eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa indywidualnego zawierających się w zadaniu Aktywna Integracja w ramach projektu Wszyscy mamy równe szanse - aktywizacja osób wykluczonych realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Braniewo: Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa indywidualnego zawierających się w zadaniu Aktywna Integracja w ramach projektu Wszyscy mamy równe szanse - aktywizacja osób wykluczonych realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 176750 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie , Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 644 29 55, faks 55 644 29 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprbraniewo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcprbraniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa indywidualnego zawierających się w zadaniu Aktywna Integracja w ramach projektu Wszyscy mamy równe szanse - aktywizacja osób wykluczonych realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa indywidualnego zawierających się w zadaniu Aktywna Integracja w ramach projektu Wszyscy mamy równe szanse - aktywizacja osób wykluczonych realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla 15 beneficjentów projektu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany wnieść wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, w którym oświadczy że posiada odpowiednie uprawnienia jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wraz z wykazem o zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym minimum jedną usługę proporcjonalną pod względem ilości uczestników do części zamówienia, na którą składa ofertę wraz z kopiami dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca dołączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że w części 1 wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie w kierunku pedagogika lub i psychologia lub i socjologia lub i nauki o rodzinie, w części 2 wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie i jest doradcą zawodowym, w części 3 wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe i jest psychologiem, w części 4 wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie średnie techniczne technikum informatyczne lub wyższe licencjackie lub magisterskie w kierunku informatyka lub pokrewnym, w części 5 wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie średnie techniczne technikum informatyczne lub wyższe licencjackie lub magisterskie w kierunku informatyka lub pokrewnym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art 22 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach wystąpienia zdarzeń siły wyższej, zmiany przez Zamawiającego terminu realizacji zamówienia, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby jednej ze stron rażąca stratą, zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron, zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy, zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego, konieczności zmiany numerów rachunków bankowych, osób świadczących usługi, wyznaczonych do kontaktu. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprbraniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie Plac Piłsudskiego 2 14-500 Braniewo pokój 105 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2013 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie Plac Piłsudskiego 2 14-500 Braniewo pokój 105 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia Wykonawca przeprowadzi 18 godzinny Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 8 osobowej grupy osób niepełnosprawnych w wieku od 15 do 22 lat (I Grupa) oraz 18 godzinny Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 7 osobowej grupy wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 do 22 lat (II Grupa). Trening dla obydwu grup zostanie przeprowadzony w terminie od maja do 30 czerwca 2013 roku. Wykonawca zapewni salę szkoleniową, wykładowcę/wykładowców, materiały szkoleniowe, poczęstunek w formie kanapek z wędliną, serem i warzywami, ciastek, ciepłych napojów (herbaty), soków, wody mineralnej, wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu treningu przez Uczestników. Poczęstunek na jednego Uczestnika musi składać się z min. dwóch kanapek (dwie kromki pieczywa lub jedna bułka kajzerka) z wędliną, serem i warzywami (pomidor, ogórek świeży/konserwowy, sałata, papryka i inne), 30 gramowej porcji ciastek, 250 ml herbaty, 250 ml wody mineralnej i 250 ml soku. Zajęcia dla I Grupy będą odbywać się w dni powszednie (poza sobotą i niedzielą) w godzinach porannych (od godziny 08.00) po 3 godziny dydaktyczne jednorazowo. Harmonogram zajęć zostanie ostatecznie zatwierdzony przez Zamawiającego. Zajęcia dla Grupy II będą odbywać się w dni powszednie (poza sobotą i niedzielą) w godzinach popołudniowych (po godzinie 15.00), nie więcej, niż 2 godziny dydaktyczne jednorazowo. Harmonogram zajęć zostanie ostatecznie zatwierdzony przez Zamawiającego. Prowadzone seminarium winno zawierać bloki tematyczne zawarte w SIWZ. Prowadzone zajęcia będą dostosowane do stanu zdrowia i możliwości Uczestników. 1 godzina treningu = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Wykonawca po zakończeniu zajęć przedłoży Zamawiającemu indywidualną pisemną opinię trenera prowadzącego zajęcia dotyczącą każdego uczestnika z zaznaczeniem, w jakim zakresie udział w zajęciach wpłynął pozytywnie na uczestnika (aktywność na zajęciach, praca indywidualna, praca w grupie, umiejętności, kreatywność, innowacyjność, itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne doradztwo zawodowe - utworzenie Indywidualnego Planu Działania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia Wykonawca przeprowadzi 3 godzinne indywidualne zajęcia doradcze dla 15 Uczestników (osób niepełnosprawnych i wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 do 22 lat). Efektem końcowym indywidualnego doradztwa będzie utworzenie przez doradcę zawodowego Indywidualnego Planu Działania. Indywidualne doradztwo będzie realizowane w terminie od czerwca do 30 listopada 2013 roku. Indywidualne doradztwo będzie prowadzone w terminach i godzinach ustalonych indywidualnie z Uczestnikami (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.30). Harmonogram zajęć zostanie ostatecznie zatwierdzony przez Zamawiającego. Indywidualne doradztwo będzie zawierało następujące elementy dotyczące równości szans kobiet i mężczyzn określenie zawodów, w których występuje niedoreprezentowanie kobiet, korzyści i zagrożenia wynikające z podejmowania zawodów typowo kobiecych i typowo męskich. 1 godzina doradztwa = 1 godzina zegarowa (60 minut). Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu doradztwa przez Uczestników. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz poczęstunek. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedłoży Zamawiającemu indywidualne pisemne opinie trenera prowadzącego zajęcia dotyczące wszystkich uczestników (komunikatywność, ocena własnych możliwości, zasób wiedzy, itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Indywidualne doradztwo psychologiczne zajęcia motywacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia Wykonawca przeprowadzi 3 godzinne indywidualne zajęcia doradcze dla 15 Uczestników (osób niepełnosprawnych i wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 do 22 lat). Indywidualne doradztwo będzie realizowane w terminie od czerwca do 30 listopada 2013 roku. Indywidualne doradztwo będzie prowadzone w terminach i godzinach ustalonych indywidualnie z Uczestnikami (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.30). Harmonogram zajęć zostanie ostatecznie zatwierdzony przez Zamawiającego. Indywidualne doradztwo będzie zawierało następujące elementy omówienie tematu dalszej drogi kształcenia Uczestnika, kariery zawodowej, motywowanie do samorozwoju, kształcenia, podejmowania w życiu nowych działań, wyzwań, motywowanie do życiowej aktywizacji. Indywidualne doradztwo psychologiczne poza powyższymi elementami będzie prowadzone według indywidualnych potrzeb zgłaszanych przez Uczestników. 1 godzina doradztwa = 1 godzina zegarowa (60 minut). Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu doradztwa przez Uczestników. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz poczęstunek. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedłoży Zamawiającemu indywidualną pisemną opinię trenera prowadzącego zajęcia dotyczącą każdego uczestnika z zaznaczeniem, w jakim zakresie udział w zajęciach wpłynął pozytywnie na uczestnika (komunikatywność, ocena własnych możliwości, zasób wiedzy, itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia Wykonawca przeprowadzi 20 godzinny kurs komputerowy dla 10 Uczestników (osób niepełnosprawnych w wieku od 15 do 22 lat) podzielonych na dwie pięcioosobowe grupy - w zależności od stopnia niepełnosprawności oraz zdolności motorycznych). Zajęcia szkoleniowe będą realizowane w terminie od września do 30 listopada 2013 roku. Zajęcia szkoleniowe będą prowadzone w dni powszednie (poza sobotą i niedzielą) w godzinach porannych (od godziny 08.00) po 3 godziny dydaktyczne jednorazowo. Harmonogram zajęć zostanie ostatecznie zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni salę szkoleniową, wykładowcę lub wykładowców, dostęp do sprzętu szkoleniowego (komputery stacjonarne wyposażone w myszy optyczne, klawiatury, monitory lub komputery przenośne), materiały szkoleniowe, poczęstunek w formie kanapek z wędliną, serem i warzywami, ciastek, ciepłych napojów (herbaty), soków, wody mineralnej, wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu przez Uczestników. Poczęstunek na jednego Uczestnika musi składać się z min. dwóch kanapek (dwie kromki pieczywa lub jedna bułka kajzerka) z wędliną, serem i warzywami (pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, sałata, papryka i inne), 30 gramowej porcji ciastek, 250 ml herbaty, 250 ml wody mineralnej i 250 ml soku. Prowadzony kurs powinien zawierać elementy przedstawione w SIWZ. Prowadzone zajęcia będą dostosowane do stanu zdrowia i możliwości Uczestników. 1 godzina kursu = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu przeprowadzi wśród uczestników kursu test wiedzy badający ich zasób wiedzy oraz umiejętności w zakresie tematyki zajęć. Test powinien być przeprowadzony pisemnie oraz zawierać minimum 6 pytań. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedłoży Zamawiającemu arkusze testów wraz z krótką charakterystyką wiedzy i umiejętności obydwu grup uczestników przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs projektowania witryn internetowych z modułem handlu internetowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia Wykonawca przeprowadzi 30 godzinny kurs komputerowy dla 5 Uczestników (wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 do 22 lat). Zajęcia szkoleniowe będą realizowane w terminie od września do 30 listopada 2013 roku. Zajęcia szkoleniowe będą prowadzone w dni powszednie (poza sobotą i niedzielą) w godzinach popołudniowych (od godziny 15.00) po 2 godziny dydaktyczne jednorazowo. Harmonogram zajęć zostanie ostatecznie zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni salę szkoleniową, wykładowcę lub wykładowców, dostęp do sprzętu szkoleniowego (komputery stacjonarne wyposażone w myszy optyczne, klawiatury, monitory lub komputery przenośne - z dostępem do Internetu), materiały szkoleniowe, poczęstunek w formie kanapek z wędliną, serem i warzywami, ciastek, ciepłych napojów (herbaty), soków, wody mineralnej, wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu przez Uczestników. Poczęstunek na jednego Uczestnika musi składać się z min. dwóch kanapek (dwie kromki pieczywa lub jedna bułka kajzerka) z wędliną, serem i warzywami (pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, sałata, papryka i inne), 30 gramowej porcji ciastek, 250 ml herbaty, 250 ml wody mineralnej i 250 ml soku. Prowadzony kurs powinien zawierać elementy przedstawione w SIWZ. Prowadzone zajęcia będą dostosowane do stanu zdrowia i możliwości Uczestników. 1 godzina kursu = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu przeprowadzi wśród uczestników kursu test wiedzy badający ich zasób wiedzy oraz umiejętności w zakresie tematyki zajęć. Test powinien być przeprowadzony pisemnie oraz zawierać minimum 6 pytań. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedłoży Zamawiającemu arkusze testów wraz z krótką charakterystyką wiedzy i umiejętności grupy uczestników przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.