eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń sieciowych w ramach infrastruktury systemu telekomunikacyjnego UM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Warszawa: Dostawa urządzeń sieciowych w ramach infrastruktury systemu telekomunikacyjnego UM
Numer ogłoszenia: 173137 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń sieciowych w ramach infrastruktury systemu telekomunikacyjnego UM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ramowe wymagania: 1. Zamawiający wymaga, aby w przypadku zaoferowania urządzeń i oprogramowania innych niż wzorcowe, Wykonawca wykazał i udokumentował spełnienie wszystkich wymaganych cech. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania testów poszczególnych funkcjonalności przed wyborem oferty. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone rozwiązanie poprawnie współpracowało z używanym systemem w sieci LAN/WAN/MAN na poziomie zarówno administracyjnym (jeden centralny system zarządzania siecią - CiscoWorks LMS ( AN Management Solution) oraz system zarządzania dostępem do urządzeń AAA - Cisco Secure ACS (Access Control Server), jak i sprzętowym (możliwość wymienności modułów i kart pomiędzy specjalizowanymi routerami/przełącznikami). 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia współpracowały poprawnie z urządzeniami systemu telekomunikacyjnego Cisco Systems będącymi w posiadaniu Zamawiającego przynajmniej w zakresie funkcjonalności i protokołów wymienionych w niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że zgodne z niniejszą umową korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 5. W przypadku gdy Zamawiający podejmie uzasadnione wątpliwości co do spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych powyżej Zamawiający ma prawo żądać audytu sprzętu przeprowadzonego przez przedstawicieli producenta. W przypadku stwierdzenia naruszenia w/w warunków wykonawca będzie zobowiązany do: a. pokrycia kosztów audytu producenta w kwocie nie przekraczającej 30% wartości umowy b. dostarczenia przedmiotu umowy zgodnie z Umowa i SIWZ w terminie 10 dni od pisemnego wezwania Zamawiającego II. Instalacja i konfiguracja - warunki ramowe. 1. Wymagana instalacja urządzeń sieciowych w szafie RACK 19 Zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia pełnego wyposażenia montażowego oraz konfiguracji i uruchomienia urządzeń oraz oprogramowania przy współpracy z administratorami sieci Zamawiającego. Wymagane jest zapewnienie wszelkich kabli połączeniowych oraz elementów zapewniających instalację w infrastrukturze sieci teleinformatycznej i elektrycznej. W przypadku montażu bezprzewodowych punktów dostępowych, Wykonawca musi przewidzieć potrzebę prac instalacyjnych w zakresie doprowadzenia okablowania w celu dołączenia do infrastruktury sieci teleinformatycznej i elektrycznej. 2. Zamawiający wymaga zapewnienia pełnego wyposażenia montażowego oraz konfiguracji i uruchomienia urządzeń w infrastrukturze sieci Zamawiającego. Szczegóły techniczne zostaną ustalone przy współpracy z administratorami sieci Zamawiającego. III. Ramowe warunki wdrożenia i uruchomienia rozbudowywanego systemu. 1. Wszystkie dostarczane urządzenia mają zostać zainstalowane, skonfigurowane, wdrożone i uruchomione wg uzgodnień z Zamawiającym zgodnie z jego wymaganiami i przy jego współudziale. Prace powinny obejmować następujące etapy: 1.1. Przeprowadzenie analizy aktualnej struktury oraz konfiguracji urządzeń sieciowych Zamawiającego, 1.2. Przedstawienie harmonogramu prac i zaakceptowanie go przez Zamawiającego, 1.3. Opracowanie projektu technicznego obejmującego szczegóły implementacyjne rozwiązań, w porozumieniu z Zamawiającym. 1.4. Przeprowadzenia szkoleń pracowników Zamawiającego. 1.5. Dostawy i instalacji komponentów rozbudowywanego systemu. 1.6. Właściwa konfiguracja i uruchomienie całego systemu - przełączenia ruchu produkcyjnego na nową infrastrukturę. 1.7. Przeprowadzenie testów akceptacyjnych - walidacja rozwiązania (audyt konfiguracji względem opracowanego projektu implementacji) i opracowania dokumentacji powykonawczej. 1.8. Opracowanie dokumentacji powykonawczej i zaleceń powdrożeniowych. 2. Zamawiający wyznaczy po swojej stronie Kierownika Projektu, który będzie koordynował wszystkie prace oraz działania wynikające z powyższego zamówienia po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga, by Wykonawca po swojej stronie wyznaczył osobę, która będzie pełniła nadzór nad wszystkimi pracami wdrożeniowymi. 3. W zespole wdrożeniowym będą uczestniczyć ze strony Zamawiającego administratorzy sieci i systemów. 4. Zamawiający wymaga, aby w projekcie powykonawczym (części technicznej) całego systemu, znalazły się wszelkie składniki systemu, w tym także elementy, które były rekonfigurowane w celu poprawnej pracy całości rozwiązania. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace, które mogą spowodować przestoje w pracy sieci produkcyjnej, były przeprowadzane w godzinach 16.30 - 7.30. Zamawiający dopuszcza prowadzanie prac wdrożeniowych w dni wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    - dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisem pkt III.4.1) wszczególności z zapisem jak wyzej. ze szczególnym uwzględnieniem aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.warszawa.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 12, 00-095 Warszawa. Numer Sprawy: ZP/MK/341/II-150/10.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 12, 00-095 Warszawa. Numer Sprawy: ZP/MK/341/II-150/10.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą. Otwarcie ofert nastąpi w dniu i miejscu ich składania, o godz. 13:00, w sali nr 16..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.