eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Roboty budowlane i instalacyjne w budynku dydaktycznym oraz budynku warsztatów szkolnych w Liskowie w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Kaliskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Kalisz: Roboty budowlane i instalacyjne w budynku dydaktycznym oraz budynku warsztatów szkolnych w Liskowie w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Kaliskiego
Numer ogłoszenia: 172187 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105715 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane i instalacyjne w budynku dydaktycznym oraz budynku warsztatów szkolnych w Liskowie w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Kaliskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz instalacyjne w budynku dydaktycznym i budynku warsztatów szkolnych w Liskowie. W zakres robót wchodzi m.in.: a)w budynku warsztatów szkolnych: modernizacja systemu grzewczego poprzez wymianę: kotła (kotłownia własna w budynku warsztatowym), grzejników, orurowania i montaż zaworów termostatycznych, modernizacja instalacji c.w.u z zastosowaniem pompy ciepła i instalacji solarnej, wymiana instalacji elektrycznej i wod-kan. b)w budynku dydaktycznym: przebudowa i ocieplenie dachu, ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacja systemu grzewczego i instalacji c.w.u oraz ich podłączenie do kotłowni w budynku warsztatów. remont kapitalny obiektu, wymiana instalacji wod-kan i elektrycznej, montaż ogniw fotowoltaicznych i turbiny wiatrowej. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. 2)Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, licząc od dnia końcowego obioru tych robót (bez uwag). Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej gwarancji jakości na urządzenia techniczne zamontowane wewnątrz i na zewnątrz budynku z wyłączeniem tych urządzeń technicznych, na które producent udzielił dłuższego okresu gwarancji - w tych przypadkach Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Wykonawca w okresie gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzenia serwisu i konserwacji oraz dokonywania przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń technicznych (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 3)Szczegółowy zakres robót składających się na przedmiot zamówienia jest opisany w załącznikach do siwz obejmujących: Projekty budowlane Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Formularz kosztorysów ofertowych Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Zamawiający, oprócz warunków określonych w dokumentacji projektowej określa następujące warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca wykona prace objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, uzyskanymi decyzjami oraz sztuką budowlaną. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów. c)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. d) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących najwyższą jakość. Zamawiający informuje jednocześnie, że wskazane w dokumentacji i opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów lub urządzeń, ich oznaczenia oraz ewentualne nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Minimalne parametry, od których spełnienia zależy uznanie materiałów i urządzeń za równoważne zawiera załącznik nr 8 do siwz - Tabela równoważności. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku jest on zobowiązany w swej ofercie wyraźnie zaznaczyć, że proponuje rozwiązania równoważne poprzez załączenie do tej oferty oświadczenia z wykazem wyspecyfikowanych materiałów i urządzeń wraz z podaniem typu, producenta oraz załączenia stosownych dokumentów np.. takich jak atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, karty katalogowe producenta zawierające parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do siwz) Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji i przedmiarach robót. W przypadku gdy zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały i urządzenia nie spełniają warunku równoważności w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. e) Zamawiający wymaga, aby najpóźniej w dniu przekazania przez Zamawiającego placu budowy, Wykonawca przedłożył wymagane przepisami prawa zezwolenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, Nr 88 poz. 587) bądź przedstawił stosowne uzgodnienia z zakresu gospodarki odpadami tj. złożył oświadczenie o sposobach gospodarowania nimi. f)prace przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie i bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy, geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt, g)dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy. h)od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag),Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez ustanowionego przedstawiciela Zamawiającego. 3)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane MARO BUD s.c., ul. Zielona 19, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1062487,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1181116,98

  • Oferta z najniższą ceną: 1181116,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1821315,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.