To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-02
Mińsk Mazowiecki: Usługa odbioru i wywozu nieczystości stałych (odpady komunalno-bytowe) z kompleksu K-0951 Siedlce
Numer ogłoszenia: 170915 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151947 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego, , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i wywozu nieczystości stałych (odpady komunalno-bytowe) z kompleksu K-0951 Siedlce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych komunalno-bytowych z kompleksów wojskowych Siedlce administrowanych przez 23BLT Mińsk Mazowiecki. Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość pojemników, ilość odpadów wytwarzanych w ciągu trwania umowy, określa Harmonogram. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: wyposażenie nieruchomości w sprawne, estetyczne i zakryte pojemniki w ilościach i terminach uzgodnionych między stronami ; odbieranie odpadów z pojemników oraz odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości; sprzątanie porozsypywanych odpadów podczas opróżniania pojemników; prowadzenie rejestru ilości wywożonych odpadów, które każdorazowo kwitował będzie przedstawiciel zamawiającego - wzór rejestru stanowi załącznik do umowy; zapewnienie wykonania usługi zgodnie z ustaloną częstotliwością w dni robocze od godziny 7.30 do 14.00; postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska; transportu odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi transportu i ruchu drogowego pojazdem; przestrzeganie zasad bezpiecznego poruszania się osób i pojazdów po drogach komunikacyjnych na terenach kompleksów. Do obowiązków zamawiającego należy: zapewnienie oraz wskazanie utwardzonej powierzchni do ustawienia pojemników; zapewnienie należytego (w okresie zimowym wolnego od śniegu i lodu), nie zastawionego innymi pojazdami dojazdu do pojemników; gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach; ponoszenie odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenie pojemników spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub dewastacją (np. spalenie, kradzież, odkręcenie kółek, itp.) Przewidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 - 20,9.Termin realizacji 01.08.2016-30.11.2016.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMONDIS Sp. z o.o., ul. Zawodzie 16, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1065,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1128,60
Oferta z najniższą ceną: 1128,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1128,60
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 22.03.2016r Agencja Mienia Wojskowego protokolarnie przekazała 23. Bazie Lotnictwa Taktycznego w administrowanie budynek 177 w kompleksie wojskowym K-0951 Siedlce. W związku z powyższym zostały przekazane również zadania dotyczące utrzymania ww. nieruchomości. W dniu 24.09.2015r po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego została zawarta Umowa Usługi nr 156/15 na wykonanie usługi polegającej na odbiorze i wywozie nieczystości stałych ( odpadów komunalno-bytowych) pomiędzy 23. Bazą Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki, a Wykonawcą: Remondis Sp. z o. o. , ul. Zawodzie 16, 02981 Warszawa. W postępowaniu przetargowym zamawiający przewidział w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w ogłoszeniu o zmówieniu oraz w §9 pkt 5 umowy możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy tzn.: 1) Zamówienia udziela się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (udzielenie zamówienia podstawowego nastąpiło w dniu 24.09.2015r.), 2) zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług: tj. Remondis Sp. z o. o. , ul. Zawodzie 16, 02981 Warszawa. 3) wartość zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego ( wartość netto zamówienia podstawowego wynosi: 30 111,00 zł). 4) zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 5) zamówienie zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 6) przedmiotowe zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. dotyczy usługi odbioru i wywozu nieczystości stałych ( odpadów komunalno-bytowych) z kompleksu K-0951 Siedlce.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywna dostawa jaj w roku 2026
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - namioty pneumatyczne
- "Budowa szkolnej Hali Sportowej w ZSZ Nr w 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Usługi medyczne z zakresu Medycyny Pracy dla pracowników RON i Żołnierzy Zawodowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz Jednostek Organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew, odpadów zebranych w PSZOK oraz odpadów z wybranych nieruchomości letniskowych w 2026 r.
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





