Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 7 w Białym Borze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W BIAŁYM BORZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331096558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeźnicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Biały Bór
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-425
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zserbial@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsbialybor.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 7 w Białym Borze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cde72c24-9b14-4af9-b5ad-bd2dc767ed3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00532386/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy produktów żywnościowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cde72c24-9b14-4af9-b5ad-bd2dc767ed3c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny określono w sekcji XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny określono w sekcji XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS7.26.1.2025.DS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Mięso i produkty mięsne (mięso wołowe i wieprzowe, wyroby mięsne
i wędliny; mięso drobiowe, wyroby drobiowe i wędliny) – CPV 15100000-9
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1A do SWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy
dotyczącej tej części.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości poszczególnych produktów, nie mniej jednak niż 60%
wartości zamówienia podstawowego bez uwzględnienia prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy.2. Skorzystanie z prawa opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, dlatego też Wykonawcy nie przysługuje
żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w
ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością prawa opcji.
3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy jest wykorzystanie pełnej wartości zamówienia
podstawowego.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość uruchomienia prawa opcji w zakresie ilości poszczególnych pozycji z Kalkulacji
cenowej o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.
Faktyczna ilość będzie zależała od zapotrzebowania Zamawiającego.
5. Rozliczenia w ramach prawa opcji będą odbywały się po cenach jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej
stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ nr 1A – 1F odpowiednio dla danej części zamówienia. Zasady dotyczące realizacji
zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli pocztą
elektroniczną.
7. Możliwe jest wielokrotne uruchamianie przez Zamawiającego prawa opcji w okresie wskazanym w ust. 1 w zależności od
bieżących potrzeb oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego do wysokości maksymalnej
wartości prawa opcji.
8. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie nie dłuższym niż do dnia zakończania umowy o
zamówienie publiczne
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie –
CPV 15810000-9
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1B do SWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy
dotyczącej tej części.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości poszczególnych produktów, nie mniej jednak niż 60%
wartości zamówienia podstawowego bez uwzględnienia prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy.2. Skorzystanie z prawa opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, dlatego też Wykonawcy nie przysługuje
żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w
ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością prawa opcji.
3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy jest wykorzystanie pełnej wartości zamówienia
podstawowego.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość uruchomienia prawa opcji w zakresie ilości poszczególnych pozycji z Kalkulacji
cenowej o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.
Faktyczna ilość będzie zależała od zapotrzebowania Zamawiającego.
5. Rozliczenia w ramach prawa opcji będą odbywały się po cenach jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej
stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ nr 1A – 1F odpowiednio dla danej części zamówienia. Zasady dotyczące realizacji
zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli pocztą
elektroniczną.
7. Możliwe jest wielokrotne uruchamianie przez Zamawiającego prawa opcji w okresie wskazanym w ust. 1 w zależności od
bieżących potrzeb oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego do wysokości maksymalnej
wartości prawa opcji.
8. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie nie dłuższym niż do dnia zakończania umowy o
zamówienie publiczne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Produkty mleczarskie (mleko, masło, jogurty owocowe, sery żółte, twaróg, śmietana) – CPV 15500000-3
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1C do SWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy
dotyczącej tej części.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości poszczególnych produktów, nie mniej jednak niż 60%
wartości zamówienia podstawowego bez uwzględnienia prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy.2. Skorzystanie z prawa opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, dlatego też Wykonawcy nie przysługuje
żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w
ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością prawa opcji.
3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy jest wykorzystanie pełnej wartości zamówienia
podstawowego.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość uruchomienia prawa opcji w zakresie ilości poszczególnych pozycji z Kalkulacji
cenowej o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.
Faktyczna ilość będzie zależała od zapotrzebowania Zamawiającego.
5. Rozliczenia w ramach prawa opcji będą odbywały się po cenach jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej
stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ nr 1A – 1F odpowiednio dla danej części zamówienia. Zasady dotyczące realizacji
zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli pocztą
elektroniczną.
7. Możliwe jest wielokrotne uruchamianie przez Zamawiającego prawa opcji w okresie wskazanym w ust. 1 w zależności od
bieżących potrzeb oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego do wysokości maksymalnej
wartości prawa opcji.
8. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie nie dłuższym niż do dnia zakończania umowy o
zamówienie publiczne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Produkty ogólnospożywcze – CPV 15000000-8, CPV 15400000-2
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1D do SWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy
dotyczącej tej części.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości poszczególnych produktów, nie mniej jednak niż 60%
wartości zamówienia podstawowego bez uwzględnienia prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy.2. Skorzystanie z prawa opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, dlatego też Wykonawcy nie przysługuje
żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w
ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością prawa opcji.
3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy jest wykorzystanie pełnej wartości zamówienia
podstawowego.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość uruchomienia prawa opcji w zakresie ilości poszczególnych pozycji z Kalkulacji
cenowej o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.
Faktyczna ilość będzie zależała od zapotrzebowania Zamawiającego.
5. Rozliczenia w ramach prawa opcji będą odbywały się po cenach jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej
stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ nr 1A – 1F odpowiednio dla danej części zamówienia. Zasady dotyczące realizacji
zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli pocztą
elektroniczną.
7. Możliwe jest wielokrotne uruchamianie przez Zamawiającego prawa opcji w okresie wskazanym w ust. 1 w zależności od
bieżących potrzeb oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego do wysokości maksymalnej
wartości prawa opcji.
8. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie nie dłuższym niż do dnia zakończania umowy o
zamówienie publiczne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Owoce, warzywa i jaja kurze – CPV 15300000-1, CPV 03142500-3
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1E do SWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy
dotyczącej tej części.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości poszczególnych produktów, nie mniej jednak niż 60%
wartości zamówienia podstawowego bez uwzględnienia prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy.2. Skorzystanie z prawa opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, dlatego też Wykonawcy nie przysługuje
żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w
ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością prawa opcji.
3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy jest wykorzystanie pełnej wartości zamówienia
podstawowego.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość uruchomienia prawa opcji w zakresie ilości poszczególnych pozycji z Kalkulacji
cenowej o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.
Faktyczna ilość będzie zależała od zapotrzebowania Zamawiającego.
5. Rozliczenia w ramach prawa opcji będą odbywały się po cenach jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej
stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ nr 1A – 1F odpowiednio dla danej części zamówienia. Zasady dotyczące realizacji
zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli pocztą
elektroniczną.
7. Możliwe jest wielokrotne uruchamianie przez Zamawiającego prawa opcji w okresie wskazanym w ust. 1 w zależności od
bieżących potrzeb oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego do wysokości maksymalnej
wartości prawa opcji.
8. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie nie dłuższym niż do dnia zakończania umowy o
zamówienie publiczne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Ryby i mrożonki – CPV 15220000-6, CPV 15330000-0, CPV15896000-5
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1F do SWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy
dotyczącej tej części.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości poszczególnych produktów, nie mniej jednak niż 60%
wartości zamówienia podstawowego bez uwzględnienia prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy.2. Skorzystanie z prawa opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, dlatego też Wykonawcy nie przysługuje
żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, aniżeli objęte maksymalną wartością prawa opcji.
3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy jest wykorzystanie pełnej wartości zamówienia
podstawowego.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość uruchomienia prawa opcji w zakresie ilości poszczególnych pozycji z Kalkulacji
cenowej o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.
Faktyczna ilość będzie zależała od zapotrzebowania Zamawiającego.
5. Rozliczenia w ramach prawa opcji będą odbywały się po cenach jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej
stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ nr 1A – 1F odpowiednio dla danej części zamówienia. Zasady dotyczące realizacji
zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli pocztą
elektroniczną.
7. Możliwe jest wielokrotne uruchamianie przez Zamawiającego prawa opcji w okresie wskazanym w ust. 1 w zależności od
bieżących potrzeb oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego do wysokości maksymalnej
wartości prawa opcji.
8. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie nie dłuższym niż do dnia zakończania umowy o
zamówienie publiczne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji
wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, tym samym nie żąda podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy dla poszczególnej części zamówienia. Rodzaj i zakres zmianumowy dla danej części zamówienia oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach
umowy w sprawie zamówienia publicznego, która stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Do oferty należy dołączyć:1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
4) Wypełniony i podpisany odpowiedni dla danej części zamówienia Załącznik nr 1A-1F do SWZ,
5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
- wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
INNE PRZETARGI BIAŁY BÓR
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 7 w Białym Borze
- Zakup 9-osobowego busa do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025/2026
więcej: przetargi BIAŁY BÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Smolcu z możliwością składania ofert częściowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego "Tęczowa Kraina" w Alwerni z filią w Grojcu w 2026 r.
- dostawa produktów spożywczych, produktów mleczarskich, pieczywa, ryb i mrożonek, mięsa i wędlin, warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzezince
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





