eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiDostawy w 2012 roku, części zamiennych samochodów będących w użytkowaniu MPGK Sp. z o.o. olejów i smarów do samochodów i urządzeń,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-19

Stargard Szczeciński: Dostawy w 2012 roku, części zamiennych samochodów będących w użytkowaniu MPGK Sp. z o.o. olejów i smarów do samochodów i urządzeń,
Numer ogłoszenia: 17559 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy w 2012 roku, części zamiennych samochodów będących w użytkowaniu MPGK Sp. z o.o. olejów i smarów do samochodów i urządzeń,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów będących w użytkowaniu MPGK Sp. z o.o., olejów i smarów do samochodów i urządzeń w 2012 roku . Przedmiot zamówienia stanowi tzw. koszyk przykładowych (najbardziej powszechnie używanych przez Zamawiającego) materiałów i będzie on służył do celów porównawczych przy wyborze Wykonawcy ( załącznik nr 5 do SIWZ). Koszyk wskazanych materiałów jest wyliczony w oparciu o ceny jednostkowe opublikowane na stronie internetowej www.intercars.com.pl na dzień 16.01.2012 r. Podane w załączniku nr 5 pozycje są jedynie częściowym przekrojem zapotrzebowania Zamawiającego. Załącznik nr 4 (wykaz pojazdów) jest dodatkowym wyznacznikiem zapotrzebowania stanowiącym informację dla Wykonawcy o zakresie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie na tym etapie dokładnie zadeklarować do których pojazdów i jakie dokładnie ilości części wymienionych pojazdów zostaną zakupione. Wykonawca na etapie składania oferty określa marżę lub rabat w stosunku do załącznika nr 5 /constans-koszyk na dzień 16.01.2012 r./, który/a będzie obowiązywała w trakcie trwania całej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Termin rozpoczęcia realizacji każdorazowej dostawy - w ciągu 2 dni roboczych od daty telefonicznego zgłoszenia, potwierdzonego następnie faxem lub e-mailem. Miejsca w które Wykonawca dostarczy zamawiane elementy składające się na przedmiot zamówienia to: a/ Zakład Wodociągów i Kanalizacji- ul Bogusława IV 15 b/ Zakład Oczyszczania Miasta- ul. Bogusława IV 15 c/ Zakład Obsługi Urządzeń Komunalnych- ul Spokojna 6 d/ Dział Zaopatrzenia- ul. Okrzei 6 3.Wykonawca do każdej dostawy dołączy dokumenty potwierdzające oczekiwaną przez Zamawiającego jakość przedmiotu umowy. 4 Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, wyładunku, koszty należytego zabezpieczenia ładunku) ponosi Wykonawca. 5. W trakcie trwana umowy Wykonawca do ceny każdego elementu składającego się na element dostawy, doliczał będzie marżę lub rabat zgodnie ze złożoną ofertą, w odniesieniu do ceny brutto danego produktu zamieszczonej w dniu zgłoszenia zapotrzebowania na stronie internetowej www.intercars.com.pl . W bardzo nielicznych przypadkach (np. części do starszych pojazdów typu Star) których cen w dniu złożenia zamówienia nie będzie można odnieść do w/w strony, marżę lub rabat ofertowy Wykonawcy Zamawiający odnosił będzie do ceny producenta, a w przypadku braku możliwości ustalenia ceny na tej podstawie- ceny zakupu części przez Wykonawcę. W pozycjach których Zamawiający nie będzie mógł z weryfikować w oparciu o w/w stronę, na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłożyć będzie musiał dokumenty z których wynikać będzie prawidłowość naliczenia marży lub rabatu zgodnie z ofertą przetargową. 6. Zamawiający zaznacza, że określając zawartość koszyka z załącznika nr 5 nie miał na celu uchybienia art. 29 ust 3 ustawy. Części wymienione w załączniku nr 5 mają charakter przykładowy i służą wyborowi najkorzystniejszej oferty. Same zamówienia będą określone bieżącymi potrzebami Zamawiającego (typ, marka model, zamiennik, lub równoważny itp.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie do 20 % zamówień uzupełniających.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.Dokument rejestrowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński; Dział Zaopatrzenia, cena 30 złotych brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński; sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.