Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Warszawa: usługi drukowania, wraz ze składem, materiałów informacyjnych, promocyjnych, firmowych i innych dla Centrum Nauki Kopernik
Numer ogłoszenia: 173263 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Mokotowska 17, 00-640 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4920505, faks 022 4920500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st Warszawy pod nr 2/06.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi drukowania, wraz ze składem, materiałów informacyjnych, promocyjnych, firmowych i innych dla Centrum Nauki Kopernik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia są usługi drukowania wraz ze składem, materiałów informacyjnych, promocyjnych, firmowych i innych przekazanych przez Zamawiającego tj.: - wizytówki, przewidywany nakład około 25 000 szt., - druki firmowe z logo (papier firmowy A4 ( 4+0 oraz 1+0), przewidywany nakład około 10 000 szt., - koperty różne formaty druk 4+0, przewidywany nakład około 8 000 szt., - teczki B4, teczki ze sztywnym spodem przewidywany nakład około 7 000 szt., - ulotki w różnych formatach, cenniki, oferty, plany budynku Centrum Nauki Kopernik, plany wystaw, przewidywany nakład sumaryczny około 100 000 szt., - foldery reklamowe kilku-, kilkunasto, kilkudziesięciu stronnicowe ze sztywną okładką lub miękką oraz szyte lub klejone, przewidywany nakład sumaryczny około 20 000 szt., - broszury szyte lub klejone, przewidywany nakład około 20 000 szt., - książki w oprawie sztywnej lub miękkiej, dodatkowo opcja oprawy ekskluzywnej introligatorskiej, przewidywany nakład około 2 000 szt., - zaproszenia, pocztówki cięte na spad lub sztancowane - przewidywany nakład sumaryczny około 18 000 szt, - druk raportów rocznych - przewidywany nakład około 2 000 szt., - plakaty od B2 do B0, plansze do gry formatu druk offset i kaszerowanie przewidywany nakład około 3 000 szt., - woblery w technologii offsetowej i/lub sitodruku przewidywany nakład około 1000 szt., - Opakowania detaliczne, w tym z tektury falistej (mikrofali), kartonu lub kartonu kaszerowanego oraz toreb - około 10 000 szt., przy czym torby zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, na koszt i transportem zapewnionym przez Wykonawcę - Druk fleksograficzny lub sitodruk na materiałach z tworzyw sztucznych (PP. PE lub PET) przewidywany nakład około 10 000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane. Zamawiający będzie oczekiwać wniesienia wadium przy udzielaniu zamówień definitywnych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem Postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali co najmniej trzy usługi o podobnym charakterze tj. świadczyli usługi drukowania wraz ze składem materiałów informacyjnych, promocyjnych, firmowych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 PLN (słownie trzydzieści tysięcy złotych) każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zakład (drukarnia) powinna być wyposażona w co najmniej: maszynę offsetową czterokolorową minimum pół format lub maszynę offsetową dwukolorową minimum pół format; falcerkę kasetową z perforatorem lub bigówkę rotacyjną z perforatorem; gilotynę, zbieraczkę lub personel wykonujący czynności tego urządzenia; zszywarkę; oklejarkę termiczną lub introligatornię.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 000,00 PLN (słownie: stu tysięcy złotych) w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin realizacja zamówienia dla druków w technologii offset - 15
- 3 - Termin realizacji zamówienia dla druków w technologii cyfrowej - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym punkcie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym punkcie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany: a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany danych osobowych, fotografii i układu druku, a także kolorystyki wydruków w stosunku do przykładowych wzorów druków, b. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia nakładów poszczególnych rodzajów druków w momencie udzielania zamówień szczegółowych na podstawie Umowy ramowej. 2. Zamawiający przewiduje zastrzeżenie w umowach zawieranych w wyniku przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień szczegółowych na podstawie Umowy ramowej: - prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy, polegającego na możliwości zwiększenia ilości poszczególnych rodzajów druków objętych zamówieniem szczegółowym, - możliwości rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, o której mowa w pkt. 17.3, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione przez Wykonawcę w momencie rezygnacji świadczenia oraz wykazane prze Wykonawcę koszty, które Wykonawca poniósł w związku z przygotowaniem do realizacji pozostałych świadczeń wynikających z tej umowy. - kar umownych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez Wykonawcę umowy, o której mowa w pkt. 17.3.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 00-064 Warszawa, ul. Mokotowska 17 lok. 35 u Pani Izabelli Starzyńskiej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, 00-064 Warszawa, ul. Mokotowska 17 lok. 35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH DLA UCZNIÓW KLAS IV-VIII SZKÓŁ PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Usługa przeprowadzenia diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, czyli 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i .......dla 45 osób - lokalizacja m.st Warszawy
- Organizacja konkursu Cyberbezpieczeństwa, w podziale na 2 części
- Dostawa wraz z montażem rolet materiałowych do kwater internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu.
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Remont lokali mieszkalnych i kwater - 6 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- Sukcesywne usługi drukowania na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego
- Usługa wykonania i dostawy materiałów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
- Wykonanie usług introligatorskich i poligraficznych (4 zadania)
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.