To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Olsztyn: Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52.
Numer ogłoszenia: 173419 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146977 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, faks (089) 52 15 401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn /Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52/. Kod CPV: 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego. Świadczący usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego zobowiązany będzie do: - przygotowania i organizacji postępowania przetargowego zgodnie z ustawą /Prawo zamówień publicznych/ na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn /Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52/, w tym również sporządzenie wszelkich wymaganych przepisami prawa dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia powyższego postępowania, - sprawowania nadzoru i kontroli nad realizacją robót budowlanych w zakresie wszystkich specjalności, jakie są niezbędne do prawidłowego wykonania powyższego zadania inwestycyjnego w oparciu o przepisy ustawy Prawo budowlane. Do podstawowych obowiązków Inwestora Zastępczego (Wykonawcy) należy w szczególności: - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wszystkimi branżami zgodnie z przepisami ustawy - Prawo Budowlane, - prowadzenie w imieniu Zamawiającego procesu inwestycyjnego wraz z rozliczeniem inwestycji, - przyjęcie od Zamawiającego wszelkich obowiązków formalno - prawnych związanych z realizacją inwestycji, - przygotowanie i organizacja postępowania przetargowego zgodnie z ustawą /Prawo zamówień publicznych/ na wykonawcę robót budowlanych objętych przedmiotowym zadaniem inwestycyjnym oraz ewentualnie innych postępowań przetargowych związanych z realizacją tego zadania, - sporządzenie projektu umowy z wykonawcą robót budowlanych, - przekazanie wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji oraz placu budowy, - uzgodnienie harmonogramu realizacji zadania inwestycyjnego z wyłonionym wykonawcą robót budowlanych, - koordynowanie prac budowlanych miedzy poszczególnymi branżami (robót budowlanych i instalacyjnych) oraz egzekwowanie ustaleń wynikających z harmonogramu realizacji zadania inwestycyjnego, - weryfikacja i zatwierdzanie faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych, - niedopuszczenie do nieuzasadnionego zwiększenia kosztów zadania inwestycyjnego, - protokolarna akceptacja robót budowlanych i instalacyjnych objętych poszczególnymi fakturami wystawionymi przez wykonawcę tych robót z obowiązkiem podpięcia protokołów do poszczególnych zweryfikowanych faktur przesyłanych Zamawiającemu do realizacji, - nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.poż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne przepisy normatywne w tym zakresie, podczas realizacji zadania inwestycyjnego, - przekazywanie projektantom zastrzeżeń, co do rozwiązań projektowych zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, - organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych mających na celu usprawnienie procesu realizacji zadania inwestycyjnego, - kontrola badań jakości robót i prawidłowości zastosowanych materiałów, - nadzór nad terminowością wykonywanego zadania zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac, - zorganizowanie i dokonywanie czynności odbiorowych, a w szczególności: - stwierdzenia gotowości do odbioru, - powołania w uzgodnieniu z Zamawiającym komisji odbiorowych, - dokonania odbiorów robót zanikowych, odbiorów częściowych, odbioru końcowego i odbioru ostatecznego, - przekazania Zamawiającemu protokółów odbioru robót i dokumentacji powykonawczej, - dokonania odbioru ostatecznego w okresie nie dłuższym niż 14 dni przed upływem terminu gwarancji i rękojmi ustalonych w umowie z wykonawca robót budowlanych, - sporządzanie i przekazanie Zamawiającemu comiesięcznych pisemnych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji zadania inwestycyjnego. Przedmiotowe raporty mogą zostać odrzucone przez Zamawiającego z pisemnym wskazaniem przyczyn odrzucenia, w takim przypadku raport należy poprawić i ponownie przedłożyć do akceptacji, - występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji, w sprawach wynikających z realizacji zadania, w granicach udzielonych pełnomocnictw, - rozliczenie końcowe zadania i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na użytkowanie obiektu, - archiwizację korespondencji i dokumentacji oraz przekazanie ich po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu umowy, Zamawiającemu, - egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi za wady, - dokonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji i prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego, a nie określonych wyżej, - prowadzenie przeglądów gwarancyjnych do czasu upływu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawcę robót budowlanych. - wykonywanie innych niezbędnych czynności związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. Wszystkie czynności Wykonawca wykonuje w imieniu i na rachunek Zamawiającego. Opis zadania inwestycyjnego pn: /Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52/. W ramach powyższego zadania inwestycyjnego przewiduje się przebudowę istniejącego budynku dwu kondygnacyjnego (parter i piętro) całkowicie podpiwniczonego zlokalizowanego w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52. Przebudowie w szczególności podlega istniejąca klatka schodowa, układ ścianek działowych i częściowy układ ścian nośnych. Podstawowe parametry określające wielkość przebudowy: - powierzchnia zabudowy istniejącego budynku (po przebudowie) - 388,10m2 - powierzchnia użytkowa istniejącego budynku (po przebudowie) - 945,33m2 - kubatura istniejącego budynku (po przebudowie) - 3.714,70m3 Ponadto w ramach przedmiotowego zadania przewidziano również budowę jednostanowiskowego garażu zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie wspomnianego wyżej budynku. Podstawowe parametry określające wielkość budowy: - powierzchnia zabudowy projektowanego garażu - 33,71m2 - powierzchnia użytkowa projektowanego garażu - 25,18m2 - kubatura projektowanego garażu - 114,60m3 Przedmiotem powyższego zadania inwestycyjnego są również prace związane z zagospodarowanie nieruchomości - budowa chodników i drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, ogrodzenie terenu działki, budowa śmietnika oraz przyłączy do budynku. Szczegółowy zakres przebudowy i budowy określa dokumentacja techniczna będąca w posiadaniu Zamawiającego. Każdy z Wykonawców na pisemny wniosek może się zapoznać z przedmiotową dokumentacją w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, iż posiada pozwolenie na budowę umożliwiające realizację powyższego zadania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane Inspec Sp z o.o., ul. Partyzantów 26, 10-526 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 78000
- Oferta z najniższą ceną: 78000 oferta z najwyższą ceną: 480000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





