eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sączdostawy systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB oraz wyrobów laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Nowy Sącz: dostawy systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB oraz wyrobów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 169580 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax (018) 4438540; 443-86-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB oraz wyrobów laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania Przedmiot główny (kod Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki ) zadanie nr 1a - system aspiracyjno- próżniowy do pobierania krwi wraz z dzierżawą au-tomatycznego czytnika do OB (CPV 26.15.23.39-3) zadanie nr 1b - dzierżawa automatycznego czytnika do OB zadanie nr 2 - probówki zwykłe preparowane (CPV 26.15.23.39-3) zadanie nr 3 - mikrometoda (CPV 26.15.23.39-3)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia A) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: -zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem (na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej), - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotnej (na podstawie zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS). B) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. tj. zadanie nr 1 - dostawa systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB, nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. zadanie nr 2 - dostawa probówek zwykłych preparowanych, nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. zadanie nr 3 - dostawa mikrometody, nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Każde wykazane zamówienie należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że zamówienie zostało wykonane należycie (np. listem referencyjnym). Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów przedstawio-nych przez Wykonawcę w ofercie (oświadczenia, dokumenty)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia: a) oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 -ustawy-(załącznik nr 3). b) oświadczenia, że wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia zostały dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 4. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 dostawy (na każde zadanie) odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców - z zastrzeżeniem warunku określonego w ppkt B część II SIWZ. Wykazaną dostawę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, ze została ona wykonana

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:00, miejsce: - drogą pocztową (list polecony, przewożnik np. Stolica, DHL, Pocztex). doręczona na miejsce: Sekcja Zamówień publicznych, Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ul. młyńska 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1a - system aspiracyjno- próżniowy do pobierania krwi wraz z dzierżawą au-tomatycznego czytnika do OB (CPV 26.15.23.39-3) zadanie nr 1b - dzierżawa automatycznego czytnika do OB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system aspiracyjno- próżniowy do pobierania krwi wraz z dzierżawą au-tomatycznego czytnika do OB ,dzierżawa automatycznego czytnika do OB.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - probówki zwykłe preparowane (CPV 26.15.23.39-3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki zwykłe preparowane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - mikrometoda (CPV 26.15.23.39-3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mikrometoda.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.