To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-20
Łódź: Usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ
Numer ogłoszenia: 170263 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153627 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ określonych w Pakietach nr 1 - 3 Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy: -Przygotowanie do produkcji przedmiotu zamówienia, uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego, -Wykonanie, Opakowanie, ubezpieczenie, transport do Zamawiającego. Przygotowany materiał do produkcji wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ-Pakiet nr 1-3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.97.92 - Kalendarze 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.14.00.00 - Ulotki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promo-Land S.C., Dorota Grodzińska - Moszczyńska, Renata Rutkowska, ul. Wróblewskiego 19A, 93-578 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2910,00
Oferta z najniższą ceną: 2910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2910,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROXIMA Sp. z o.o., ul. Krańcowa 55, 94-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 209466,00
Oferta z najniższą ceną: 209466,00 / Oferta z najwyższą ceną: 209466,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uługa składu, łamania i druku Biuletynu AGH - Magazynu Informacyjnego AGH - DE-dzp.272-260/25
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r."
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Usługa wydruku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby III Kongresu Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-252/25
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Zakładanie winnicy krok po kroku" w ramach operacji pn. ,,Przydomowa uprawa winorośli jako sposób na dodatkowe źródło dochodu w gospodarstwie"
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.