eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzebudowa i rozbudowa ( w tym termomodernizacja) istniejącego pawilonu A i pawilonów B Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Białystok: Przebudowa i rozbudowa ( w tym termomodernizacja) istniejącego pawilonu A i pawilonów B Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9
Numer ogłoszenia: 171182 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8786000, fax 085 8786265, 8786775.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa ( w tym termomodernizacja) istniejącego pawilonu A i pawilonów B Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian nadziemia styropianem frezowanym 12/13 cm, stropów i stropodachów -granulatem z wełny skalnej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PCV - U=1,70 W/m2/K ,wykonanie tynków akrylowych i kamyczkowych ,przebudowa istniejących pokoi mieszkalnych ,drogi dojazdowe do garażu w piwnicy i do pralni, pochylnie dla niepełnosprawnych . Powierzchnia zabudowy pawilonów A - 679,70 m2 , pawilony ,,B-1.066,50m2, Kubatura: A 11.622,84 m3 , ,,B-3965,91 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50. 000,00 zł słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na roboty w zakresie dociepleń budynków lub realizacji obiektów budownictwa ogólnego oraz wartości zamówienia min. 1.200.000 PLN każde, co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością;- b) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (branża budowlana, elektryczna, sanitarna i drogowa), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowe j, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych, w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu, Zamawiający posiada na sfinansowanie zadania 350 tys. zł w 2007 ,pozostałe nakłady opłaci w 2008 r., zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonawcy robót b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 30% wartości składanej oferty c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min.100.000 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2), 3. zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 5. wykaz zamówień (minimum 3 ) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), na roboty w zakresie dociepleń budynków lub realizacji obiektów budownictwa ogólnego oraz wartości zamówienia min.1200 000,00 PLN każde, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji, potwierdzony dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością; 6. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branża budowlana, sanitarna ,elektryczna i drogowa), oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 7. wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, ilość sztuk, stan własności), 8. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości składanej oferty brutto wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min.100 tys.zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Warszawska 21, 15-950 Białystok za cenę 200 zł/brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 12:30, miejsce: Termin otwarcia ofert :10.10.2007 r. Godz.: 13.00 Miejsce: Departament Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Warszawska 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.