Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Olkusz: Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem budynkami stanowiącymi własność Gminy Olkusz, w tym również lokalami położonymi w tych budynkach i terenami przynależnymi do w/w budynków
Numer ogłoszenia: 17376 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, faks 032 6431804, 6478910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem budynkami stanowiącymi własność Gminy Olkusz, w tym również lokalami położonymi w tych budynkach i terenami przynależnymi do w/w budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: C Z Ę Ś Ć A* Zmówienie obejmuje zarządzanie budynkami stanowiącymi własność Gminy Olkusz, w tym również lokalami położonymi w tych budynkach i terenami przynależnymi do w/w budynków (powierzchnia użytkowa budynków i lokali - 5766,81 m2, powierzchnia terenów - 23 188 m 2). Opis przedmiotu zamówienia: 1. Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym budynków, lokali i terenów przynależnych do budynków (w tym również drobne naprawy i konserwacja), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego powierzonych budynków i terenów. 3. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji zasobów. 4. Prowadzenie komputerowej bazy danych o zasobie i najemcach. 5. Sporządzanie i przekazywanie zamawiającemu sprawozdań i zestawień. 6. Prowadzenie obsługi najemców i osób zajmujących lokale bez tytułu prawnego - na podstawie ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 roku, Nr 31, poz. 266 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. Nr 71 poz. 734 z późn. zm.) oraz przepisów prawa miejscowego, w tym w szczególności: wykonywanie czynności zawierania i rozwiązywania umów najmu, sporządzanie i dostarczanie najemcom oraz osobom zajmującym lokale bez tytułu prawnego, powiadomień o zmianach stawek czynszu najmu, wysokości odszkodowań, opłat niezależnych od właściciela. Prowadzenie teczek lokali. 7. Pobieranie opłat wynikających z tytułu najmu lokali, bezumownego używania lokali, opłat niezależnych od właściciela, opłat za reklamy i bieżące przekazywanie ich na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 8. Windykacja należności powstałych w trakcie korzystania z lokali. 9. Odzyskiwanie lokali. 10. Obsługa finansowo-księgowa lokali i budynków. 11. Wykonywanie czynności prawnych związanych z wynajmowaniem lokali, w imieniu i na rzecz Gminy Olkusz - na podstawie odrębnych pełnomocnictw. 12. Przechowywanie i archiwizowanie źródłowych dokumentów finansowo - księgowych oraz dokumentacji technicznej budynków. C Z Ę Ś Ć B* Zamówienie obejmuje zarządzanie budowlami ochronnymi stanowiącymi własność Gminy Olkusz w budynkach wspólnot mieszkaniowych, o łącznej powierzchni 941 m2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Dbanie o stan techniczny budowli ochronnych w zakresie określonym obowiązującymi przepisami. 2. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem robót w budowlach ochronnych w zakresie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 3. Utrzymanie czystości i porządku w budowlach ochronnych. 4. Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw oraz utrzymanie w sprawności urządzeń komunalnych, a w szczególności: a) węzłów sanitarnych, b) instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, w tym zapasowych zbiorników na wodę czystą. 5. Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw urządzeń schronowych zgodnie z określonymi i przyjętymi warunkami eksploatacyjnymi, w tym: a) drzwi ochronno - hermetycznych; b) agregatów filtrowentylacyjnych - według wyposażenia; c) filtropochłaniaczy - według wyposażenia; d) klap WKS - według wyposażenia; e) rozrządów wentylacyjnych; f) czerpni powietrza; g) wyjść zapasowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: Część A - 8.000,00 zł, Część B - 800,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy tj., którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - dysponują minimum 2 osobami posiadającymi ważną licencję zawodową zarządcy nieruchomości, określoną w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, - dysponują co najmniej dwoma biurami obsługi najemców - wraz z punktami kasowymi umożliwiającymi przyjmowanie należnych od mieszkańców opłat z tytułu: czynszu, zaliczek na opłaty niezależne od właściciela, odszkodowań za bezumowne używanie lokalu, kaucji mieszkaniowych itd. - (czynne minimum 6 godzin w ciągu doby w dni robocze w godzinach pomiędzy 730 a 1630) na terenie zasobu będącego przedmiotem zamówienia w danej części miasta (osiedle Pakuska oraz w centrum miasta), (dotyczy tylko części A) - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na zarządzaniu (administrowaniu) budynkami mieszkalnymi o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4.000 m2 (dotyczy tylko części A) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł.(dotyczy części A) - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł. (dotyczy części B) d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; wykaz usług w zakresie zarządzania (administrowania) wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; dowód wpłacenia - złożenia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 103 w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zarządzanie budynkami stanowiącymi własność Gminy Olkusz, w tym również lokalami położonymi w tych budynkach i terenami przynależnymi do w/w budynków (powierzchnia użytkowa budynków i lokali - 5766,81 m2, powierzchnia terenów - 23 188 m 2).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym budynków, lokali i terenów przynależnych do budynków (w tym również drobne naprawy i konserwacja), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego powierzonych budynków i terenów. 3. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji zasobów. 4. Prowadzenie komputerowej bazy danych o zasobie i najemcach. 5. Sporządzanie i przekazywanie zamawiającemu sprawozdań i zestawień. 6. Prowadzenie obsługi najemców i osób zajmujących lokale bez tytułu prawnego - na podstawie ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 roku, Nr 31, poz. 266 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. Nr 71 poz. 734 z późn. zm.) oraz przepisów prawa miejscowego, w tym w szczególności: wykonywanie czynności zawierania i rozwiązywania umów najmu, sporządzanie i dostarczanie najemcom oraz osobom zajmującym lokale bez tytułu prawnego, powiadomień o zmianach stawek czynszu najmu, wysokości odszkodowań, opłat niezależnych od właściciela. Prowadzenie teczek lokali. 7. Pobieranie opłat wynikających z tytułu najmu lokali, bezumownego używania lokali, opłat niezależnych od właściciela, opłat za reklamy i bieżące przekazywanie ich na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 8. Windykacja należności powstałych w trakcie korzystania z lokali. 9. Odzyskiwanie lokali. 10. Obsługa finansowo-księgowa lokali i budynków. 11. Wykonywanie czynności prawnych związanych z wynajmowaniem lokali, w imieniu i na rzecz Gminy Olkusz - na podstawie odrębnych pełnomocnictw. 12. Przechowywanie i archiwizowanie źródłowych dokumentów finansowo - księgowych oraz dokumentacji technicznej budynków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zarządzanie budowlami ochronnymi stanowiącymi własność Gminy Olkusz w budynkach wspólnot mieszkaniowych, o łącznej powierzchni 941 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Dbanie o stan techniczny budowli ochronnych w zakresie określonym obowiązującymi przepisami. 2. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem robót w budowlach ochronnych w zakresie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 3. Utrzymanie czystości i porządku w budowlach ochronnych. 4. Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw oraz utrzymanie w sprawności urządzeń komunalnych, a w szczególności: a) węzłów sanitarnych, b) instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, w tym zapasowych zbiorników na wodę czystą. 5. Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw urządzeń schronowych zgodnie z określonymi i przyjętymi warunkami eksploatacyjnymi, w tym: a) drzwi ochronno - hermetycznych; b) agregatów filtrowentylacyjnych - według wyposażenia; c) filtropochłaniaczy - według wyposażenia; d) klap WKS - według wyposażenia; e) rozrządów wentylacyjnych; f) czerpni powietrza; g) wyjść zapasowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Budowa dróg transportu rolnego
- Przebudowa istniejącej drogi w miejscowości Zederman druga linia zabudowy - etap I.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania: "Budowa drogi dojazdowej na dz. 2839/4 i innych w Olkuszu"- II postępowanie
- Przebudowa systemów grzewczych w siedmiu mieszkalnych komunalnych w Gminie Olkusz.
- Udzielenie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta i Gminy Olkusz cz2
- Modernizacja chodnika na łączniku między ul. Dworską a ul. Piłsudskiego w Olkuszu
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i bieżąca konserwacja Bulwaru Nadwarciańskiego Wschodniego i Zachodniego w Gorzowie Wlkp.
- Administrowanie nieruchomościami będącymi w zarządzie Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.