eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej Zacisze do wymogów bezpieczeństwa pożarowego



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Katowice: Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej Zacisze do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
Numer ogłoszenia: 172652 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE, ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2025432, fax 0-32 2524860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej Zacisze do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty remontowo-budowlane dotyczące Dostosowania budynku Domu Pomocy Społecznej Zacisze do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.W skład ww. robót należy między innymi: 1. wydzielenie ewakuacyjnych klatek schodowych od poziomych dróg komunikacyjnych, 2. wydzielenie kotłowni od pomieszczeń piwnic, 3. dostosowanie instalacji wodociągowej ppoż. do aktualnych przepisów, 4. wydzielenie piwnic od pozostałej części budynku, 5. doposażenie części rehabilitacyjnej DPS w instalację sygnalizacji pożarowej, 6. rozbiórka całkowita boazerii na świetlicy i jadalni, 7. wydzielenie pomieszczenia gł. Księgowej, 8. wykonanie przejścia z pomieszczenia parteru do piwnicy, 9. wykonanie ścianki działowej w pokoju nr 2 -parter Uwaga! Dokumenty do wglądu u Zamawiającego: 1 Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Zacisze Przystosowanie do wymogów ppoż- tom II wariant II 2 Ekspertyza techniczna stanu zabezpieczeń ochrony przeciwpożarowej dotycząca modernizacji DPS Zacisze Wizja lokalna Domu od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4550.43grosze 1.1. Wadium może być wniesione w:pieniądzu,gwarancjach bankowych,poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz 1158 z pózn. zmianami 1.2Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 10/10/2007r. o godz. 9:00 . 1.3Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice 02 1050 1214 1000 0022 9013 2824 Uwaga. Za datę wniesienia wadium w tej formie, uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. 2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 2.1. Upłynął termin związania ofertą, 2.2. Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 2.3 zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 2.1.1 Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2.1.2 Który został wykluczony z postępowania, 2.1.3 Którego oferta została odrzucona. 2.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2.1 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 2.4 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 3 rozdz. 9 SIW. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane polegające na: wykonaniu robót ogólnobudowlanych budowa, rozbudowa, przebudowa, remont w budynkach. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 rozdz. 9 SIW. b.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 6 rozdz. 9 SIW c.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 7 rozdz.9 SIW. 3.Wykonawca musi wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z artykułem 22 ust 1 ustawy na załączniku nr 2. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz dokumenty wymienione w pkt 3 rozdz. 9 SIW. Uwaga! Ilekroć w niniejszej SIW mowa jest o Wykonawcy rozumie się przez to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIW. 5.Dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności dot. osób posiadających wymagane uprawnienia - rozdz. 8 pkt 2. lit b - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIW. Do wykazu należy dołączyć kserokopie, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.poświadczone za zgodność z oryginałem. 7.Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIW. B.Inne oświadczenia i dokumenty: 1.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wraz z opłatą skarbową. 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty załącznik nr 1. 4.Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej. Uwaga. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Zacisze w 40-695 Katowice, ul. Traktorzystów 42.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach, ul. Traktorzystów 42 pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.