Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Gdańsk: ZP/PN/9/2007 - wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynku głównym WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6 oraz w 17 filiach bibliotecznych, położonych w granicach administracyjnych Miasta Gdańska
Numer ogłoszenia: 168146 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, fax 058 3019618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PN/9/2007 - wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynku głównym WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6 oraz w 17 filiach bibliotecznych, położonych w granicach administracyjnych Miasta Gdańska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynku głównym WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6 oraz w 17 filiach bibliotecznych, położonych w granicach administracyjnych m. Gdańska tj. Filia Nr 2 Gdańsk Oliwa ul. Opata Jacka Rybińskiego 9 Filia Nr 6 Gdańsk Zaspa ul. Pilotów 3 Filia Nr 7 Gdańsk Wrzeszcz ul. Lelewela 21 Filia Nr 8 Gdańsk Wrzeszcz ul. Sychty 20 Filia Nr 10 Gdańsk ul. Mariacka 42 Filia Nr 14 Gdańsk ul. Opolska 3 Filia Nr 21 Gdańsk Wrzeszcz ul. Waryńskiego 45 Filia Nr 22 Gdańsk Przymorze ul. Piastowska 90E Filia Nr 25 Gdańsk ul. Św. Ducha 113 Filia Nr 33 Gdańsk ul. Diamentowa 10 Filia Nr 38 Gdańsk Wrzeszcz ul. Al. Wojska Polskiego 8 Filia Nr 41 Gdańsk Nowy Port ul. Na Zaspę /Dom Kultury/ Filia Nr 43 Gdańsk ul. Angielska Grobla 8/10 Filia Nr 44 Gdańsk Morena ul. Wyrobka 5 Filia Nr 48 Gdańsk - Sobieszewo ul. Turystyczna 3 Filia Nr 50 i 68 Gdańsk ul. Paderewskiego 11 Ogólna powierzchnia do sprzątania budynku głównego - 2000 m2 ( 4 kondygnacje oraz piwnica) tj.55 pokoi, korytarze na czterech kondygnacjach, holl na parterze budynku , klatka schodowa oraz piwnica. Ogólna pow. do sprzątania filii bibliotecznych : 2.898,37 m2. Szczegółowy zakres prac określa siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1) Spełniają warunki o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy i nie są wykluczeni z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy 2) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o pow. min 2.000 m2 w obiektach użyteczności publicznej, przez okres co najmniej 1 roku, każde o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto. 3) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000 PLN. 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia co najmniej 50.000 PLN Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów jn. a) ocena spełniania warunku o którym mowa w ust.1 pkt 1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale 3 ust.1 pkt 1-4, 9. b) ocena spełniania warunku o którym mowa w ust.1 pkt 2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale 3 ust.1 pkt 5-6. c) ocena spełniania warunku o którym mowa w ust.1 pkt 3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale 3 ust.1 pkt 7. d) ocena spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 1 pkt. 8
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia niżej wymienionych dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług przez okres co najmniej 1 roku, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każde o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto - wg. Wzoru zał nr 4. 6) Dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie pkt 6 zostały wykonane należycie /np. referencje/. 7) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Podpisanego oświadczenia zg. z treścią art.22 ust.1 Ustawy pzp, wg. Wzoru zał nr 2 siwz. Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą także dokumenty jn.: 1) Wypełniony druku oferty - wg wzoru zał nr 1 siwz 2) Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru zał nr 3 siwz 3) Wypełniony załącznik nr 6 siwz w przypadku korzystania z podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbpg.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6 - pokój nr 320 III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdańsku
- Dostawa wyrobów medycznych do wstrzykiwacza do tomografii komputerowej wraz z dzierżawą wstrzykiwacza kontrastu - 1 szt. dla UCK.
- Sukcesywna dostawa odczynników niezbędnych do krótkotrwałych hodowli komórkowych i badania kariotypu dla UCK
- Dostawa testów do szybkiego oznaczania antybiogramów wraz z dzierżawą aparatu oraz dostawa zestawów przygotowywania próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI-TOF MS wraz z dzierżawą aparatu
- Dostawa zautomatyzowanego rewolwerowego próbnika gruntu i wody
- Dostawa urządzeń do pracowni hodowli komórkowych oraz do pracowni biochemii AWFiS z podziałem na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
- Kompleksowa usługa dozorowania, sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
- Usługa sprzątania obiektów Filii w Ełku Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- 2025 Sprzątanie powierzchni biurowych Krajowej Rady Sądownictwa
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.