Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Pawłowice: Zadanie inwestycyjne pn: Przystosowanie ośrodków zdrowia dla osób niepełnosprawnych - zabudowa windy w segmencie B budynku ośrodka zdrowia w Pniówku ul.Krucza 12
Numer ogłoszenia: 174443 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Komunalny , ul. Adama Mickiewicza 28A, 43-250 Pawłowice, woj. śląskie, tel. 032 4493434, faks 032 4493434.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie inwestycyjne pn: Przystosowanie ośrodków zdrowia dla osób niepełnosprawnych - zabudowa windy w segmencie B budynku ośrodka zdrowia w Pniówku ul.Krucza 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest zabudowa windy w segmencie B budynku ośrodka zdrowia w Pniówku ul.Krucza 12 oraz połączenie jej z ciągami komunikacyjnymi w budynku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane warunki: a) Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP b) Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy, c) Wykonawcy muszą wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum: - 2 pracami obejmującymi swoim rodzajem roboty ogólnobudowlane wraz z montażem windy lub platformy dla niepełnosprawnych, lub - 2 pracami w zakresie montażu windy lub platformy dla niepełnosprawnych , każda z wymienionych prac musi być o wartości minimum 100 tys. zł brutto. d) Wykonawcy muszą dysponować: - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych- druk b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (Uwaga: Dostawcą lub wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Dostawcy lub wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców. Zamawiający wymaga aby oferta była podpisana przez osoby uprawnione - art. 23 ust. 2 prawa zamówień publicznych), c) wykaz wykonanych prac - z podaniem tej wartości oraz podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje,), że roboty zostały wykonane z należytą starannością - wszystkie warunki muszą być spełnione razem aby przedmiotowy podpunkt był zaliczony, - należy wypełnić formularz nr 1 d) wykaz osób - wraz z załączeniem kserokopii uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Komunalny ul. Mickiewicza 28a - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zespół Komunalny ul. Mickiewicza 28a - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. W. Goetla w Makowie Podhalańskim ...
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku "C" Zespołu Szkół nr 31 Specjalnych przy ul. Fordońskiej 17 w Bydgoszczy.
- Przebudowa dźwigu osobowego w celu przystosowania go dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Wydziału Biologii i Biotechnologii UMCS
- Poprawa efektywności energetycznej obiektu Szkoły Podstawowej w Glinach Małych wraz z instalacją urządzeń OZE oraz wymianą źródła ciepła
- Budowa 4 wind zewnętrznych wraz z remontem klatek schodowych w budynku przy ul. Radzymińskiej 61. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.122.2025
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





