eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Działdowo: budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie
Numer ogłoszenia: 171429 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101809 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Działdowie, Plac Mickiewicza 26, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 6973143 w. 136, faks 0-23 6973508.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę budynku biurowego dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, pełniącego funkcję Urzędu Skarbowego w Działdowie, w tym: a) wykonanie prac ziemnych związanych z nawiezieniem warstwy gruntu w celu podniesienia poziomu posadowienia budynku, b) dostawę i montaż dźwigu osobowego hydraulicznego, c) wykonanie instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji, instalacji p.poż., kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, d) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dla pomieszczeń biurowych oraz instalacji ciepła technologicznego wentylacji, e) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem dla wybranych pomieszczeń budynku, f) wykonanie kotłowni gazowej, g) wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie rozdzielni głównej i tablic rozdzielczych, instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji gniazd elektrycznych 230/400V, instalacji zasilania wentylacji, instalacji zasilania bram i szlabanów, instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, h) wykonanie instalacji teletechnicznych, i) dostawę i montaż wyposażenia określonego w dokumentacji projektowej, tj.: - rolety zewnętrzne i wewnętrzne zamykane elektrycznie i ręcznie wraz z siatkami owadoszczelnymi, - wycieraczki zewnętrzne i wewnętrzne, - biały montaż, w skład którego wchodzą: umywalki, miski ustępowe, pisuary, brodziki natryskowe, zlewozmywaki, kuchnie gazowe, uchwyty na papier toaletowy, pochwyty i poręcze dla niepełnosprawnych, z wyłączeniem dystrybutorów na mydło, suszarek do rąk, koszy na odpadki, szczotek do czyszczenia misek ustępowych, mebli biurowych i metalowych (lad, stolików, blatów, regałów, wieszaków na ubrania, komód, biurek, stolików, krzeseł, szaf) projektorów, ekranów opuszczanych, podstawek pod telefony i monitory, wiszących i stojących tablic w sali obsługi i sali konferencyjnej, 2) budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych, 3) wykonanie ogrodzenia z bramami wjazdowymi i szlabanami, 4) budowę nawierzchni drogi wewnętrznej z miejscami postojowymi oraz chodnikami, 5) nasadzenie nowych drzew i krzewów, 6) opracowanie zmian w dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego zmiany dotychczasowej decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagana), dotyczących: a) pomieszczenia 0.06 kasa (parter) - wstawienie okna wraz z żaluzją antywłamaniową zgodnego ze wzorem na I i II piętrze z uwzględnieniem wysokości pomieszczenia, b) pomieszczenia 0.13 kiosk (parter) - pozostawienie przestrzeni otwartej (wnęka) w związku ze zbyt małą powierzchnią na prowadzenie usług, w przyszłości zmiana ta umożliwi wykorzystanie przestrzeni do ewentualnej instalacji wpłatomatu lub infokiosku, c) pomieszczenia 1.13 WC (I piętro) - likwidacja pomieszczenia, pomieszczenia 1.08 i pomieszczenia 1.10 - zmniejszenie powierzchni, co pozwoli na: - zwiększenie powierzchni pomieszczenia 1.09 sekretariat z jednoczesnym jego doświetleniem światłem dziennym (dotychczas jedyne źródło światła dziennego sekretariatu to świetlik w suficie), w wyniku czego sekretariat zostanie przesunięty w stronę okien, a wygospodarowana przestrzeń zostanie przeznaczona na poczekalnię, - likwidację świetlika sufitowego podgrzewanego elektrycznie, d) pomieszczenia 1.10 (I piętro) - przesunięcie pomieszczenia będzie wymagało wstawienia okna w celu doświetlenia pomieszczenia, e) ogrodzenia (na granicy działek 1012 i 1011) - część południowo-wschodnia - obecnie na granicy działek posadowiony jest wysoki mur, który zostanie rozebrany przez właściciela sąsiedniej działki, a w jego miejsce powstanie nowe ogrodzenie wykonane z profili ażurowych i cegły klinkierowej, f) przewidzenia możliwości odprowadzenia wód opadowych do sieci burzowej należącej do PKP PLK S.A. (obecne rozwiązanie to skrzynki rozsączające). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - załącznikach nr 7.1 - 12.26 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach nr 13.1 - 13.22 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiary robót - załączniki nr 14.1 - 14.9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 3. Wymagane zmiany dokumentacji projektowej należy opracować w 5 egz., wszystkie materiały niezbędne do projektowania wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem (ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne, itp.), uwzględniając w tym także opłaty na rzecz PKP PLK S.A. Zmieniona dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące na dzień jej złożenia przepisy, normy i warunki techniczne oraz posiadać uzgodnienia i dokumenty niezbędne do jej wykorzystania. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Przewiduje się wykonanie przedmiotu zamówienia w następujących okresach finansowania: 1) okres I - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2014, 2) okres II - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2015, 3) okres III - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2016. 7. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w II lub/i III okresie finansowania, tj. w planie finansowym na rok 2015 lub/i 2016, zamawiający może odstąpić od realizacji dalszego zakresu zamówienia, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonania części zamówienia do dnia odstąpienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w roku 2014 zakresu przedmiotu zamówienia o wartości odpowiadającej kwocie zabezpieczonej przez zamawiającego na ten cel w roku 2014, wynoszącej minimum 1.000.000,00 złotych brutto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIECHBUD Spółka z o.o., ul. Gen. J. Hallera 32, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11546015,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8105846,51

  • Oferta z najniższą ceną: 7503000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9990837,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.