Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Kraków: Organizacja wizyty studyjnej w ramach Projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej
Numer ogłoszenia: 176360 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wizyty studyjnej w ramach Projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest zorganizowanie wizyty studyjnej dla pracowników przedsiębiorstw społecznych z Małopolski, zwłaszcza członków spółdzielni socjalnych oraz członków grup inicjatywnych nowych spółdzielni socjalnych z terenu województwa małopolskiego, korzystających ze wsparcia PIK ARES w dniu 21-22 czerwca 2010 roku.Na organizację wizyty studyjnej będą się składać 1.Usługi gastronomiczne: obiad w dniu 21 czerwca 2010 dla ok. 16 osób, kolacja w dniu 21 czerwca 2010 dla ok. 16 osób 2.Zapewnienia uczestnikom wizyty noclegów ze śniadaniem w pokojach dwuosobowych dla ok. 16 osób w terminie 21/ 22 czerwca 2010r., 3. Prezentacja na temat funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowe Ośrodka Rehabilitacyjno Szkoleniowo- Wypoczynkowego i usług przez niego oferowanych, oraz Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Introligatorsko- Poligraficznego prowadzonego przez Stowarzyszenie Teatr Grodzki z Bielska Białej ,prezentacje, dyskusje z pracownikami Zakładów Aktywności Zawodowej oraz usługi gastronomiczne i hotelarskie stanowią komplementarny i łączny program wizyty studyjnej. Usługi hotelarskie, gastronomiczne są przedmiotem działalności Zakładu Aktywności Zawodowej w związku z czym korzystanie z nich przez uczestników wizyty studyjnej ma na celu uzupełnienie części merytorycznej programu wizyty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Aktywności Zawodowej Ośrodek Rehabilitacyjno-Szkoleniow-Wypoczynkowy, Laliki 365, 34-373 Zwardoń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2395,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2395,33
Oferta z najniższą ceną: 2395,33 / Oferta z najwyższą ceną: 2395,33
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust 1a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Pomimo, iż wartość tej kategorii zamówień publicznych w ramach jednostki w roku 2010 przekracza kwotę 14 000,00 euro, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z procedurą przewidzianą w art. 5 ust. 1a pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2007, numer 223, poz.1655 z późn. zm). Zgodnie z powołanym powyżej przepisem, Zamawiający może bowiem wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1. Udzielenie zamówienia z zastosowaniem art. 5 ust.1a pkt.1 cyt. ustawy jest uzasadnione, gdyż zapewni to celowe, oszczędne i efektywne dokonywanie wydatków w ramach planowanego zamówienia. Zakup usług: gastronomicznej, hotelarskiej i szkoleniowej od jednego podmiotu, jakim jest Zakład Aktywności Zawodowej Ośrodek Rehabilitacyjno Szkoleniowo - Wypoczynkowy, stanowić będzie zakup kompleksowej usługi, a tym samym Zamawiający wyłącza poniesienie kosztów jakiegokolwiek pośrednictwa. Jednocześnie należy podkreślić, iż Wykonawca został wybrany po uprzednim rozeznaniu rynku i zgromadzeniu informacji, że działalność Zakładu jest unikatowa ze względu na jej przedmiot obejmujący aktywizację społeczno - zawodową osób zagrożonych wykluczeniem społecznym ze względu na niepełnosprawność, skalę przedsięwzięcia. Zakład Aktywności Zawodowej realizuje także projekty ukierunkowane na aktywizację osób niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez pracę i edukację. Tworząc nowe miejsca pracy w przedsiębiorstwie skutecznie wspiera powrót do społeczeństwa osób zagrożonych marginalizacją. Zamawiający pragnie zrealizować wizytę studyjną, w ramach której uczestnicy poznają bliżej specyfikę działalności ww. podmiotu, licząc na zaszczepienie w Małopolsce dobrych praktyk funkcjonujących w obszarze przedsiębiorczości społecznej, oraz nawiązanie bezpośrednich kontaktów, które w przyszłości mogą zaowocować współpracą handlową, pomiędzy przedsiębiorstwami społecznymi.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych dla nowej infrastruktury badawczej wraz z doposażeniem w ramach projektu FEMP.01.04-IZ.00-0268/24
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Najem aparatury badawczej Digital Correlation System 3D
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach zadania: "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ul. Grzegórzecką"
- WYKONANIE I DOSTAWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z MONTAŻEM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa bezzałogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry Urzędów Gmin, Miast i Gmin Powiatu Kieleckiego oraz Starostwa Powiatowego w Kielcach, a także realizacja szkoleń...
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





