eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8- dostawa do filii Szymiszów ul. Strzelecka 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8- dostawa do filii Szymiszów ul. Strzelecka 2
Numer ogłoszenia: 173890 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy , ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, faks 077 4613480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8- dostawa do filii Szymiszów ul. Strzelecka 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 - dostawa do filii Szymiszów ul Strzelecka 2 w ilościach: Część I załącznik nr 2: chrzan tarty słoik 180g - 60szt, cukier 1kg, - 2300kg, cukier puder 500g - 40szt, cukier waniliowy 32g, - 130szt, cynamon 20g- 60szt, czekolada mleczna 100g -50 szt, czosnek granulowany 20g - 600szt, dżem słoik 280g różne smaki niskosłodzony np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku- 1400szt.,fasola Jaś 400g-200 szt., fasola Jaś 5kg - 30 szt., fasolka czerwona konserwowa puszka 400g -60 szt., groch łuskany połówki 400g - 180szt., groszek konserwowy puszka 400g - 60szt., herbata ekspresowa czarna 50szt. w paczce np. Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych - 50 paczek, herbata granulowana 80g - 400 paczek, herbata granulowana czarna 90 g - 400 paczek, herbata granulowana czarna 100g - 800 paczek, herbata miętowa ekspresowa 50 szt. w paczce- 120 paczek, herbata owocowa ekspresowa 50 szt. w paczce- 120 szt, kakao 100g - 50szt., kakao 200g -50szt., kasza gryczana 5 kg - 60kg, kasza gryczana w woreczkach 4x100g = 400g - 80 szt., kasza jęczmienna 1 kg - 150kg, kasza manna 500g - 400szt., kawa naturalna rozpuszczalna 200g - 10szt.,kawa naturalna rozpuszczalna 100g - 10szt, kawa naturalna 250g - 10szt., kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. Inka lub inna nie gorsza jakościowo - 50szt, kminek 20g - 30szt., kukurydza w puszkach 400g - 60 szt., kwasek cytrynowy 20g - 420szt., liść laurowy 10g - 50 szt., majeranek 20g -200szt., majonez 225g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 60 szt., majonez 250g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo - 60szt, marmolada słoik 280g - 20szt., mąka pszenna 1 kg typ 500 np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach - 1200kg., mąka ziemniaczana 1 kg - 150kg, miód naturalny słoik 220g- 30 szt., musztarda 200g - 200szt., musztarda 900g - 60 szt., ocet spirytusowy 10% 1 l butelka -120szt., olej spożywczy 1l butelka plastikowa - 660 szt., orzech włoski połówki 100g - 20 szt, papryka słodka mielona 20g - 50 szt., pasztet drobiowy 110 g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt, pasztet drobiowy 130 g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt pasztet drobiowy 160 g w puszkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt , pasztet drobiowy 200 g słoik np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt , pieprz czarny mielony - 50g - 250 szt., płatki owsiane błyskawiczne 400g - 400 szt., proszek do pieczenia 36g - 60 szt., przecier pomidorowy 30% 800g-100 szt., przecier pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo - 200 szt., przyprawa do pierników 20g - 50 szt., przyprawa do flaków 20g - 120 szt., rodzynki 100g - 10 szt., rodzynki 200g - 10 szt., ryż 1kg - 360 kg, seler konserwowy słoik 320g - 60szt., soda oczyszczona 40g - 30 szt., sok owocowy 0,33l różne smaki np. Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo -1900 szt., sok owocowy 1l- butelka czarna porzeczka - 20 szt., sok owocowy 1l - butelka malina - 30 szt., sok owocowy 1l- butelka truskawka - 20 szt., sok owocowy gęsty 420g butelka - 60 szt., sól spożywcza jodowana 1 kg - 300 kg, suchary bezcukrowe 285g - 150 szt, suchary z cukrem 290g - 150 szt, szynka konserwowa mielona 110g foremka jednorazowa- 500 szt, szynka konserwowa mielona 130 g foremka jednorazowa - 500 szt., wiórki kokosowe 100g - 60 szt., woda mineralna niegazowana 1,5 l - 450 szt, ziele angielskie 15g - 60szt.,żelatyna spożywcza 50g - 240 szt. Część II załącznik nr 3 : barszcz biały - 38kg, barszcz czerwony - 50kg, budyń czekoladowy - 15kg, budyń śmietankowy - 15kg, budyń waniliowy - 15kg, bulion o smaku wędzonki - 15kg, deser tiramisu - 10kg, fix do gulaszu - 10kg, fix do mięsa mielonego - 7kg, galaretka brzoskwiniowa - 10kg, galaretka cytrynowa - 10kg, galaretka pomarańczowa - 10kg, galaretka truskawkowa - 10kg, galaretka wiśniowa - 10kg, kisiel brzoskwiniowy - 10kg, kisiel pomarańczowy - 10kg, kisiel truskawkowy - 10kg, kisiel wiśniowy - 10kg, koper suszony - 6kg, koperkowy sos sałatkowy - 6kg, natka pietruszki suszona - 2kg, panierka - 10kg, powidła śliwkowo-jabłkowe - 10kg, przyprawa w płynie typu maggi - 60l, przyprawa warzywna - 150kg, puree ziemniaczane - 100kg, rosół drobiowy - 24kg, rosół wołowy - 24kg, rosół jarzynowy - 10kg, sos Bolognese - 12kg, sos grzybowy - 12kg, sos myśliwski - 13kg, sos pieczeniowy - 10kg, sos pieczarkowy - 12kg, sos pieprzowy - 12kg, sos słodko-kwaśny - 10kg, szczypiorek suszony - 2kg, włoski sos sałatkowy - 6kg, zasmażka ciemna - 4kg, zioła prowansalskie suszone - 5kg, zupa brokułowa -30kg, zupa cebulowa -20kg, zupa grzybowa - 20kg, zupa gulaszowa - 20kg, zupa jarzynowa - 20kg, zupa kalafiorowa - 20kg, zupa pieczarkowa kremowa - 40kg, zupa porowa - 20kg, zupa szparagowa - 30kg, żurek - 40kg. Część III załącznik nr 4: makaron jajeczny nitki - 200kg, makaron jajeczny świderki, kolanka, łazanki - 400kg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 20% zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 03.21.22.00-2, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.82.11.50-5, 15.13.00.00-8, 15.85.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

druk oferty załacznik nr 1, formularz cenowy załącznik nr 2, formularz cenowy zalącznik nr 3, formularz cenowy zalącznik nr 4,wzór umowy załacznik nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 20% wartości umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich ul. Strazacka 8 budynek główny IIIp. dział administracji i obsługi..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 09:50, miejsce: Siedziba zamawiającego w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, budynek DPS, dział administracji i obsługi, III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 - dostawa do filii Szymiszów ul. Strzelecka 2 w ilościach: Część I załącznik nr 2: chrzan tarty słoik 180g - 60szt, cukier 1kg, - 2300kg, cukier puder 500g - 40szt, cukier waniliowy 32g, - 130szt, cynamon 20g- 60szt, czekolada mleczna 100g -50 szt, czosnek granulowany 20g - 600szt, dżem słoik 280g różne smaki niskosłodzony np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku- 1400szt.,fasola Jaś 400g-200 szt., fasola Jaś 5kg - 30 szt., fasolka czerwona konserwowa puszka 400g -60 szt., groch łuskany połówki 400g - 180szt., groszek konserwowy puszka 400g - 60szt., herbata ekspresowa czarna 50szt. w paczce np. Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych - 50 paczek, herbata granulowana 80g - 400 paczek, herbata granulowana czarna 90 g - 400 paczek, herbata granulowana czarna 100g - 800 paczek, herbata miętowa ekspresowa 50 szt. w paczce- 120 paczek, herbata owocowa ekspresowa 50 szt. w paczce- 120 szt, kakao 100g - 50szt., kakao 200g -50szt., kasza gryczana 5 kg - 60kg, kasza gryczana w woreczkach 4x100g = 400g - 80 szt., kasza jęczmienna 1 kg - 150kg, kasza manna 500g - 400szt., kawa naturalna rozpuszczalna 200g - 10szt.,kawa naturalna rozpuszczalna 100g - 10szt, kawa naturalna 250g - 10szt., kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. Inka lub inna nie gorsza jakościowo - 50szt, kminek 20g - 30szt., kukurydza w puszkach 400g - 60 szt., kwasek cytrynowy 20g - 420szt., liść laurowy 10g - 50 szt., majeranek 20g -200szt., majonez 225g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 60 szt., majonez 250g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo - 60szt, marmolada słoik 280g - 20szt., mąka pszenna 1 kg typ 500 np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach - 1200kg., mąka ziemniaczana 1 kg - 150kg, miód naturalny słoik 220g- 30 szt., musztarda 200g - 200szt., musztarda 900g - 60 szt., ocet spirytusowy 10% 1 l butelka -120szt., olej spożywczy 1l butelka plastikowa - 660 szt., orzech włoski połówki 100g - 20 szt, papryka słodka mielona 20g - 50 szt., pasztet drobiowy 110 g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt, pasztet drobiowy 130 g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt pasztet drobiowy 160 g w puszkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt , pasztet drobiowy 200 g słoik np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt , pieprz czarny mielony - 50g - 250 szt., płatki owsiane błyskawiczne 400g - 400 szt., proszek do pieczenia 36g - 60 szt., przecier pomidorowy 30% 800g-100 szt., przecier pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo - 200 szt., przyprawa do pierników 20g - 50 szt., przyprawa do flaków 20g - 120 szt., rodzynki 100g - 10 szt., rodzynki 200g - 10 szt., ryż 1kg - 360 kg, seler konserwowy słoik 320g - 60szt., soda oczyszczona 40g - 30 szt., sok owocowy 0,33l różne smaki np. Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo -1900 szt., sok owocowy 1l- butelka czarna porzeczka - 20 szt., sok owocowy 1l - butelka malina - 30 szt., sok owocowy 1l- butelka truskawka - 20 szt., sok owocowy gęsty 420g butelka - 60 szt., sól spożywcza jodowana 1 kg - 300 kg, suchary bezcukrowe 285g - 150 szt, suchary z cukrem 290g - 150 szt, szynka konserwowa mielona 110g foremka jednorazowa- 500 szt, szynka konserwowa mielona 130 g foremka jednorazowa - 500 szt., wiórki kokosowe 100g - 60 szt., woda mineralna niegazowana 1,5 l - 450 szt, ziele angielskie 15g - 60szt.,żelatyna spożywcza 50g - 240 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 03.21.22.00-2, 15.86.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.82.11.50-5, 15.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 - dostawa do filii Szymiszów ul. Strzelecka 2 w ilościach: Część II załącznik nr 3 : barszcz biały - 38kg, barszcz czerwony - 50kg, budyń czekoladowy - 15kg, budyń śmietankowy - 15kg, budyń waniliowy - 15kg, bulion o smaku wędzonki - 15kg, deser tiramisu - 10kg, fix do gulaszu - 10kg, fix do mięsa mielonego - 7kg, galaretka brzoskwiniowa - 10kg, galaretka cytrynowa - 10kg, galaretka pomarańczowa - 10kg, galaretka truskawkowa - 10kg, galaretka wiśniowa - 10kg, kisiel brzoskwiniowy - 10kg, kisiel pomarańczowy - 10kg, kisiel truskawkowy - 10kg, kisiel wiśniowy - 10kg, koper suszony - 6kg, koperkowy sos sałatkowy - 6kg, natka pietruszki suszona - 2kg, panierka - 10kg, powidła śliwkowo-jabłkowe - 10kg, przyprawa w płynie typu maggi - 60l, przyprawa warzywna - 150kg, puree ziemniaczane - 100kg, rosół drobiowy - 24kg, rosół wołowy - 24kg, rosół jarzynowy - 10kg, sos Bolognese - 12kg, sos grzybowy - 12kg, sos myśliwski - 13kg, sos pieczeniowy - 10kg, sos pieczarkowy - 12kg, sos pieprzowy - 12kg, sos słodko-kwaśny - 10kg, szczypiorek suszony - 2kg, włoski sos sałatkowy - 6kg, zasmażka ciemna - 4kg, zioła prowansalskie suszone - 5kg, zupa brokułowa -30kg, zupa cebulowa -20kg, zupa grzybowa - 20kg, zupa gulaszowa - 20kg, zupa jarzynowa - 20kg, zupa kalafiorowa - 20kg, zupa pieczarkowa kremowa - 40kg, zupa porowa - 20kg, zupa szparagowa - 30kg, żurek - 40kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załacznik nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 - dostawa do filii Szymiszów ul. Strzelecka 2 w ilościach: Część III załącznik nr 4: makaron jajeczny nitki - 200kg, makaron jajeczny świderki, kolanka, łazanki - 400kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.