szkoła Podstawowa w Trębaczewie Szkoła Podstawowa w Kłopoczynie Gimnazjum w Lubani; - realizacja poleceń przelewu, - realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, - dostarczania wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym, spełniających następujące wymogi: * winny być one sporządzone w formie papierowej, * zawierać między innymi dane takie jak: nazwę wpłacającego, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku bankowego wpłacającego - realizacja przelewów w systemie elektronicznym wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego dla wybranych rachunków bankowych otwartych dla Urzędu Gminy w Sadkowicach oraz Gminnych jednostek organizacyjnych , - przyjęcie pełnej obsługi kasowej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, - przenoszenie na rachunek bieżący Gminy w ostatnim dniu miesiąca dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach jednostek podległych organizacyjnie Gminie, Nazwa/kod ustalone z Wspólnego Słownika Zamówień. Usługi pośrednictwa finansowego z wyjątkiem inwestycji bankowych i ubezpieczeniowych 66100000 - 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający żąda od wykonawców [art.26 ust.2 ustawy] oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: - Warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Aktualny odpis z właściwego rejestru, zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia potwierdzona przez upoważnione osoby - nie starsze niż 6 m-cy wstecz) - Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oświadczenie Wykonawcy (Formularz ofertowy - oryginał) - Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oświadczenie Wykonawcy (Formularz ofertowy - oryginał) - Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (ewentualnego odroczenia, zwolnienia, lub rozłożenia na raty zaległych płatności. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (oryginał - nie starsze niż 3 m-ce). - Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Formularz ofertowy) - Warunek posiadania uprawnień do podpisania oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia potwierdzona przez upoważnione osoby) 2. Wykonawca deklaruje gotowość doradztwa finansowego (bankowego) w tym także emisji papierów wartościowych. 3. Wykonawca zapewni jednakowe warunki obsługi bankowej budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych. 4. Wykonawca umożliwi obsługę bankową mieszkańców Gminy w miejscowości Sadkowice będącej siedzibą Gminy nie później niż od 1 marca 2008 r. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8ºº do 15ºº. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez każdego z wykonawców [art. 23 ust.3 ustawy]. W przypadku wyboru takiego oferenta zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia [art. 23 ust.4]. 6. Wypełnione formularze wg załącznika 1 i 2 należy złożyć w formie oryginału. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się w oparciu o w/w dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 8. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Aktualny odpis z właściwego rejestru, zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia potwierdzona przez upoważnione osoby - nie starsze niż 6 m-cy wstecz) - Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oświadczenie Wykonawcy (Formularz ofertowy - oryginał) - Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oświadczenie Wykonawcy (Formularz ofertowy - oryginał) - Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (ewentualnego odroczenia, zwolnienia, lub rozłożenia na raty zaległych płatności. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (oryginał - nie starsze niż 3 m-ce). - Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Formularz ofertowy) - Warunek posiadania uprawnień do podpisania oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia potwierdzona przez upoważnione osoby)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasadkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sadkowicach Sadkowice 129a 96-206 Sadkowice pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkowicach Sadkowice 129a 96-206 Sadkowice pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Inowłódz oraz jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





