eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont budynku polegający na wymianie drzwi wewnętrznych, remoncie posadzek schodów klatek schodowych oraz wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynku nr 1 biurowo-sztabowym kompleksu koszarowego w Kołobrzegu realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 15/WOG/RB/Infrastr./14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Koszalin: Remont budynku polegający na wymianie drzwi wewnętrznych, remoncie posadzek schodów klatek schodowych oraz wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynku nr 1 biurowo-sztabowym kompleksu koszarowego w Kołobrzegu realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 15/WOG/RB/Infrastr./14
Numer ogłoszenia: 171610 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138678 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku polegający na wymianie drzwi wewnętrznych, remoncie posadzek schodów klatek schodowych oraz wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynku nr 1 biurowo-sztabowym kompleksu koszarowego w Kołobrzegu realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 15/WOG/RB/Infrastr./14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku polegający na wymianie drzwi wewnętrznych, remoncie posadzek schodów klatek schodowych oraz wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynku nr 1 biurowo-sztabowym kompleksu koszarowego w Kołobrzegu realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Zakres robót remontowych obejmuje: wykucie starych drzwi, poszerzenie otworów, wywózka gruzu i elementów z rozbiórki; montaż stolarki drzwiowej drewnianej, stalowej i aluminiowej; naprawy i malowanie po wymianie stolarki; remont zejścia przy magazynie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 - Przedmiar robót. Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik nr 3 - Rysunki i szkice. 4. Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o zestawienie robót określone w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek biurowo-sztabowy nr 1 w kompleksie koszarowym w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.00 - Usuwanie powłoki gleby 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DRAWA, Wiesław Denis, ul. Zwycięstwa 190, 75-611 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162512,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149731,27

  • Oferta z najniższą ceną: 149731,27 / Oferta z najwyższą ceną: 149731,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.