eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Opole: Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r.
Numer ogłoszenia: 112200 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.04.2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zbieranie śmieci z pasa drogowego, wiosenne oraz interwencyjne w ciągu roku, kompleksowe sprzątanie rond. Zbieranie śmieci obejmuje: usunięcie wszelkich śmieci, odpadów z tworzyw sztucznych, kamieni, opon, porzuconych elementów betonowych, gałęzi itp., drobne śmieci należy zbierać do worków, natomiast porzucone przedmioty, elementy betonowe, gałęzie bezpośrednio na środki transportowe, usunięte nieczystości należy wywozić każdego dnia roboczego na wysypisko śmieci. Zabrania się składowania śmieci na poboczu i pasie zieleni przylegającym do jezdni. Opłaty z tytułu składowania/przekazania odpadów na wysypisko lub miejsce utylizacji ponosi Wykonawca. Oczyszczanie pasa drogowego usług obejmuje zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń na całej szerokości pasa drogowego tj.: -jezdnia, pobocza, pasy zieleni, skrzyżowania, rowy przydrożne wraz ze skarpami, -mosty i wiadukty - sprzątanie obejmuje części nad obiektami jak również pod obiektami na szerokości pasa drogowego, -przepusty drogowe - wloty i wyloty. Odcinki dróg krajowych objęte zamówieniem: DK 11 Kostów - Sieraków - w granicach woj. opolskiego, km 466+309 ÷ 522+306; DK 42 Wołczyn (Rynek) - Jaworzno (gr. woj. opolskiego), km 21+819 ÷ 73+197; DK 43 Dalachów - Julianpol - w granicach woj. opolskiego, km 16+026 ÷ 23+261; DK 45 Bierdzany (#494) - Wierzbie (gr. woj. opolskiego),km 130+472 ÷ 163+978. Zakres zamówienia obejmuje zbieranie śmieci ze 130,6 km pasa drogowego odcinków drogowych, interwencyjne zbieranie śmieci z przewidywanej ilości 50 km dróg, oraz utrzymanie czystości 4 rond. Kompleksowe sprzątania rond oprócz wymienionego powyżej zbierania śmieci obejmuje zamiatanie chodników, jezdni, opasek, ścieżek itp. elementów, grabienie liści, pielenie chwastów, interwencyjne usuwanie zanieczyszczeń z jezdni. Inne istotne elementy zamówienia. Rozliczenie następować będzie każdorazowo za usługi wykonane zgodnie z Warunkami Realizacji Usług, wg cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie faktur wystawionych przez wykonawcę. Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania usługi zawarte są w ST - WRU. Zamawiający w zależności od stanu zanieczyszczenia pasa drogowego, może zwiększyć lub zmniejszyć zakres, krotność przewidywanych sprzątań jak również może zmienić odcinki przewidziane do sprzątania. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w zakresie 1 krotnego sprzątania w ramach wiosennego porządkowania dróg. Zamówienie nie obejmuje wywozu odpadów komunalnych z obiektów Rejonu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy - nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w tym przypadku posiadają stosowne uprawnienia/zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp: 1.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym charakterze, polegających na zbieraniu śmieci z pasa dróg publicznych i wykazać się wykonaniem takich uslug w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, rozumianym jako zawarcie i wykonanie /wykonywanie jednej umowy o wartości minimum 10.000 zł wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, 2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000,00 zł Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2. IDW muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych (lub wykonywanych) w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania usług o podobnym charakterze, polegających na zbieraniu śmieci z pasa dróg publicznych, wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodny z treścią formularza 3.2. 2. Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia - pkt 7.2.1. IDW Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty z uwzględnieniem postanowień Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 78 , poz. 605 wraz ze zmianami) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; - dokumenty wymienione w pkt 8.1.2., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w terminie 3 dni..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/-->zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork I piętro, pok. nr 16 (sekretariat) tel. 0-77 418 25 35, fax. 0-77 418 22 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork I piętro, pok. nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prowadząca postępowanie jednostka zamawiającego: Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork tel. 0-77 418 25 35, fax. 0-77 418 22 55 rdkkluczbork@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.