Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Hel: TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW 115 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ
Numer ogłoszenia: 168315 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnia SP ZOZ, ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757401, fax 058 6757402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.hel.cil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW 115 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Roboty budowlane: a) docieplenie ścian zewnętrznych budynków, b) docieplenie dachu i stropodachu, c) wykonanie tynków zewnętrznych, d) wymiana stolarki okiennej PCV. 2. Budowa kotłowni w miejscu istniejącego węzła cieplnego z demontażem urządzeń istniejących. 3. Instalacja solarna z kolektorami słonecznymi. 4. Budowa przyłącza CO z kotłowni do budynku Nr 12. 5. Modernizacja instalacji CO w budynku Nr 12. 6. Zapewnienie możliwości korzystania z ciepłej wody w budynku szpitala w okresie budowy kotłowni (koszt mediów spoczywa na Zamawiającym). 7. Eksploatacja kotłowni
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.51.11 - 45.21.51.11 Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci Oryginalny kod CPV: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) na każde z zadań.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 9.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a mianowicie: a) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wielobranżowej roboty remontowej w placówkach służby zdrowia lub obiektach użyteczności publicznej o wartości brutto min. 400.000 zł. - obejmujące swym zakresem prace modernizacyjne. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem (np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy), wystawionym przez inwestora, potwierdzającym, że zlecone roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres robót i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. W przypadku złożenia oferty na zadanie A, B i C Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie powyższych zamówień na każde zadanie osobno w w/w wartości, tj.: 1.200.000.00 złotych b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną w budownictwie jako kierownik robót (budowy) w branży budowlanej - osoba ta musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.), c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie co najmniej 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej jedno zamówienie polegające na eksploatacji kotłowni gazowej o mocy nie mniejszej niż 420 kW. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem (np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy), wystawionym przez inwestora, potwierdzającym, że zlecona usługa została wykonana z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres usługi i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 9.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie wykażą, składając ofertę, że dysponują środkami pieniężnymi w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. (słownie: jeden milion złotych) . 9.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców , będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów , jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły :spełnia - nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 9.1; 9.3; 9.4 SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt 9 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 9.5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonujący zamówienie w części finansowanej przez Ekofundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii. Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. b) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. d) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, zgodnie z którym informację składają: 1) osoby fizyczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ustawy; 2) wszyscy wspólnicy spółek jawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5 ustawy; 3) wszyscy partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy; 4) wszyscy komplementariusze spółek komandytowych i spółek komandytowo - akcyjnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 7 ustawy; 5) wszyscy urzędujący członkowie organu zarządzającego w przypadku osób prawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 8 ustawy; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. e) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. f) Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w pkt. 9.2..b SIWZ - kierownika robót (budowy); W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. g) Kopia uprawnień opisanych w pkt. 9.2.b SIWZ - kierownika robót (budowy) w branży budowlanej; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. h) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków pieniężnych lub zdolność kredytową w wysokości opisanej w Części III pkt. 9.3 SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. i) Pełnomocnictwo (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.3. Dowód wniesienia wadium. 10.4. Koncesja na wytwarzanie, przesyłanie i dystrybucję ciepła. (dot. Zadania C). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.cil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 84-150 HEL, ul. Boczna 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 12:00, miejsce: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10, sekretariat szpitala w budynku administracyjnym szpitala, II piętro, pokój 206..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku 14 i 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Roboty budowlane: a) docieplenie ścian zewnętrznych budynków, b) docieplenie dachu i stropodachu, c) wykonanie tynków zewnętrznych, d) wymiana stolarki okiennej PCV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kotłowni w budynku nr 14, instalacja kolektorów słonecznych oraz przebudowa instalacji CO w budynkach 12 i 14..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa kotłowni w miejscu istniejącego węzła cieplnego z demontażem urządzeń istniejących. 2. Instalacja solarna z kolektorami słonecznymi. 3. Budowa przyłącza CO z kotłowni do budynku Nr 12. 4. Modernizacja instalacji CO w budynku Nr 12. 5. Zapewnienie możliwości korzystania z ciepłej wody w budynku szpitala w okresie budowy kotłowni (koszt mediów spoczywa na Zamawiającym)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00-9, 45.32.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Eksploatacja kotłowni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa ciepła, wraz z obsługą serwisową kotłowni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Miś Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Kolorowy Domek" w Żydowie
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
więcej: Modernizacja sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.