eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa sprzętu jednorazowego użytku - nr sprawy 10/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17391

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa sprzętu jednorazowego użytku - nr sprawy 10/2006

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, do kontaktów: Maria Wątorska tel. 0 42 6761823 Henryka Jaworska tel. 0 42 6761823; Teresa Szadkowska tel. 0 42 6761774 wew. 283, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, e-mail: piotrowski_szpital@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku - nr sprawy 10/2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazoweggo użytku - 18 zakresów: strzykawki, igły, cewniki, rękawice, drobny sprzęt medyczny, kaniule, sprzęt anastezjologiczny, drobny sprzęt medyczny - galanteria, rurki intubacyjne, filtry, sprzęt do sterylizacji, sprzęt do żywienia dojelitowego, anastezjologia - cewniki i śluzy, chirurgia ogólna, elektrody do EKG, papiery, żele, bielizna jednorazowa, obłożenia jałowe dla bloku operacyjnego, opakowania do sterylizacji, pojemniki do badań histopatologicznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 498600 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 13930PLN - z odp.podz. w zakresach-zg. ze SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp., aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,aktualne informacje z KRK albo równoważnego zaświadczenioa własciwego organu sądowego lub administarcyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust1 pkt 4-8 Ustawy,Aktualna inf.z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt 9 Ustawy.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału ZUS oraz US, dokument potwierdzający wniesienie wadium, infor. banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdloność kredytową Wykonawcy, zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonego znakiem zgodności CE-Dz.U. nr 93 poz 896 ustawa z 20.04.2004 r.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.05.2006, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.05.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2006, godzina 09:30, w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna pok. 109 I piętro, ul. Milionowa 14 w Łodzi.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 29.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.