Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Piła: Wykonanie usług w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych bezpśrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania .
Numer ogłoszenia: 119094 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pile, ul. Wincentego Pola 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2125023, fax 067 2104426.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych bezpśrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych PT Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Pile, polegająca na przekazywaniu świadczeń emerytalno - rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania. 2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV - 67150000-3 . 3. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców (z m-cy III,IV i V 2008 r.), którym dokonywana będzie wypłata świadczeń emerytalno - rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania wynosi 5.525 osób, a wartość łączna wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 81.698.143, 00 zł. Liczba świadczeniobiorców jak i wartość wypłacanych świadczeń są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom w zależności od zmiany wysokości świadczeń i liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 4. Wypłata świadczeń o których mowa w ust.3 odbywać się będzie na zasadach: a) Wykonawca będzie dokonywał wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego spisu przekazówi indywidualnych przekazów wypłat dla poszczególnych osób uprawnionych, b) terminem wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych będzie: -10. dzień każdego miesiąca ogółu świadczeń emerytalno-rentowych - termin 10 -dowolny dzień roboczy miesiąca, w zależności od konieczności wypłat doraźnych i tzw. wypłat pierwszorazowych c) wypłata świadczeń będzie dokonywana bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców lub osób uprawnionych za pokwitowaniem odbioru pod wskazanym adresem zamieszkania zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, odbiór świadczenia potwierdzany będzie własnoręcznym podpisem odbiorcy na odwrocie przekazu, d) spisy przekazów w dwóch egzemplarzach oraz przekazy wypłat będą odbierane przez Wykonawcę za pokwitowaniem w siedzibie Zamawiającego na 5 dni roboczych przed terminem płatności - termin 10, odbioru dokonywać będzie osoba upoważniona przez Wykonawcę. W przypadku wypłat doraźnych i pierwszorazowych, spisy przekazów wraz z przekazami będą wysyłane przesyłką poleconą za pośrednictwem Poczty. e) Zamawiający przekaże na wskazany rachunek Wykonawcy środki pieniężne niezbędne na wypłatę świadczeń, na 3 dni robocze przed upływem terminu płatności, powiększone o zapłatę należną Wykonawcy, f) na kopii spisu przekazów Wykonawca będzie potwierdzał stemplem wpływ środków pieniężnych i niezwłocznie odsyłał spis Zamawiającemu, g) w przypadku gdy określone w pkt 4 lit. b dni będą wolnymi od pracy wypłata odbywać się będzie w dni poprzedzające w/w terminy, h) w przypadku zgonu świadczeniobiorcy lub niezamieszkiwania pod wskazanym adresem, albo w przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez Zamawiającego przed terminem wypłaty, Wykonawca najpóźniej do 7-go dnia po terminie wypłaty świadczeń przekaże Zamawiającemu niewypłacone środki finansowe wraz z zestawieniem niezrealizowanych przekazów oraz odcinkiem dla odbiorcy z adnotacją o przyczynie nie wypłacenia świadczenia, i) Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania potwierdzeń odbioru świadczeń przez okres 5 lat, oraz do udzielania nieodpłatnie informacji o dokonywanych wypłatach i nieodpłatnego załatwiania reklamacji dotyczących wypłaty świadczeń w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, j) Wykonawca gwarantuje ciągłość i terminowość wypłat świadczeń do wysokości otrzymanych środków, k) w razie niedotrzymania przez Wykonawcę terminów wypłaty określonych w pkt 4 lit. b, zamawiający naliczy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki, l) w razie wypłacenia świadczenia osobie nieuprawnionej, Wykonawca pokrywa szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości. ł) prowizja dla Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy. Ilość świadczeniobiorców jak i wartość wypłacanych świadczeń są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom w zależności od zmiany wysokości świadczeń i liczby obsługiwanych świadczeniobiorców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.15.00.00 - Pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) posiadają doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (realizacja wypłat należności na rzecz ludności) w ostatnich trzech latach; usługa powinna być świadczona na rzecz przynajmniej jednego Zamawiającego w sposób ciągły, przez okres co najmniej 1 roku; wartość świadczonej usługi powinna odpowiadać minimum 1/2 ceny oferty zamówienia, o które ubiega się Wykonawca, 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 2. W przypadku określonym w rozdziale IV ust. 1 pkt 6 warunki określone w rozdziale IV ust. 1 pkt od 1 do 4 musi spełnić każdy z Wykonawców, a warunki określone w rozdziale IV ust. 1 pkt 5 mogą być spełnione przez Wykonawców łącznie; 3. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1. tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 P.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; b) wypełnionego Wykazu wykonywanych usług w zakresie realizacji wypłat należności na rzecz ludności w załączniku nr 2 do SIWZ, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający w w/w terminie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot, 3) parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący Zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 3. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 lit. a, c, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie, natomiast dokumenty wymienione ust. 1 pkt 2 lit. b składają wszyscy, kilku lub przynajmniej jeden podmiot, jeśli potwierdzi spełnianie warunku. 4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą Wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Terenowa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Pile, 64-920 Piła, ul. Wincentego Pola 4, tel. (0-67) 212-50-23 fax.( 0-67) 210-44-26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Placówka Terenowa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Pile, 64-920 Piła, ul. Wincentego Pola 4, pok. nr 41.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Białośliwie, Krostkowo, Miasteczko Krajeńskie Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 238 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 3.818.050,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Chodzież, Dziembowo, Kaczory, Śmiłowo, Zacharzyn, Zelgniewo, Budzyń, Wyszyny, Sokołowo, Margonin, Lipiny, Radwanki, Szamocin, Lipia Góra, Nałęcza. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 736 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 10.893.193,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Czarnków, Sarbia, Gębice, Połajewo, Młynkowo, Boruszyn, Jędrzejewo, Kruszewo, Lubasz, Parkowo, Gościejewo, Budziszewko. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 1.016 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 14.851.827,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Łekno, Pawłowo Żońskie, Żelice, Rąbczyn, Runowo, Damasławek, Wapno, Niemczyn, Gołańcz, Czeszewo, Panigródz, Smogulec. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 1.194 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 17.044.511,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Zakrzewo, Stara Wiśniewka, Człopa, Mielęcin. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 369 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 5.581.910,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Lipka. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 193 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 2.763.876,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Jastrowie, Sypniewo. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 251 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 3.768.151,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Tuczno, Lubiesz. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 177 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 2.765.516,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości : Złotów, Górzna, Radawnica, Święta, Kleszczyna, Okonek, Pniewo, Lotyń, Krajenka, Tarnówka, Mirosławiec. Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 1.351 osób, a wartość wypłaconych świadczeń w okresie obowiązywania umowy wynosi 20.211.108,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- BEZPIECZNY SPRZĘT MEDYCZNY DO PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA CYTOSTATYKÓW
- Nadzór inwestorski nad robotami pn. Przebudowa/rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych w Pile
- Zakup sprzętu i urządzeń do pielęgnacji boisk
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Modernizacja instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile wraz z wymianą rozdzielni
- Zakup komputera i drukarki w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.