Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego pożarniczego samochodu specjalnego do celów operacyjnych w wersji terenowej, 4 drzwiowego zabudowanego skrzynię ładunkową, wyposażonego w sprzęt pożarniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne.
Numer ogłoszenia: 168509 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego pożarniczego samochodu specjalnego do celów operacyjnych w wersji terenowej, 4 drzwiowego zabudowanego skrzynię ładunkową, wyposażonego w sprzęt pożarniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego pożarniczego samochodu specjalnego do celów operacyjnych w wersji terenowej, 4 drzwiowego zabudowanego skrzynię ładunkową, wyposażonego w sprzęt pożarniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne. Samochód pożarniczy powinien spełniać wymagania określone w załączniku nr 2 pkt.4 ppkt.4.1.-4.2.i 5.7. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z dnia 20 czerwca 2003 r. ) a także posiadać świadectwo dopuszczenia zgodnie z przepisami w/w Rozporządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 3. Oferenci zg z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 i 6 do specyfikacji) oraz składają dokumenty zgodnie z wymaganiem zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od oferentów na podstawie art. 25; art. 26 ust. 2 ; art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) niżej wymienionych dokumentów : 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Inne dokumenty / upoważnienia uprawniające osobę / osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta 2.3. Kserokopię umowy dostawców / wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego 2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców / wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób / osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta. 2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.9. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - spełnienie art. 22 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2.10. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.10.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. ;2.5., 2.8. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.10.2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.7. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2.10. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2.10. 2.11. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 2.11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.2, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 2.12. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kmpsp.wroclaw.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.
- "Dostawa samochodu osobowego dla Zamku Królewskiego na Wawelu -Państwowych Zbiorów Sztuki"
- Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.