Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Szamotuły: Dostawa łóżek specjalistycznych, szafek przyłóżkowych oraz urządzeń medycznych dla SPZOZ w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 137845 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek specjalistycznych, szafek przyłóżkowych oraz urządzeń medycznych dla SPZOZ w Szamotułach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: łóżka intensywno-kardiologiczne z szafkami przyłóżkowymi - 4 sztuki, łóżka szpitalne do intensywnej terapii wraz z szafkami - 5 sztuk, materace przeciwodleżynowe - 5 sztuk, szafka anestezjologiczna - 1 sztuka, wózek transportowy - 1 sztuka. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do siwz. 1. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie powystawowy, kompletny do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem i nie był konieczny zakup dodatkowych elementów - rok produkcji 2012 r. 2. Czas reakcji serwisu max. 24 godz. od zgłoszenia w formie fax-u lub e-mail lub tel. 3. Gwarancja na całość przedmiotu zamówienia - min. 24 miesiące 4. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego. 5. Wykonawca po każdej dostawie jest zobowiązany do przeszkolenia, wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: szkolenie z obsługi sprzętu dla min. 4 osób oraz szkolenie techniczno-serwisowe dla min. 4 osób. Szkolenie zakończy się sprawdzianem jego skuteczności. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez strony. 6. Koszty transportu, instalacji, uruchomienia oraz przeszkolenia pracowników ponosi Wykonawca (należy je ująć w cenie oferty). 7. Wykonawca wprowadzający do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub sprowadzający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu używania na tym terytorium wyrób, który dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, regulacji, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa, które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika - załączy do umowy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności. 8. Wykonawca wprowadzający do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub sprowadzający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu używania na tym terytorium wyrób, który dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu, załączy do umowy wykaz dostawców takich części i materiałów. 9. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679, ze zm.) 10. Wykonawca do oferty dołącza certyfikat CE, deklaracje zgodności, oferowanego przedmiotu zamówienia 11. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia instrukcje obsługi lub dokumentację techniczno-ruchową sprzętu w języku polskim, wypisane paszporty techniczne oferowanego sprzętu (z wyszczególnieniem w paszporcie technicznym nazwy producenta, nazwy urządzenia, modelu i typu urządzenia, roku produkcji, klasy urządzenia, oznaczenia CE i daty uruchomienia urządzenia) 12. Po zakończeniu montażu i pierwszym uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi dostarczyć kartę gwarancyjną na przedmiot zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązuje się do należytego opakowania przedmiotu zamówienia, ubezpieczenie go na czas przejazdu, dostarczenia go własnym środkiem transportu gwarantującym odpowiednie zabezpieczenie, wniesienia, rozładunku ustawienia, instalacji i uruchomienia 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach. 15. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi podpisaniem protokołu przekazania do użytkowania sporządzonym z udziałem obu stron W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i funkcjonalności. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ Wypełniony formularz parametrów technicznych - załącznik nr 3 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU SZMOTULSKIEGO
- Dostawa na 2026 r. produktów spożywczych do Internatu I LO w Szamotułach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
- dostawa Paliwa Gazowego z rynku SPOT w formie transz kwartalnych lub wg RDN dla punktów poboru należących do "Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Spółka z o. o. ...
- "Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Przebudowa dróg gminnych z płyt betonowych w układzie pasowym na terenie miasta i gminy Szamotuły (Koźle dz. Nr 365; Śmiłowo, ul. Parkowa; Baborówko, ul. Polna; Mutowo, ul. Chabrowa i Fiołkowa)"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





