eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Wykonanie boiska sportowych w ramach budowy kompleksu moje boisko-Orlik 2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Przeworsk: Wykonanie boiska sportowych w ramach budowy kompleksu moje boisko-Orlik 2012.
Numer ogłoszenia: 167229 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139121 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boiska sportowych w ramach budowy kompleksu moje boisko-Orlik 2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012. Realizacja robót budowlanych będzie realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj . Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie zobowiązany stosować wymagania określone w programie rządowym ORLIK 2012. Założenia stanowią załącznik do siwz. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Adaptację typowej dokumentacji technicznej wskazanej przez Ministerstwo Sportu do warunków lokalnych w Przeworsku poprzez opracowanie projektów wykonawczych i roboczych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Opracowanie dokumentacji geologicznej , opracowanie mapy do celów projektowych , dokonanie uzgodnień , zgłoszeń robót i uzyskanie pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych. Wykonanie operatu kolaudacyjnego po wykonaniu robót . Operat powinien zawierać wszystkie niezbędne dokumenty, certyfikaty i projekty powykonawcze , łącznie z inwentaryzacją geodezyjną wybudowanych obiektów. W tym zakresie Wykonawca będzie działał jako pełnomocnik Zamawiającego . 2. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 pole gry 26,0m x 56,0m, podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do programu orlik 2012 -załącznik nr 3 i SST -załącznik nr 2 Zamawiający wybrał wariant Nr 1 o parametrach : wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa ,wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd. , typ włókna: monofil , skład chemiczny włókna: polietylen, Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, , gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, wyposażenie: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek - 2 sztuki. 3. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 pole gry 15,1m x 28,1m, podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 i SST -załącznik nr 2, technologia układania nawierzchni. Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm.. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2szt. , tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 szt , mechanizm regulacji wysokości - 2 szt , konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 szt. wyposażenie do piłki siatkowej:słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne badminton, tenis, siatkówka - 2 szt , siatka do siatkówki - 1 szt. 4. Ogrodzenie terenu: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej-załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST -załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Oświetlenie terenu obiektu - będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWT oraz SST - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga zastosowania źródeł światła wykonanej w technologii energooszczędnej np. oświetlenie LED, lub inne o porównywalnym zużyciu energii. 6. Chodniki - ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener na odpadki stałe - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg wzorcowej dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST - załącznik nr 2 do SIWZ ,dostosowanej do warunków lokalnych. 7. Adaptacja pomieszczeń istniejącego budynku hali sportowej dla potrzeb boisk sportowych . Dostosowane pomieszczenia muszą spełniać warunki określone we wzorcowej dokumentacji projektowej wskazanej przez Ministerstwo Sportu. załączniki do siwz. 8. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2 do 6 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 2 : Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3:Dokumentacja projektowa typowa do adaptacji do warunków lokalnych. Załącznik Nr 4:Przedmiar robót Wymagania określone w załącznikach wraz z informacjami wskazanymi w siwz są podstawą do wykonania adaptacji projektu do warunków lokalnych. 9. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2 do 6: na wykonane roboty - materiały i robociznę wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. Na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez uwag protokołu końcowego. 10. Szczegółowy opis dla pomieszczeń sanitarno-szatniowych stanowią załączniki: Załącznik Nr 5: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 6: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7: Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8:Przedmiar robót Wymagania określone w załącznikach wraz z informacjami wskazanymi w siwz są podstawą do wykonania adaptacji projektu do warunków lokalnych . Pomieszczenia sanitarno szatniowe w warunkach niniejszego zamówienia będą wyodrębnione z istniejącego budynku hali sportowej i dostosowane dla potrzeb boiska sportowego z zachowaniem wymogów pod względem ilości urządzeń sanitarnych i szatniowych , powierzchni , dostępności i standardów jakościowych wskazanych w dokumentacji projektowej wzorcowej- załącznik Nr 7 do siwz 11. Wymagany okres gwarancji dla pomieszczeń sanitarno szatniowych na wykonane roboty materiały i robociznę wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa AKAR, ul. Zawiszy Czarnego 26A, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 934959,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 815665,55

  • Oferta z najniższą ceną: 815665,55 / Oferta z najwyższą ceną: 1205412,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.