To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Piła: Wykonanie usług w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania.
Numer ogłoszenia: 171390 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 119094 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pile, ul. Wincentego Pola, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2125023, fax 067 2104426.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych PT Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Pile, polegająca na przekazywaniu świadczeń emerytalno - rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania. 2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV - 67150000-3 . 3. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców (z m-cy III,IV i V 2008 r.), którym dokonywana będzie wypłata świadczeń emerytalno - rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania wynosi 5.525 osób, a wartość łączna wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 81.698.143, 00 zł. Liczba świadczeniobiorców jak i wartość wypłacanych świadczeń są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom w zależności od zmiany wysokości świadczeń i liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 4. Wypłata świadczeń o których mowa w ust.3 odbywać się będzie na zasadach: a) Wykonawca będzie dokonywał wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego spisu przekazów i indywidualnych przekazów wypłat dla poszczególnych osób uprawnionych, b) terminem wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych będzie: -10. dzień każdego miesiąca ogółu świadczeń emerytalno rentowych - termin 10 - dowolny dzień roboczy miesiąca, w zależności od konieczności wypłat doraźnych i tzw. wypłat pierwszorazowych. c) wypłata świadczeń będzie dokonywana bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców lub osób uprawnionych za pokwitowaniem odbioru pod wskazanym adresem zamieszkania zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, odbiór świadczenia potwierdzany będzie własnoręcznym podpisem odbiorcy na odwrocie przekazu, d) spisy przekazów w dwóch egzemplarzach oraz przekazy wypłat będą odbierane przez Wykonawcę za pokwitowaniem w siedzibie Zamawiającego na 5 dni roboczych przed terminem płatności - termin 10, odbioru dokonywać będzie osoba upoważniona przez Wykonawcę. W przypadku wypłat doraźnych i pierwszorazowych, pisy przekazów wraz z przekazami będą wysyłane przesyłką poleconą za pośrednictwem Poczty. e) Zamawiający przekaże na wskazany rachunek Wykonawcy środki pieniężne niezbędne na wypłatę świadczeń, na 3 dni robocze przed upływem terminu płatności, powiększone o zapłatę należną Wykonawcy, f) na kopii spisu przekazów Wykonawca będzie potwierdzał stemplem wpływ środków pieniężnych i niezwłocznie odsyłał spis Zamawiającemu, g) w przypadku gdy określone w pkt 4 lit. b dni będą wolnymi od pracy wypłata odbywać się będzie w dni poprzedzające w/w terminy, h) w przypadku zgonu świadczeniobiorcy lub niezamieszkiwania pod wskazanym adresem, albo w przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez Zamawiającego przed terminem wypłaty, Wykonawca najpóźniej do 7-go dnia po terminie wypłaty świadczeń przekaże Zamawiającemu niewypłacone środki finansowe wraz z zestawieniem niezrealizowanych przekazów oraz odcinkiem dla odbiorcy z adnotacją o przyczynie nie wypłacenia świadczenia, i) Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania potwierdzeń odbioru świadczeń przez okres 5 lat, oraz do udzielania nieodpłatnie informacji o dokonywanych wypłatach i nieodpłatnego załatwiania reklamacji dotyczących wypłaty świadczeń w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, j) Wykonawca gwarantuje ciągłość i terminowość wypłat świadczeń do wysokości otrzymanych środków, k) w razie niedotrzymania przez Wykonawcę terminów wypłaty określonych w pkt 4 lit. b, zamawiający naliczy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki, l) w razie wypłacenia świadczenia osobie nieuprawnionej, Wykonawca pokrywa szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości. ł) prowizja dla Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy. Ilość świadczeniobiorców jak i wartość wypłacanych świadczeń są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom w zależności od zmiany wysokości świadczeń i liczby obsługiwanych świadczeniobiorców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.15.00.00 - Pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 408500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Białośliwiu, ul. Kościuszki 41, 89-340 Białośliwie, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17761.94
- Oferta z najniższą ceną: 17761.94 / oferta z najwyższą ceną: 18166.54
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56304.00
- Oferta z najniższą ceną: 56304.00 / oferta z najwyższą ceną: 56304.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 77724.00
- Oferta z najniższą ceną: 77724.00 / oferta z najwyższą ceną: 77724.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 91341.00
- Oferta z najniższą ceną: 91341.00 / oferta z najwyższą ceną: 91341.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28228.50
- Oferta z najniższą ceną: 28228.50 / oferta z najwyższą ceną: 28228.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14764.50
- Oferta z najniższą ceną: 14764.50 / oferta z najwyższą ceną: 14764.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19201.50
- Oferta z najniższą ceną: 19201.50 / oferta z najwyższą ceną: 19201.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13540.50
- Oferta z najniższą ceną: 13540.50 / oferta z najwyższą ceną: 13540.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 103351.50
- Oferta z najniższą ceną: 103351.50 / oferta z najwyższą ceną: 103351.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Modernizacja instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile wraz z wymianą rozdzielni
- Zakup komputera i drukarki w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- Studia podyplomowe w ramach projektu pn. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawy środków czystości.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.