eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszynwykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, słaboprądowych i sygnalizacji pożaru dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Zamkowej 3 w Cieszynie , 1-sza część. Obiekt wpisany do rejestru zabytków.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Cieszyn: wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, słaboprądowych i sygnalizacji pożaru dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Zamkowej 3 w Cieszynie , 1-sza część. Obiekt wpisany do rejestru zabytków.
Numer ogłoszenia: 175861 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8512877, fax 033 8520138.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, słaboprądowych i sygnalizacji pożaru dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Zamkowej 3 w Cieszynie , 1-sza część. Obiekt wpisany do rejestru zabytków..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, słaboprądowych i sygnalizacji pożaru dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Zamkowej 3 w Cieszynie, 1-sza część prac w zakresie : 1) tablice rozdzielcze - wykonać całość projektowanych tablic rozdzielczych z pozostawieniem części starych tablic, które muszą pozostać do czasu wyremontowania wszystkich pomieszczeń, 2) linie zasilające - wykonać całość projektowanych linii zasilających łącznie z połączeniami tymczasowymi do starych tablic, które muszą pozostać do czasu wyremontowania wszystkich pomieszczeń, 3) instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych - instalację wykonać w całości przyziemia, całości poddasza oraz części parteru z salami koncertowymi (gdzie nie będą wymieniane stropy) wraz z gankiem zewnętrznym, 4) instalacja siłowa - wykonać całość projektowanej instalacji siłowej, 5) instalacja telefoniczna - wykonać całość projektowanej instalacji telefonicznej (z korektami tras przewodów na nowych ściankach piętra, których obecnie nie będzie - przewody prowadzić na istniejących ścianach), 6) instalacja domofonowa - wykonać całość projektowanej instalacji domofonowej, 7) instalacja komputerowa - wykonać całość projektowanej instalacji komputerowej, 8) instalacja AZART - wykonać całość projektowanej instalacji AZART, 9) instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania - wykonać układanie rur i przewodów z gniazdami czujek, przyciskami ostrzegawczymi i modułami sterującymi w całym przyziemiu, na poddaszu oraz części parteru z salami koncertowymi (gdzie nie będą wymieniane stropy). Instalacje sygnalizacji pożaru i oddymiania nie mogą zostać uruchomione po zakończeniu tej części robót, gdyż będą to tylko fragmenty tych instalacji. Należy jedynie wykonać sprawdzenie ciągłości przewodów poszczególnych obwodów. 10) instalacja ochrony przed porażeniem - wykonać całość projektowanej instalacji ochrony przed porażeniem bez pomiarów działania wyłączników ochronnych dla odbiorników, które nie zostały zainstalowane, 11) Instalacja odgromowa - wykonać całość projektowanej instalacji, 12) demontaże i prace pomocnicze - wykonać wykucia dla nowych i demontowanych tablic rozdzielczych, demontaż niepotrzebnych skrzynek i tablic rozdzielczych, zamurowanie i otynkowanie niepotrzebnych wnęk po zdemontowanych tablicach oraz demontaż osprzętu, opraw oświetleniowych i przewodów na uchwytach w remontowanych pomieszczeniach.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a ponadto spełniają : 5.1. Wymogi odnośnie potencjału kadrowego: a) zapewnią kierownika budowy posiadającego : - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221). b) spełniają wymogi wynikające z : - Ustawy o ochronie zabytków z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 162. poz. 1568) - Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) 5.2. Doświadczenie zawodowe - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie podobnych zamówień, rozumianych jako wykonanie w ramach jednego lub wielu różnych zamówień, podobnego do określonego w niniejszym przetargu zakresu prac instalacyjnych, przy czym nie wymaga się wykonania wszystkich bez wyjątku spośród wyżej wymienionych zakresów prac. Suma wartości tych prac (potwierdzających doświadczenie zawodowe Wykonawcy) nie może być niższa niż 2 - krotna wartość oferowanej ceny brutto. Należy podać rodzaj poszczególnych zakresów prac, ich wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.3. Udzielenie gwarancji na okres 3 lat. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymienione w pkt. 6 SIWZ : 6.1. Wypełnienie i podpisanie dokumentu Oferta Wykonawcy - załącznik nr 1 6.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 6.3.Aktualny wypis (odpis) z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr 3 6.4. Wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 6.5. Kopie uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - załącznik nr 4a 6.6. Kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 i z 2002r. Nr 23, poz. 221) - załącznik nr 4b 6.7. Załącznik 4 c) - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów wynikających z : - Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 162. poz. 1568 z późn. zmianami), - Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) 6.8. Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie podobnych zamówień, rozumianych jako wykonanie w ramach jednego lub wielu różnych zamówień, podobnego do określonego w niniejszym przetargu zakresu prac instalacyjnych, przy czym nie wymaga się wykonania wszystkich bez wyjątku spośród wyżej wymienionych zakresów prac. Suma wartości (brutto) tych prac (potwierdzających doświadczenie zawodowe Wykonawcy) nie może być niższa niż 2-krotna wartość oferowanej ceny brutto. Należy podać rodzaj poszczególnych zakresów prac, ich wartość, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 6.9. Referencje Zamawiających, potwierdzających, że prace wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie - załącznik nr 5a 6.10. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 6.11.Oświadczenia podwykonawców o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6a. W sprawie zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawców, w celu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawa wynikające z art. 647 {1}, §1 - §4 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami). 6.12. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na druku Zamawiającego (kosztorysy ślepe po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będą kosztorys ofertowy) lub własny kosztorys identyczny z dostarczonym przez Zamawiającego w SIWZ (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) oraz wypełnienie tabeli zbiorczej z doliczeniem podatku VAT - załączniki nr 7a. 7b, 7c 6.13. Podpisane Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 8 6.14. Parafowany Wzór umowy - załącznik nr 9 6.15. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 10 Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych napisem - za zgodność z oryginałem - i podpisanych przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy wskazanych w dokumencie rejestrowym firmy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których dostawca lub wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmcieszyn.ox.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, tel. (0/prefix/33) 85 20 138.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 15:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, Sekretariat Ip.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.09.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.