To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zasad funkcjonowania spółdzielczości socjalnej w Polsce oraz wykorzystywania narzędzi ekonomii społecznej na rzecz rozwoju lokalnego - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I.
Numer ogłoszenia: 170558 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122203 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zasad funkcjonowania spółdzielczości socjalnej w Polsce oraz wykorzystywania narzędzi ekonomii społecznej na rzecz rozwoju lokalnego - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia obejmuje: -przeprowadzenie szkoleń z zakresu teoretycznych i praktycznych zasad funkcjonowania spółdzielczości socjalnej w Polsce, wymienionych w pkt. 3.3.1. Części I SIWZ - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ, -opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ, -zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ, -zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ. Część II zamówienia obejmuje: -przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystywania narzędzi ekonomii społecznej na rzecz rozwoju lokalnego, wymienionych w pkt. 3.3.2. Części I SIWZ - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ, -opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ, -zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ, -zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ. Zakres tematyczny szkoleń, ilość grup szkoleniowych, ilość godzin szkoleniowych, orientacyjne terminy szkoleń: Szkolenia objęte częścią I zamówienia: 1)Szkolenie nr 1: Od pomysłu do sukcesu - założenie i prowadzenie spółdzielni socjalnej Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - czerwiec 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r. 2)Szkolenie nr 2: Księgowość w spółdzielni Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - czerwiec 2011 r. 3)Szkolenie nr 3: Marketing w spółdzielni Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - lipiec 2011 r. 4)Szkolenie nr 4: Współpraca podmiotów ekonomii społecznej z administracją publiczną Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - wrzesień 2011 r. 5)Szkolenie nr 5: Klauzula społeczna jako możliwość wsparcia działalności podmiotów ekonomii społecznej przez administrację publiczną Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - październik 2011 r. 6)Szkolenie nr 6: Spółdzielnia socjalna jako forma aktywizacji osób długotrwale bezrobotnych Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - listopad 2011 r. 7)Szkolenie nr 7: Prawo spółdzielcze Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - grudzień 2011 r. Szkolenia objęte częścią II zamówienia: 1)Szkolenie nr 8: Aktywizacja mieszkańców na rzecz rozwoju lokalnego Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - czerwiec 2011 r. 2)Szkolenie nr 9: Zakładanie i prowadzenie punktu przedszkolnego jako sposobu na problem niewystarczającej liczby przedszkoli w społecznościach lokalnych Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - lipiec 2011 r., Grupa II - grudzień 2011 r. 3)Szkolenie nr 10: Promocja i upowszechnianie działań LGD na rzecz rozwoju lokalnego Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - lipiec 2011 r. 4)Szkolenie nr 11: Pisanie projektów i pozyskiwanie funduszy na finansowanie działań Lokalnych Grup Działania w obszarze ekonomii społecznej Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - wrzesień 2011 r. 5)Szkolenie nr 12: Zielone szlaki - Greenways i Ekomuzea - metody ochrony i prezentacji lokalnego dziedzictwa Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - październik 2011 r. 6)Szkolenie nr 13: Produkt lokalny jako czynnik animacji kultury i aktywizacji życia społeczności lokalnych Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - listopad 2011 r. 7)Szkolenie nr 14: Ekonomia społeczna w partnerstwie Wykonawca przeszkoli 1 grupę szkoleniową do 20 osób w grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych, w cyklu jednodniowym. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: Grupa I - grudzień 2011 r. 3.4. Wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń (dotyczy zarówno części I, jak i części II zamówienia): Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił trenera/trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, określonych w pkt. 8.2.3. Części I SIWZ, -szkolenia odbywały się w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku), w przedziale godzin od 9.00 do 17.00, -Wykonawca zapewnił dwie 15-minutowe przerwy kawowe oraz 30-minutową przerwę obiadową w trakcie każdego szkolenia, -szkolenia odbywały się na terenie Krakowa, -po przeprowadzeniu szkolenia Wykonawca powinien: -wystawić dla uczestników szkoleń imienne zaświadczenia o udziale w szkoleniu, opatrzone logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, zaświadczenia powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, -sporządzić sprawozdanie ze szkolenia i dostarczyć je Zamawiającemu. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby: -przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, materiały powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, -Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zagwarantował w ramach szkoleń salę szkoleniową na terenie miasta Krakowa, dostępną przez 8 godzin dziennie dla grupy do 20 osób przy ułożeniu stołów w podkowę lub układ szkolny, z dostępem do zaplecza sanitarnego, wyposażonej w sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: projektor multimedialny wraz z ekranem, laptop, nagłośnienie, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów. Catering - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił w trakcie szkoleń catering w postaci: -obiadu dla uczestników szkolenia, zgodnie z poniższym opisem: --ciepłe danie (mięso lub łosoś lub dorsz lub sola) - 150 - 170g --dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 200g --surówki - 100g --kompot - 200 ml --woda mineralna - 200 ml /podana w dzbankach/ -przerw kawowych (w trakcie których podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka), -przygotowanie oraz dostarczenie cateringu w postaci obiadu dla uczestników szkolenia odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK LUSTRACYJNY SPÓŁDZIELNI
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK LUSTRACYJNY SPÓŁDZIELNI
- Związek lustracyjny Spółdzielni Pracy, Ul. Żurawia 47, 00-680 Warszawa, kraj/woj. Polska.
- Spółdzielnia Socjalna OPOKA, ul. Rabsztyńska 3/4, 32-310 Klucze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18880,00
Oferta z najniższą ceną: 18880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych, ul. Stańczyka 12/4, 30-126 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21592,00
Oferta z najniższą ceną: 18880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23920,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych dla nowej infrastruktury badawczej wraz z doposażeniem w ramach projektu FEMP.01.04-IZ.00-0268/24
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Najem aparatury badawczej Digital Correlation System 3D
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach zadania: "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ul. Grzegórzecką"
- WYKONANIE I DOSTAWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z MONTAŻEM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w okresie w okresie 12 - 15.12.2025 r.
- Dostawa bezzałogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Zap.s.konf,m.nocl.i park.oraz real.usł.gastr.na potrz.przep.szkol.8.01.2026 w Warszawie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akred."(APOZ2.0) w ram.progr.FERS2021-2027współf.ze śr.EFSPlus oraz budż.państ.
- Przygotowanie i wydanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





