eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewZACIĄGNIĘCIE KREDYTU TERMOMODERNIZACYJNEGO Z PREMIĄ TERMOMODERNIZACYJNĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-19

POZYCJA 17559

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sochaczew: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU TERMOMODERNIZACYJNEGO Z PREMIĄ TERMOMODERNIZACYJNĄ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Sochaczew, do kontaktów: Kwiatkowski Radosław, ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, fax 046 862-26-02, e-mail: sekretariat@sochaczew.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sochaczew.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU TERMOMODERNIZACYJNEGO Z PREMIĄ TERMOMODERNIZACYJNĄ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Sochaczew. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU TERMOMODERNIZACYJNEGO Z PREMIĄ TERMOMODERNIZACYJNĄ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego, 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Zaświadczenia Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych); 6.Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (zgodnie z pkt. 2.2. SIWZ); 7.oświadczenia wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych, wg wzoru na formularzu ofertowym, 8.wypisu ze statutu banku, 9.zezwolenia Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych, objętych przedmiotowym zamówieniem, 10.dowodu wpłaty wadium, 11.wykazu przedstawicieli lub pełnomocników (wraz z wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania dokumentów w firmie. 12.propozycję umowy opracowaną przez Oferenta, uwzględniającą wszystkie wymogi postawione przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU TERMOMODERNIZACYJNEGO Z PREMIĄ TERMOMODERNIZACYJNĄ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i ust.2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/niespełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sochaczew.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 09:30, Urząd Miejski w Sochaczewie ul.1 Maja 16 96-500 Sochaczew pok. nr 62.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie - wielkość kredytu - 730.033,00. 1) Krótki opis: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie - wielkość kredytu - 730.033,00. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie - wielkość kredytu - 730.033,00. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku hali sportowej przy ulicy Kusocińskiego w Sochaczewie - wielkość kredytu - 464.580,00. 1) Krótki opis: Termomodernizacja budynku hali sportowej przy ulicy Kusocińskiego w Sochaczewie - wielkość kredytu - 464.580,00. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Termomodernizacja budynku hali sportowej przy ulicy Kusocińskiego w Sochaczewie - wielkość kredytu - 464.580,00. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie - wielkość kredytu - 560.000,00. 1) Krótki opis: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie - wielkość kredytu - 560.000,00. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Sochaczewie - wielkość kredytu - 560.000,00. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.