Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa swetrów dla Poczty Polskiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury, do kontaktów: Beata Moczydłowska tel. 022 5152236, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6115758, fax 022 6115776, e-mail: ciwzc@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Wydział Zaopatrzenia Centralnego, Beata Moczydłowska, ul. Grochowska 23/31, 00-942 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5152236, fax 022 6115776, e-mail: ciwzc@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Wydział Zaopatrzenia Centralnego, Beata Moczydłowska, ul. Grochowska 23/31, 00-942 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5152236, fax 022 6115776, e-mail: ciwzc@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Wydział Zaopatrzenia Centralnego, Beata Moczydłowska tel. 022 5152236, ul. Grochowska 23/31, 00-942 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6115758, fax 022 6115776, e-mail: ciwzc@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa swetrów dla Poczty Polskiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa swetrów dla Poczty Polskiej w następującym asortymencie i ilościach docelowych: - męskie w ilości 140 sztuk ; - męskie o rozmiarze nie mieszczącym się w tabeli w ilości 10 sztuk; - damskie w ilości 2350 sztuk; - damskie o rozmiarze nie mieszczącym się w tabeli w ilości 190 sztuk. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Odbiorcy wskazani w rozdzielniku. Kod NUTS: 1.00.00. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.28.21.30 - Swetry Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.53.00 - Swetry 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: - męskie w ilości 140 sztuk ; - męskie o rozmiarze nie mieszczącym się w tabeli w ilości 10 sztuk; - damskie w ilości 2350 sztuk; - damskie o rozmiarze nie mieszczącym się w tabeli w ilości 190 sztuk. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 20% ilości z każdego asortymentu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 1 400,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Ustawa z dnia 12 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2003r. Nr 139, poz. 1323). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. w ciągu ostatnich 3 lat należycie zrealizowali 3 dostawy nie mniejsze niż 100 szt. swetrów każda dostawa , - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy pzp [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 7. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, .4, .5, .6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 oraz w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz dostaw swetrów wykonanych w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wykazu odbiorców, przedmiotu dostawy, ilości, daty wykonania i wartości dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RZP 75/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem pocztowym lub przelewem na konto: Bank Pocztowy S.A., nr konta: 44 1320 0019 0099 0271 2000 0013. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.05.2006, godzina 10:00, Ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Wydział Zaopatrzenia Centralnego ul. Grochowska 23/31, 00-942 Warszawa, sala konferencyjna "A".
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.