eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaroboty budowlane, polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany trzech dźwigów osobowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Warszawa: roboty budowlane, polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany trzech dźwigów osobowych
Numer ogłoszenia: 17288 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Ministerstwa Edukacji Narodowej, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6223701, fax 022 5224285.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane, polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany trzech dźwigów osobowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany trzech dźwigów osobowych znajdujących się w budynku MEN Al. Szucha 25 w Warszawie

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,- zł (piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o charakterze pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego o numerze: 98 1060 0076 0000 3200 0040 8766. 4. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.02.2007 r. do godz. 11:30. 5. Przez wniesienie wadium w formie pieniężnej rozumie się złożenie w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 49, dokumentu potwierdzającego złożenie dyspozycji przelewu lub wpłaty wymaganej kwoty na wskazany rachunek oraz rzeczywisty wpływ kwoty na rachunek. 6. Przez wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna rozumie się złożenie w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 49, jednego lub kilku dokumentów wymienionych w pkt VIII.2..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: (1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w następujących przypadkach: (1) warunek określony w pkt V.1.(1): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (2) warunek określony w pkt V.1.(2): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięciu robót budowlanych, których przedmiotem była wymiana lub dostawa i montaż dźwigów, o wartości nie mniejszej niż 500.000,- zł każda (pięćset tysięcy złotych), w tym co najmniej trzech robót budowlanych, których przedmiot obejmował również instalację systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigów, oraz przedstawienia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (c) w przypadku zatrudniania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pracowników w przeciętnej liczbie nie mniejszej niż 5 (pięciu); (d) w przypadku przeznaczenia do wykonywania zamówienia co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia dozoru technicznego w zakresie modernizacji dźwigów pionowych; (3) warunek określony w pkt V.1.(3): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 600.000,- zł (słownie: sześćset tysięcy złotych); (c) w przypadku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 600.000,- zł (słownie: sześćset tysięcy złotych); (4) warunek określony w pkt V.1.(4): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku braku okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wymienionych w pkt VI. SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; (2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; (3) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; (4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia; (5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (6) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; (7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub aktualne zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (11) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, łącznie dla wszystkich wykonawców; (3) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia, łącznie dla wszystkich wykonawców; (5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, łącznie dla wszystkich wykonawców; (6) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, łącznie dla wszystkich wykonawców; (7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców; (8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców; (9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub aktualne zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców; (10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców; (11) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Długość okresu gwarancji - 10
    • 3. Parametry w zakresie zdalnego monitorowania i usuwania usterek dźwigów - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.men.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Ministerstwa Edukacji Narodowej Al. Szucha 25 00-918 Warszawa pok.49.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Ministerstwa Edukacji Narodowej Al. Szucha 25 00-918 Warszawa pok.49.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.