eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaPrzetarg nieograniczony na dostawę wkładów workowych do jednorazowego systemu ssącego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-04

Słupca: Przetarg nieograniczony na dostawę wkładów workowych do jednorazowego systemu ssącego
Numer ogłoszenia: 17220 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8992 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752300, faks 063 2752116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wkładów workowych do jednorazowego systemu ssącego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wkład workowy jednorazowego użytku - wykonany z wysokozagęszczonego polietylenu, bez zawartości PCV, posiadający funkcję samo zasysania - uszczelniony automatycznie w dowolnej pozycji w kanistrze po uruchomieniu siły ssania bez konieczności wciskania wkładu w kanister i podłączenia dodatkowych urządzeń lub przełączników - posiadający zintegrowaną pokrywę wyposażoną w tylko dwa króćce: pacjent - próżnia - wkład bez dodatkowych otworów w pokrywie poza króćcami ssania i pacjenta - nie dochodzi do rozszczelniania wkładu oraz nie ma ryzyka przypadkowego wylania się substancji odsysanej i tym samym nie ma ryzyka kontaktu z wydzieliną - wyposażony w filtr przeciwbakteryjny i hydrofobowy zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem - automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu - automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu - posiadający dwa uchwyty do demontażu wkładu po jego zapełnieniu, datę ważności umieszczoną na każdym wkładzie. - kompatybilny z odpowiednimi kanistrami wielokrotnego użytku różnej pojemności - każdy wkład wyposażony w zatyczki na port pacjenta i port próżni. 2.Pojemność wkładów : 1000 ml - do 300 sztuk / 2 lata 3.Pojemność wkładów : 2000 ml - do 1 500 sztuk/ 2 lata 4.Pojemność wkładów : 3000 ml - do 450 sztuk / 2 lata Oferent jest zobowiązany do zapewnienia następujacego asortymentu: 1. Blok operacyjny: - 2 sztuki regulatorów próżniowych wysokociśnieniowych, w tym 1 regulator z przewodem próżniowym o długości min. 6 m (montaż na wózku jezdnym posiadanym przez Zamawiającego) i butla (kanister) o pojemności 2l - 1 szt - regulator elektryczny na wózku - 1 szt oraz 2 butlowy kanister o pojemności 2l dostawa do dnia 28.02.2011 r. 2. Oddział Dziecięcy - 4 sztuki regulatorów próżniowych niskociśnieniowych - dostawa do dnia 31.03.2011 r. 3. Oddział Chirurgiczny - 3 sztuki regulatorów próżniowych wysokociśnieniowych - dostawa do dnia 30.04.2011 r. 4. Oddział Wewnętrzny - 2 sztuki regulatorów próżniowych wysokociśnieniowych oraz Izba Przyjęć - 1 regulator próżniowy wysokociśnieniowy - dostawa do dnia 31.05.2011 r. 5. Oddział Ginekologiczno-Położniczy - 2 sztuki regulatorów próżniowych wysokociśnieniowych oraz 2 butle (kanistry) o pojemności 2 l - dostawa do dnia 30.06.2011 r. Wykonawca wystawi częściowe faktury po każdej dostawie, z terminem płatności 30 dni od daty dostawy towaru. Niespełnienie w/w warunków skutkuje odrzuceniem oferty. 2.3 W ramach dostawy wykonawca dokona montażu, instalacji, przeszkolenia personelu zamawiającego w zakresie eksploatacji urządzeń. 2.4 Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). 2.5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu dostawy urządzenia instrukcję obsługi w języku polskim. 2.6 Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowane urządzenia. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JTA INVESTMENT Sp.z o.o, ul. Bytomska 8, 61-403 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40694,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43596,36

  • Oferta z najniższą ceną: 43596,36 / Oferta z najwyższą ceną: 43596,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.