eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Pełnienie nadzoru archeologicznego i inwestorskiego przebudowy ul. Strażackiej, Kopernika, Sierakowskiego i budowy ul. nowoprojektowanej łączącej ul. Strażacką z drogę krajowej nr 60 (realizacja w ramach skomunikowania centrum miasta Ciechanowa)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Ciechanów: Pełnienie nadzoru archeologicznego i inwestorskiego przebudowy ul. Strażackiej, Kopernika, Sierakowskiego i budowy ul. nowoprojektowanej łączącej ul. Strażacką z drogę krajowej nr 60 (realizacja w ramach skomunikowania centrum miasta Ciechanowa)
Numer ogłoszenia: 169220 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, faks 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru archeologicznego i inwestorskiego przebudowy ul. Strażackiej, Kopernika, Sierakowskiego i budowy ul. nowoprojektowanej łączącej ul. Strażacką z drogę krajowej nr 60 (realizacja w ramach skomunikowania centrum miasta Ciechanowa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu nadzoru archeologicznego i inwestorskiego oraz sporządzeniu odpowiedniej dokumentacji (w tym interpretacja funkcjonalno-chronologiczna przestrzeni reliktowej) na zadaniu pn. skomunikowanie centrum miasta przez modernizację ul. Strażackiej, Kopernika, Sierakowskiego i budowę nowego odcinka do drogi krajowej nr 60 polegającym na kompleksowej przebudowie ulic Strażackiej, Kopernika i Sierakowskiego na odcinku pomiędzy ul. nowoprojektowaną i ul. Małgorzacką oraz kompleksowej budowie ulicy nowoprojektowanej na odcinku od ul. Strażackiej do ul. 17 Stycznia stanowiącej drogę krajową nr 60 (w tym: budowa brakujących lub przebudowa istniejących nawierzchni, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, sieci telekomunikacyjnej, ogrodzeń, porządkowanie zieleni - przesadzenia, wycinka). Zamawiający przewiduje nadzór (min) w branżach j. n.: - archeologicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - telekomunikacyjnej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych tj. w branżach gwarantujących kompleksowy nadzór realizowanego zadania (na obszarze objętym nadzorem archeologicznym) zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową będącą załącznikiem do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami i zasadami sztuki, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia w tym: a) przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie realizację w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednego zadania polegającego na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie jednej z branż na zadaniu, gdzie wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 3.000.000,00zł, b) przez dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający rozumie dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania, nadzorowania oraz kontrolowania budowy i robót w zakresie wynikającym z postanowień właściwych aktów prawnych (w tym - Ustawy Prawo budowlane, Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz Rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - dotyczy nadzoru archeologicznego - § 10 w/w rozporządzenia). Każda z wymienionych osób musi posiadać doświadczenie w pełnieniu nadzoru w branży, w której ma pełnić funkcje. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w zakresie planowanej przebudowy określonej w SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawca spełni w/w wymagania przedstawiając właściwie sporządzona ofertę, załączy do niej wymagane dokumenty i oświadczenia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami). Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust.1 art. 23 ustawy jw., zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej wykonawcy, o którym mowa w art. 23 upzp ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się, że warunki dotyczące zdolności ekonomicznej i posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają łącznie. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełniać warunek postawiony w art. 24 ustawy PZP. 4) Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców. Wobec powyższego w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub poszczególnym uczestnikom ubiegających się wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk OFERTA (wzór stanowi dodatek nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ZAŁĄCZNIK NR 1 do oferty (wzór stanowi dodatek nr 2 do SIWZ); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru) lub zgłoszenie w zakresie koniecznym do wykonywania zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - ZAŁĄCZNIK NR 2 do oferty; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - ZAŁĄCZNIK NR 3 do oferty; 5. kserokopie uprawnień archeologicznych i budowlanych wykazanych w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ oraz odpowiednio kserokopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (Prawo budowlane Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 art. 12 z późniejszymi zmianami); 6. wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia - ZAŁĄCZNIK NR 5 (wzór stanowi dodatek nr 3 do SIWZ); 7. pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym przynajmniej jedno zadanie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie jednej z branż na zadaniu, gdzie wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 3.000.000,00zł - ZAŁĄCZNIK NR 6 (wzór stanowi dodatek nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług; 9. zaakceptowany projekt umowy poprzez podpisanie wzoru umowy na ZAŁĄCZNIKU NR 7 (wzór stanowi dodatek nr 5 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty oznaczone muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu jest składana oferta, w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej ostateczną umowę będą podpisywać przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, pokój nr 205, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Wodna 1 06-400 Ciechanów, do Biura Podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego sala konferencyjna ul. Wodna 1 o godzinie 10:15. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień są: 1) Justyna Tomkowska (w zakresie formalno - prawnym) - pokój nr 103, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-74, 2) Daria Krobska (w zakresie formalno - prawnym) - pokój nr 103, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-73, 3) Robert Szymaniak (w zakresie przedmiotu zamówienia - technicznym) - pokój nr 207, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-13, 4) Robert Szepietowski (w zakresie przedmiotu zamówienia - technicznym) - pokój nr 205, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-78..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.