Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Panki: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Panki
Numer ogłoszenia: 166840 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Panki , ul. Tysiąclecia 5, 42-140 Panki, woj. śląskie, tel. 034 3179035, faks 034 3179062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Panki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sporządzenie na pozyskanych we własnym zakresie podkładach mapowych w skali 1 : 10 000, projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Panki, zgodnie z Uchwałą Nr XXII/161/09 Rady Gminy Panki z dnia 30 marca 2009 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Panki. Obszar opracowania obejmuje teren całej gminy Panki o powierzchni 5 503 ha. Opracowanie będzie się składało z projektu studium (część tekstowa i graficzna), prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego (aktualizacji)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia oferty do godz. 10.00 w wysokości 1500.00 PLN Wadium można wnieść: -przelewem bankowym na konto Gminy Panki Nr 06 8248 1012 1001 0000 0329 0002 -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej -w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109, poz 1158, z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych -Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy -Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem-Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum 1 zdanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia -Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, zdolne do wykonania zamówienia w tym 1 osoba, która jest członkiem Izby Urbanistów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenia zawodowego w realizacji podobnych zamówień, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, a także przynależność do izby samorządu zawodowego, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzonych dokumentami (np. referencje, protokół odbioru prac) od zamawiajacych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.panki.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pankach
ul. Tysiąclecia 5, 42-140 Panki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pankach, ul. Tysiąclecia 5, pokój nr 15 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 3
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 2
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 1
- Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wiejskich w gminie Sianów.
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Siedlce
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sobótka wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej - drugie postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.