Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Police: Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o.
w budynku użytkowym przy ul. KONOPNICKIEJ 2 w Policach
Numer ogłoszenia: 175431 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, fax 091 3175037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. w budynku użytkowym przy ul. KONOPNICKIEJ 2 w Policach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. w budynku użytkowym przy ul. KONOPNICKIEJ 2 w Policach: - demontaż starej instalacji i grzejników; - wykonanie nowej instalacji z rur miedzianych, montaż grzejników płytowych - wg projektu technicznego; - naprawa uszkodzeń w ścianach, sufitach, posadzkach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: w kwocie 1.000 zł (jeden tysiąc zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, zatrudniający co najmniej dwóch pracowników posiadających kwalifikacje do wykonywania robót instalacyjnych, zatrudniający osobę posiadającą uprawnienia budowlane i należącą do izby IB, którzy wykonają roboty instalacyjne siłami własnymi, którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) wykonali należycie co najmniej 3 zamówienia w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem - instalacje c.o. (min. 3 obiekty) i przedstawią referencje od min. 3 zamawiających. Ocena spełnienia warunków udziału wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użytkowym przy ul. Konopnickiej 2 w Policach 1.Dowód wniesienia wadium. 2.Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5. 3.Kosztorys ofertowy na roboty w oparciu o przedmiar robót otrzymany od zamawiającego - zał. nr 3, ogólną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 2) oraz projekt budowlany. 4.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 5.Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne). 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 6. 9.Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 10.Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - instalacje c.o. (min. 3 obiekty) - wg zał. nr 7. 11.Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 7 (referencje od minimum 3 zamawiających). 12.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg zał. nr 8, z załączeniem kserokopii uprawnień i kwalifikacji zatrudnionych przez wykonawcę pracowników, którzy będą kierować robotami oraz robotników, także ewentualnych podwykonawców. 13.Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8. 14.Określenie części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg zał. nr 9. 15.Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10. Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy pod rygorem nieważności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Wykonanie zaleceń ekspertyzy technicznej w zakresie napraw wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Niedziałkowskiego 12c, administrowanym przez ZGKiM w Policach
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej Nr 3917Z Dobra - Lubieszyn"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Mieście Lubawskim
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. 1-go Maja 1 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- " Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pleśnej "
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





