To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Wrocław: Usługi umożliwiające dostęp do korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych dla użytkowników
Numer ogłoszenia: 176529 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133359 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi umożliwiające dostęp do korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych dla użytkowników.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi umożliwiające dostęp do korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych dla użytkowników. 1.2. Użytkownikami usług będą: a) osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub zaangażowane na podstawie umowy zlecenia, b) dzieci do lat 18 wskazane przez osoby z lit. a), c) osoby towarzyszące wskazane przez osoby z lit. a). 1.3. Zamawiający przewiduje dofinansowanie zgodnie z § 8 ust. 1 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (t.j. Dz. U. z 1996 r. Nr 70, poz. 335 z późn. zm.). Przyznawanie ulgowych usług i świadczeń oraz wysokości dopłat z Funduszu uzależnia się od sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej pracownika. Przewiduje się dopłaty w wysokości 100%, 90% lub 80% wartości świadczenia zgodnie z kryteriami socjalnymi. Natomiast dla osób towarzyszących nie przewiduje się dopłaty z ZFŚS. 1.4. Usługi będące przedmiotem umowy polegają na umożliwieniu Użytkownikom usług nieograniczonego dostępu do korzystania z wyznaczonych obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie miasta Wrocławia, Świdnicy, Legnicy, Jeleniej Góry i woj. dolnośląskiego o zróżnicowanym charakterze, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy. Umowy współpracy winny obowiązywać, co najmniej na okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym w wyniku niniejszego postępowania. 1.5. Użytkownicy usług będą mieli możliwość dostępu do wyznaczonych obiektów za okazaniem karty imiennej/karnetu imiennego, dowodu tożsamości lub innego sposobu umożliwiającego identyfikację Użytkownika usług. 1.6. W przypadku dostępu do wyznaczonych obiektów za pomocą karty imiennej/karnetu imiennego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe karty/karnety bezpłatnie w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. Duplikaty kart/karnetów wystawiane będą bezpłatnie w przypadku utraty karty/karnetu przez Użytkownika usług (zgubienie, zniszczenie, kradzież). 1.7. Liczba użytkowników usług ustalona zostanie na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie 3 dni od daty podpisania umowy. Liczba użytkowników usług może być aktualizowana w okresach miesięcznych do 20 dnia każdego miesiąca kalendarzowego. Zmiana liczby Użytkowników usług obowiązuje od 1 dnia następnego miesiąca. 1.8. Zamawiający przewiduje świadczenie usług dla 90 Użytkowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby Użytkowników (+/-) 50%. 1.9. Zamawiający wymaga aby wynagrodzenie za świadczenie usług dla pracownika i osoby towarzyszącej była jednakowa. Natomiast wynagrodzenie za świadczenie usług dla dziecka do lat 18 wynosiła połowę odpłatności biletu dla pracownika. 1.10. Aktualna lista świadczonych usług oraz podmiotów będzie dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 1.11. Zakres usług, dostępnych w ramach umowy z Zamawiającym, będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy i będzie obejmować, co najmniej: aerobic/fitness, aqua aerobic, basen, danceaerobic, indoor cycling, kriokomora, fitness, gimnastyka, grota solna, lodowisko, jacuzzi, joga, klub aktywnej mamy, sztuki walki, naukę tańca, zumba, nordic-walking, pilates, platforma wibracyjna, rollmasaż (rolletic), sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, spinning, squash. 1.12. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy. 1.13. Zamawiający wymaga świadczenia usług bez ograniczeń w postaci wymaganych regulaminem przerw między zajęciami. 1.14. Zamawiający wymaga, aby Użytkownik usług miał możliwość dokonania rezerwacji miejsc na zajęcia grupowe bez ograniczeń. 1.15. Reklamacje dotyczące nieprawidłowości w zakresie korzystania z usług objętych niniejszą umową, będą rozpatrywane w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 1.16. Zamawiający wymaga, aby min. 50 obiektów sportowo - rekreacyjnych świadczyło usługi w godzinach otwarcia obiektu bez ograniczeń na terenie woj. dolnośląskiego. 1.17. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.18. W razie sprzeczności zapisów Regulaminu świadczenia usług sportowych i rekreacyjnych z zapisami niniejszej specyfikacji oraz umowy, pierwszeństwo będą miały zapisy SIWZ oraz umowy. 1.19. Płatności za wykonanie usługi będą rozliczane w okresie comiesięcznym w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.20. Wraz z fakturą VAT Wykonawca prześle Zamawiającemu w formie elektronicznej wykaz pracowników korzystających z karty w danym miesiącu rozliczeniowym. Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2013r. do 31.07.2014r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Benefit Systems S.A., ul. Fredry 6, 54-610 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87131,00
Oferta z najniższą ceną: 87120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87131,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYDARZENIA "SENIOR W PLENERZE"
- Organizacja aktywności sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r. - 2 Części.
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
- Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.