eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyDostawa łóżek specjalistycznych, szafek przyłóżkowych oraz urządzeń medycznych dla SPZOZ w Szamotułach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Szamotuły: Dostawa łóżek specjalistycznych, szafek przyłóżkowych oraz urządzeń medycznych dla SPZOZ w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 169561 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137845 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek specjalistycznych, szafek przyłóżkowych oraz urządzeń medycznych dla SPZOZ w Szamotułach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: łóżka intensywno-kardiologiczne z szafkami przyłóżkowymi - 4 sztuki, łóżka szpitalne do intensywnej terapii wraz z szafkami - 5 sztuk, materace przeciwodleżynowe - 5 sztuk, szafka anestezjologiczna - 1 sztuka, wózek transportowy - 1 sztuka. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do siwz. 1. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie powystawowy, kompletny do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem i nie był konieczny zakup dodatkowych elementów - rok produkcji 2012 r. 2. Czas reakcji serwisu max. 24 godz. od zgłoszenia w formie fax-u lub e-mail lub tel. 3. Gwarancja na całość przedmiotu zamówienia - min. 24 miesiące 4. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego. 5. Wykonawca po każdej dostawie jest zobowiązany do przeszkolenia, wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: szkolenie z obsługi sprzętu dla min. 4 osób oraz szkolenie techniczno-serwisowe dla min. 4 osób. Szkolenie zakończy się sprawdzianem jego skuteczności. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez strony. 6. Koszty transportu, instalacji, uruchomienia oraz przeszkolenia pracowników ponosi Wykonawca (należy je ująć w cenie oferty). 7. Wykonawca wprowadzający do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub sprowadzający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu używania na tym terytorium wyrób, który dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, regulacji, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa, które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika - załączy do umowy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności. 8. Wykonawca wprowadzający do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub sprowadzający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu używania na tym terytorium wyrób, który dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu, załączy do umowy wykaz dostawców takich części i materiałów. 9. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679, ze zm.) 10. Wykonawca do oferty dołącza certyfikat CE, deklaracje zgodności, oferowanego przedmiotu zamówienia 11. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia instrukcje obsługi lub dokumentację techniczno-ruchową sprzętu w języku polskim, wypisane paszporty techniczne oferowanego sprzętu (z wyszczególnieniem w paszporcie technicznym nazwy producenta, nazwy urządzenia, modelu i typu urządzenia, roku produkcji, klasy urządzenia, oznaczenia CE i daty uruchomienia urządzenia) 12. Po zakończeniu montażu i pierwszym uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi dostarczyć kartę gwarancyjną na przedmiot zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązuje się do należytego opakowania przedmiotu zamówienia, ubezpieczenie go na czas przejazdu, dostarczenia go własnym środkiem transportu gwarantującym odpowiednie zabezpieczenie, wniesienia, rozładunku ustawienia, instalacji i uruchomienia 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach. 15. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi podpisaniem protokołu przekazania do użytkowania sporządzonym z udziałem obu stron W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i funkcjonalności. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET Dagmara Fik Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna,, ul. Dworcowa 15 A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45356,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45356,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45356,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET Dagmara Fik Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna,, ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133678,10

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET Dagmara Fik Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna,, ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26696,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.