eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczePrace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach Zadanie A ; Zadanie B 1 ; Zadanie B 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Siemiatycze: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach : Zadanie A ; Zadanie B 1 ; Zadanie B 2
Numer ogłoszenia: 177337 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552680, fax 085 6552668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.pl , www.umwp-podlasie.pl/bip/powiat/siemiatycze
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach : Zadanie A ; Zadanie B 1 ; Zadanie B 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach : Zadanie A - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od 2007-11-01 do 2008-04-30 , - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od 2007-11-01 do 2008-04-30. Zadanie B 1 - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od 2007-11-01 do 2008-04-30. Zadanie B 2 - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli 20% w okresie od 2007-11-01 do 2008-04-30. Miejsce wykonania zadania : Drogi powiatowe na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: I. Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 1.000,00 zł ( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100 ) za każde zadanie , na które zostanie złożona oferta . II. Wadium może być wnoszone w formach : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109/2000 , poz. 1158 oraz Nr 25/2002 z późn. zm. ). III. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach PKO BP S.A. O/Siemiatycze nr 53 10201332 0000150200375162 . Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć najpóźniej w dzień przetargu (2007-10-04) na wskazany rachunek z dopiskiem >>Wadium na prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych sezonie zimowym 2007/2008,<<. IV. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. V. Wykonawców , którzy nie wnieśli wymaganego wadium wyklucza się z postępowania ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 , spełniający wymogi art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia : 1. Oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 1 do oferty . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - oryginał (w przypadku wniesienia wadium w gotówce kopia wyciągu bądź przelewu ostemplowanego przez bank potwierdzona za zgodność z oryginałem , jeśli przelewu dokonano w formie elektronicznej - wydruk komputerowy potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy). 5. Ponadto przystępujący do przetargu musi spełniać warunki : 5.1. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia . 5.2. Wykonawca ponosi wobec osób trzecich pełną odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. 5.3. Sprzęt Wykonawcy powinien być wyposażony w lampę sygnalizacyjną koloru pomarańczowego. 5.4. Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni przy zimowym utrzymaniu powinni pracować w kamizelkach ostrzegawczych koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi. 5.5. Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 , spełniający wymogi art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia : 1) Oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 1 do oferty . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium - oryginał (w przypadku wniesienia wadium w gotówce kopia wyciągu bądź przelewu ostemplowanego przez bank potwierdzona za zgodność z oryginałem , jeśli przelewu dokonano w formie elektronicznej - wydruk komputerowy potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsiemiatycze.pl/pliki/07

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach , ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie - do 2007-10-04 w godz. 7 00 ÷ 15 00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach , ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, ( w sekretariacie) ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach : Zadanie A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od 2007-11-01 do 2008-04-30 , - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od 2007-11-01 do 2008-04-30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach : Zadanie B 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B 1 - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od 2007-11-01 do 2008-04-30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach : Zadanie B 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B 2 - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli 20% w okresie od 2007-11-01 do 2008-04-30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.