eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Opole: Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r.
Numer ogłoszenia: 168138 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112200 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje: Zbieranie śmieci z pasa drogowego, wiosenne oraz interwencyjne w ciągu roku, kompleksowe sprzątanie rond. Zbieranie śmieci obejmuje: usunięcie wszelkich śmieci, odpadów z tworzyw sztucznych, kamieni, opon, porzuconych elementów betonowych, gałęzi itp., drobne śmieci należy zbierać do worków, natomiast porzucone przedmioty, elementy betonowe, gałęzie bezpośrednio na środki transportowe, usunięte nieczystości należy wywozić każdego dnia roboczego na wysypisko śmieci. Zabrania się składowania śmieci na poboczu i pasie zieleni przylegającym do jezdni. Opłaty z tytułu składowania/przekazania odpadów na wysypisko lub miejsce utylizacji ponosi Wykonawca. Oczyszczanie pasa drogowego usług obejmuje zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń na całej szerokości pasa drogowego tj.: -jezdnia, pobocza, pasy zieleni, skrzyżowania, rowy przydrożne wraz ze skarpami, -mosty i wiadukty - sprzątanie obejmuje części nad obiektami jak również pod obiektami na szerokości pasa drogowego, -przepusty drogowe - wloty i wyloty. Odcinki dróg krajowych objęte zamówieniem: DK 11, Kostów - Sieraków - w granicach woj. opolskiego, km 466+309 ÷ 522+306; DK 42, Wołczyn (Rynek) - Jaworzno (gr. woj. opolskiego), km 21+819 ÷ 73+197; DK 43, Dalachów - Julianpol - w granicach woj. opolskiego, km 16+026 ÷ 23+261; DK 45, Bierdzany (#494) - Wierzbie (gr. woj. opolskiego),km 130+472 ÷ 163+978. Zakres zamówienia obejmuje zbieranie śmieci ze 130,6 km pasa drogowego odcinków drogowych, interwencyjne zbieranie śmieci z przewidywanej ilości 50 km dróg, oraz utrzymanie czystości 4 rond. Kompleksowe sprzątania rond oprócz wymienionego powyżej zbierania śmieci obejmuje zamiatanie chodników, jezdni, opasek, ścieżek itp. elementów, grabienie liści, pielenie chwastów, interwencyjne usuwanie zanieczyszczeń z jezdni. 1.2. Inne istotne elementy zamówienia. Rozliczenie następować będzie każdorazowo za usługi wykonane zgodnie z Warunkami Realizacji Usług, wg cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie faktur wystawionych przez wykonawcę. Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania usługi zawarte są w ST - WRU. Zamawiający w zależności od stanu zanieczyszczenia pasa drogowego, może zwiększyć lub zmniejszyć zakres, krotność przewidywanych sprzątań jak również może zmienić odcinki przewidziane do sprzątania. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w zakresie 1 krotnego sprzątania w ramach wiosennego porządkowania dróg. Zamówienie nie obejmuje wywozu odpadów komunalnych z obiektów Rejonu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 22246.10 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS OPOLE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 22246.10
  • Oferta z najniższą ceną: 22246.10 oferta z najwyższą ceną: 34265.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.