eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaKupno oraz dostawa nowych materiałów biurowo-papierniczych oraz nowych tonerów do drukarek



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Bochnia: Kupno oraz dostawa nowych materiałów biurowo-papierniczych oraz nowych tonerów do drukarek
Numer ogłoszenia: 171173 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy", Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, fax 014 6153202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kupno oraz dostawa nowych materiałów biurowo-papierniczych oraz nowych tonerów do drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych materiałów biurowo-papierniczych wg. tabeli asortymentów stanowiącej załącznik nr 1, Pakiet nr 1 do specyfikacji. Dostarczone artykuły mają posiadać datę ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy licząc od dnia wykonania dostawy, a także wszelkie wymagane atesty dopuszczające je do powszechnego użytku. Dostawa nowych tonerów do drukarek wg. tabeli stanowiącej załącznik nr 1, Pakiet nr 2 do specyfikacji. Tonery powinny mieć określoną wydajność druku stron wg. Normy ISO/IEC 19752 odnośnie załącznika nr 1-(wydajność tonerów) oraz gwarancję obejmującą toner od dostarczenia do zużycia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków jak w SIWZ do postępowania SPZOZ/ZP/42/2007
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków jak w SIWZ do postępowania SPZOZ/ZP/42/2007

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres stałości cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały biurowo-papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w załączniku nr 1 Pakiet nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tonery do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w załączniku nr 1 pakiet nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.