Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Brzozów: dostawa staplerów
Numer ogłoszenia: 176739 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4309587, fax 013 4309587.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa staplerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa staplerów w następującej ilości i rodzajach: 1. Stapler okrężny zagięty średnica 25 - 26 mm z regulowaną siłą docisku szt. 30 2. Stapler okrężny zagięty średnica 28 - 29 mm z regulowaną siłą docisku szt. 20 3. Stapler okrężny zagięty średnica 31 - 32 mm z regulowaną siłą docisku szt. 20 4. Stapler okrężny zagięty średnica 33 - 34 mm z regulowaną siłą docisku szt. 20 5. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 60 mm do tkanki cienkiej szt. 5 6. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 60 mm do tkanki grubej szt. 5 7. Stapler linowy z regulacją siły docisku 45 mm do tkanki cienkiej szt. 5 8. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 45 mm do tkanki grubej szt. 5 9. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 90 mm do tkanki cienkiej szt. 5 10. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 90 mm do tkanki grubej szt. 5 11. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 60 mm do tkanki cienkiej szt. 5 12. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 60 mm do tkanki grubej szt. 5 13. Ładunek do staplera linowego z regulacją docisku 45 mm do tkanki cienkiej szt. 5 14. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 45 mm do tkanki grubej szt. 5 15. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 90 mm do tkanki cienkej szt. 5 16. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 90 mm do tkanki grubej szt. 5 17. Stapler liniowy 40 mm z głowicą w formie łuku tnący z wymiennymi ładunkami szt. 20 18. Ładunki do staplera liniowego 40 mm z głowicą w formie łuku, do tkanki normalnej szt. 20 19. Ładunki do staplera liniowego 40 mm z głowicą w formie łuku, do tkanki grubej szt. 20 20. Stapler liniowy z nożem tnącym 75 mm szt. 10 21. Ładunki do staplera liniowego z nożem tnącym 75 mm do ktanki normalnej szt. 10 22. Ładunki do staplera liniowego z nożem tnącym 75 mm do tkanki grubej szt. 10 23. Stapler liniowy z nożem tnącym 55 mm szt. 10 24. Ładunki do staplera liniowego z nożem tnącym 55 mm do tkanki normalnej szt. 10 25. Ładunki do staplera liniowego z nożem tnącym 55 mm do tkanki grubej szt. 10 26. Klips tytanowy średnio duży szt. 2000 27. Klips polimerowy XL szt. 200 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Dokumenty wymagane od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Deklaracje zgodności bądź certyfikaty CE na oferowane wyroby w zależności od klasy wyrobu medycznego. d)Informację o ewentualnym powierzeniu części prac podwykonawcom (zakres prac powierzonych, nazwa i adres podmiotu występującego jako podwykonawca). Wykonawca załącza zobowiązanie podwykonawcy do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zamówienia, e)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów podmiotowych, o których mowa w punkcie 7. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie 36 - 200 Brzozów ul. Ks. J. Bielawskiego 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie 36 - 200 Brzozów ul. Ks. J. Bielawskiego 18 kancelaria szpitala pok. nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Adaptacja pomieszczeń w pawilonie H w Szpitalu w Brzozowie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Utworzenie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie POO.".
- Dostawa sprzętu medycznego (53)
- Dostawa warzyw i owoców (51)
- Dostawa mieszanki bitumiczno-asfaltowej.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1936R Barycz - Izdebki polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km 8+828 - 9+337 w miejscowości Izdebki
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Sukcesywna dostawa implantów chirurgicznych.
- DOSTAWA LEKÓW I MEDYKAMENTÓW INNYCH
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
- dostawa leków, środków dezynfekcyjnych, odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.