Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Stargard Szczeciński: Dostawy w 2012 roku, części zamiennych samochodów będących w użytkowaniu MPGK Sp. z o.o. olejów i smarów do samochodów i urządzeń,
Numer ogłoszenia: 17559 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy w 2012 roku, części zamiennych samochodów będących w użytkowaniu MPGK Sp. z o.o. olejów i smarów do samochodów i urządzeń,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów będących w użytkowaniu MPGK Sp. z o.o., olejów i smarów do samochodów i urządzeń w 2012 roku . Przedmiot zamówienia stanowi tzw. koszyk przykładowych (najbardziej powszechnie używanych przez Zamawiającego) materiałów i będzie on służył do celów porównawczych przy wyborze Wykonawcy ( załącznik nr 5 do SIWZ). Koszyk wskazanych materiałów jest wyliczony w oparciu o ceny jednostkowe opublikowane na stronie internetowej www.intercars.com.pl na dzień 16.01.2012 r. Podane w załączniku nr 5 pozycje są jedynie częściowym przekrojem zapotrzebowania Zamawiającego. Załącznik nr 4 (wykaz pojazdów) jest dodatkowym wyznacznikiem zapotrzebowania stanowiącym informację dla Wykonawcy o zakresie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie na tym etapie dokładnie zadeklarować do których pojazdów i jakie dokładnie ilości części wymienionych pojazdów zostaną zakupione. Wykonawca na etapie składania oferty określa marżę lub rabat w stosunku do załącznika nr 5 /constans-koszyk na dzień 16.01.2012 r./, który/a będzie obowiązywała w trakcie trwania całej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Termin rozpoczęcia realizacji każdorazowej dostawy - w ciągu 2 dni roboczych od daty telefonicznego zgłoszenia, potwierdzonego następnie faxem lub e-mailem. Miejsca w które Wykonawca dostarczy zamawiane elementy składające się na przedmiot zamówienia to: a/ Zakład Wodociągów i Kanalizacji- ul Bogusława IV 15 b/ Zakład Oczyszczania Miasta- ul. Bogusława IV 15 c/ Zakład Obsługi Urządzeń Komunalnych- ul Spokojna 6 d/ Dział Zaopatrzenia- ul. Okrzei 6 3.Wykonawca do każdej dostawy dołączy dokumenty potwierdzające oczekiwaną przez Zamawiającego jakość przedmiotu umowy. 4 Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, wyładunku, koszty należytego zabezpieczenia ładunku) ponosi Wykonawca. 5. W trakcie trwana umowy Wykonawca do ceny każdego elementu składającego się na element dostawy, doliczał będzie marżę lub rabat zgodnie ze złożoną ofertą, w odniesieniu do ceny brutto danego produktu zamieszczonej w dniu zgłoszenia zapotrzebowania na stronie internetowej www.intercars.com.pl . W bardzo nielicznych przypadkach (np. części do starszych pojazdów typu Star) których cen w dniu złożenia zamówienia nie będzie można odnieść do w/w strony, marżę lub rabat ofertowy Wykonawcy Zamawiający odnosił będzie do ceny producenta, a w przypadku braku możliwości ustalenia ceny na tej podstawie- ceny zakupu części przez Wykonawcę. W pozycjach których Zamawiający nie będzie mógł z weryfikować w oparciu o w/w stronę, na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłożyć będzie musiał dokumenty z których wynikać będzie prawidłowość naliczenia marży lub rabatu zgodnie z ofertą przetargową. 6. Zamawiający zaznacza, że określając zawartość koszyka z załącznika nr 5 nie miał na celu uchybienia art. 29 ust 3 ustawy. Części wymienione w załączniku nr 5 mają charakter przykładowy i służą wyborowi najkorzystniejszej oferty. Same zamówienia będą określone bieżącymi potrzebami Zamawiającego (typ, marka model, zamiennik, lub równoważny itp.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie do 20 % zamówień uzupełniających.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.Dokument rejestrowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński; Dział Zaopatrzenia, cena 30 złotych brutto..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński; sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH
- DOSTAWA AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH ORAZ TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.