Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: odnowa nawierzchni- dk Nr 74 na odcinku przez m.Werbkowice
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: a) w sprawach procedury przetargowej- mgr inż.Jerzy Budzyński, tel. (0-81) 534-92-42, fax: (081) 534-92-39, b) w sprawach merytorycznych - inż.Wacław Onuszkiewicz, tel. (081) 534-92-26, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa nawierzchni- dk Nr 74 na odcinku przez m.Werbkowice. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni drogi krajowej Nr 74 Kielce - Annopol - Kraśnik - Janów Lubelski - Szczebrzeszyn - Zamość - Hrubieszów- Zosin - granica państwa na odcinku przez m.Werbkowice od km: 310+811 do km: 313+915, długości 3,104 km. Zamówienie obejmuje roboty w takich zakresach jak: roboty przygotowawcze, roboty ziemne,odnowienie korpusu drogowego, podbudowy, roboty w zakresie nawierzchni, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia dróg, elementy ulic. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: woj. lubelskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: patrz wyżej - punkt II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;
III.1) Wymagane wadium: 33 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU A) Warunki ogólne. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku "Prawo zamówień publicznych" (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz.959, Nr 116, poz.1207, Nr 145, poz.1537, Nr 273, poz.2703 oraz z 2005 r. Nr 163, poz.1362, Nr 184, poz. 1539), zwanej dalej "PzP", 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 PzP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 1) i 2) spełnia każdy z Wykonawców. B) Warunki szczegółowe: 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 4,8 mln zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt a) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; - warunek określony w pkt b) spełnia każdy z Wykonawców. 2).Potencjał kadrowy: Wykonawca musi przedstawić w ofercie, że dysponuje kandydatami na każde z poniższych stanowisk, którzy spełniają niżej określone minimalne wymagania: a)Kierownik budowy (roboty drogowe): - wymagana liczba osób: min 1, - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - 3 lata doświadczenia przy realizacji podobnych robót* na stanowisku kierownika budowy (lub jego zastępcy) b)Kierownik robót: - wymagana liczba osób: min.1, - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - 2 lata doświadczenia przy realizacji podobnych robót* na stanowisku kierownika robót (lub jego zastępcy). Uwaga: * Przez "podobne roboty" rozumie się budowę, przebudowę, remont lub odnowę nawierzchni dróg krajowych lub wojewódzkich; ** Przez "doświadczenie przy realizacji podobnych robót" rozumie się czas pełnienia funkcji na odpowiednim stanowisku przy realizacji podobnych robót ( w rozumieniu niniejszej instrukcji dla Wykonawców, zwanej dalej "niniejszą instrukcją"), od daty uzyskania wymaganych dla danego stanowiska uprawnień budowlanych. 3).Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę lub najem, umowę kupna lub w inny sposób) do następujących w pełni sprawnych jednostek sprzętu: a) Wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, z automatycznym sterowaniem produkcją, z możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 30 t/h - min 1 szt. * b) Rozkładarki/układarki o szerokości roboczej min. 3,5 m z elektronicznym sterowaniem równości układanych warstw - min. 1 szt. c) Walce stalowe gładkie min. 10 t - min. 2 szt. d) Walce ogumione min 10 t - min 2 szt. e) Równiarka min 100 KM - min.1 szt. f) Laboratorium, wyposażone w sprzęt badań kontrolnych - min. 1 szt. * Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka (również zakupiona) powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 45 km od miejsca wbudowania, przy czym dopuszcza się większą odległość pod warunkiem, że czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni, do chwili rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie przekracza 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunków dotyczących zachowania wymaganej temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczyć mieszankę mineralno-asfaltową o właściwych parametrach jakościowych. Na tą okoliczność wykonawca zabezpieczy na wezwanie zamawiającego samochód ciężarowy z obciążeniem, celem sprawdzenia czasu przejazdu i odległości transportu określonego w ofercie. 4) Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania oferty) wykonał roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia*. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że wykonał (tzn. zakończył) minimum 2 takie roboty, każda o wartości co najmniej 2 mln PLN (brutto). * Przez "roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia" rozumie się roboty polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub odnowie nawierzchni dróg krajowych lub wojewódzkich. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2)-4). 6) Podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. II. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania warunków przez Wykonawców. A) Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. I A) wykonawcy wini przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B) Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt.I.B) Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem); 1) Sprawozdanie finansowe za ostatni zamknięty finansowo rok obrotowy - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu złożenie jedynie tego dokumentu spośród składających się na sprawozdanie finansowe, z którego wynikać będzie spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.1) a) Instrukcji (np. "Rachunek zysków i strat"), a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innego dokumentu określającego przychód netto. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego ostatnim zamkniętym finansowo rokiem obrachunkowym będzie ostatni rok, za który mają oni sporządzone i zbadane sprawozdanie finansowe, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - ostatni rok rozliczony z Urzędem Skarbowym 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy").Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt I.B) 2). Do informacji winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień budowlanych. Przez "uprawnienia budowlane" rozumie się: uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz aktualny na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Informację o posiadanym sprzęcie ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. I B) 3). Jeżeli sprzęt nie jest własnością Wykonawcy, musi on udokumentować (dołączyć do oferty) porozumienie o współpracy między nim a właścicielem sprzętu. 5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe).Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt I.B) 4). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A) 2), 4) i 5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A) 2)-5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. D) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt II.A) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w pkt II.B) 2) winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt .II.B) 1) oraz II. B) 3)- 5) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców w stosunku, do których niniejsza Instrukcja wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.05.2006, cena - 35.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2006, godzina 11:30, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul.Ogrodowa 21, 20-075 Lublin pok. nr 124 (5 piętro).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.03.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





