Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Warszawa: Dostawa urządzeń sieciowych w ramach infrastruktury systemu telekomunikacyjnego UM
Numer ogłoszenia: 173137 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń sieciowych w ramach infrastruktury systemu telekomunikacyjnego UM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ramowe wymagania: 1. Zamawiający wymaga, aby w przypadku zaoferowania urządzeń i oprogramowania innych niż wzorcowe, Wykonawca wykazał i udokumentował spełnienie wszystkich wymaganych cech. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania testów poszczególnych funkcjonalności przed wyborem oferty. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone rozwiązanie poprawnie współpracowało z używanym systemem w sieci LAN/WAN/MAN na poziomie zarówno administracyjnym (jeden centralny system zarządzania siecią - CiscoWorks LMS ( AN Management Solution) oraz system zarządzania dostępem do urządzeń AAA - Cisco Secure ACS (Access Control Server), jak i sprzętowym (możliwość wymienności modułów i kart pomiędzy specjalizowanymi routerami/przełącznikami). 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia współpracowały poprawnie z urządzeniami systemu telekomunikacyjnego Cisco Systems będącymi w posiadaniu Zamawiającego przynajmniej w zakresie funkcjonalności i protokołów wymienionych w niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że zgodne z niniejszą umową korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 5. W przypadku gdy Zamawiający podejmie uzasadnione wątpliwości co do spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych powyżej Zamawiający ma prawo żądać audytu sprzętu przeprowadzonego przez przedstawicieli producenta. W przypadku stwierdzenia naruszenia w/w warunków wykonawca będzie zobowiązany do: a. pokrycia kosztów audytu producenta w kwocie nie przekraczającej 30% wartości umowy b. dostarczenia przedmiotu umowy zgodnie z Umowa i SIWZ w terminie 10 dni od pisemnego wezwania Zamawiającego II. Instalacja i konfiguracja - warunki ramowe. 1. Wymagana instalacja urządzeń sieciowych w szafie RACK 19 Zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia pełnego wyposażenia montażowego oraz konfiguracji i uruchomienia urządzeń oraz oprogramowania przy współpracy z administratorami sieci Zamawiającego. Wymagane jest zapewnienie wszelkich kabli połączeniowych oraz elementów zapewniających instalację w infrastrukturze sieci teleinformatycznej i elektrycznej. W przypadku montażu bezprzewodowych punktów dostępowych, Wykonawca musi przewidzieć potrzebę prac instalacyjnych w zakresie doprowadzenia okablowania w celu dołączenia do infrastruktury sieci teleinformatycznej i elektrycznej. 2. Zamawiający wymaga zapewnienia pełnego wyposażenia montażowego oraz konfiguracji i uruchomienia urządzeń w infrastrukturze sieci Zamawiającego. Szczegóły techniczne zostaną ustalone przy współpracy z administratorami sieci Zamawiającego. III. Ramowe warunki wdrożenia i uruchomienia rozbudowywanego systemu. 1. Wszystkie dostarczane urządzenia mają zostać zainstalowane, skonfigurowane, wdrożone i uruchomione wg uzgodnień z Zamawiającym zgodnie z jego wymaganiami i przy jego współudziale. Prace powinny obejmować następujące etapy: 1.1. Przeprowadzenie analizy aktualnej struktury oraz konfiguracji urządzeń sieciowych Zamawiającego, 1.2. Przedstawienie harmonogramu prac i zaakceptowanie go przez Zamawiającego, 1.3. Opracowanie projektu technicznego obejmującego szczegóły implementacyjne rozwiązań, w porozumieniu z Zamawiającym. 1.4. Przeprowadzenia szkoleń pracowników Zamawiającego. 1.5. Dostawy i instalacji komponentów rozbudowywanego systemu. 1.6. Właściwa konfiguracja i uruchomienie całego systemu - przełączenia ruchu produkcyjnego na nową infrastrukturę. 1.7. Przeprowadzenie testów akceptacyjnych - walidacja rozwiązania (audyt konfiguracji względem opracowanego projektu implementacji) i opracowania dokumentacji powykonawczej. 1.8. Opracowanie dokumentacji powykonawczej i zaleceń powdrożeniowych. 2. Zamawiający wyznaczy po swojej stronie Kierownika Projektu, który będzie koordynował wszystkie prace oraz działania wynikające z powyższego zamówienia po stronie Zamawiającego. Zamawiający wymaga, by Wykonawca po swojej stronie wyznaczył osobę, która będzie pełniła nadzór nad wszystkimi pracami wdrożeniowymi. 3. W zespole wdrożeniowym będą uczestniczyć ze strony Zamawiającego administratorzy sieci i systemów. 4. Zamawiający wymaga, aby w projekcie powykonawczym (części technicznej) całego systemu, znalazły się wszelkie składniki systemu, w tym także elementy, które były rekonfigurowane w celu poprawnej pracy całości rozwiązania. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace, które mogą spowodować przestoje w pracy sieci produkcyjnej, były przeprowadzane w godzinach 16.30 - 7.30. Zamawiający dopuszcza prowadzanie prac wdrożeniowych w dni wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisem pkt III.4.1) wszczególności z zapisem jak wyzej. ze szczególnym uwzględnieniem aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 12, 00-095 Warszawa. Numer Sprawy: ZP/MK/341/II-150/10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 12, 00-095 Warszawa. Numer Sprawy: ZP/MK/341/II-150/10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą. Otwarcie ofert nastąpi w dniu i miejscu ich składania, o godz. 13:00, w sali nr 16..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Zakup i dostawa usług wsparcia technicznego, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Czarne z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





