Ogłoszenie z dnia 2016-07-28
Warszawa: Wykonanie prac budowlanych obejmujących prace remontowe i inwestycyjne, polegające na przebudowie i nadbudowie budynku Okręgowego Urzędu Miar położonego w Broniszach przy ul. Kwiatowej 11.
Numer ogłoszenia: 166497 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97205 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie, ul. Elektoralna 4/6, 00-139 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6201187, 5819408, faks 22 5819015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlanych obejmujących prace remontowe i inwestycyjne, polegające na przebudowie i nadbudowie budynku Okręgowego Urzędu Miar położonego w Broniszach przy ul. Kwiatowej 11..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych obejmujących prace remontowe i inwestycyjne, polegające na przebudowie i nadbudowie budynku Okręgowego Urzędu Miar położonego w Broniszach przy ul. Kwiatowej 11. 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie uzgodnienia mające wpływ na rozwiązania funkcjonalne, jakościowe, estetyczne, kolorystyka wymagają pisemnego uzgodnienia w formie notatki z Zamawiającym, przed przystąpieniem do ich wykonania, 2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz wykonać prace towarzyszące - montażowe, remontowe i budowlane, niezbędne do kompletnej realizacji zadania, 3) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. tj. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), 4) wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty i aprobaty. Po zakończeniu prac budowlanych teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. tj. z 2014 r. poz. 883), w szczególności posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną i/lub deklaracje zgodności producenta z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną wydaną przez np. ITB lub inną jednostkę posiadającą akredytację Państwowego Centrum Badań i Certyfikacji uprawniającą do badań wyrobów używanych w budownictwie, 5) wszystkie materiały zastosowane do remontu będą fabrycznie nowe, 6) podczas realizacji robót wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej, 7) wykonawca zobowiązuje się do stosowania niezbędnych środków BHP (w szczególności środków ochrony osobistej podczas pracy na wysokości: butów ochronnych, odzieży roboczej, kamizelek, kasków, uprzęży do prac na wysokości, atestowanych rusztowań i drabin). Wykonawca będzie używał wyłącznie sprawnych narzędzi. Niesprawne narzędzia będą niezwłocznie usuwane z placu budowy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. 9) Wykonawca wykona wszystkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 10) Wszystkie prace związane z przedmiotem umowy będą wykonywane w czynnym obiekcie. 11) Harmonogram realizacji całości prac związanych z wykonaniem zadania musi być sporządzony w porozumieniu z Zamawiającym w taki sposób, aby nie utrudniać normalnej działalności Urzędu, w celu osiągnięcia gwarancji bezpieczeństwa osób przebywających w Urzędzie, zarówno pracowników jak i klientów Urzędu oraz mienia należącego do Urzędu i jego klientów. 12) Roboty mogą być prowadzone całą dobę, także w dni wolne od pracy. Roboty uciążliwe (powodujące duży hałas, zapylenie lub utrudnienia komunikacyjne) mogą być prowadzone wyłącznie po godzinach pracy Urzędu tj. po godz. 15.30 oraz w dni wolne od pracy, jednak nie później niż do godz. 22.00, po uprzednim uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ Zamawiający wskazał znaki towarowe lub określił ich pochodzenie, Wykonawca zobowiązany jest do oferowania materiałów określonych w dokumentacji lub materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą spełniać minimalne wymagania, które zostały wskazane dla poszczególnych materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Sochbud s.c. Grzeszczak Oktawian, Nowicki Krystian,, ul. Polna 7, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 668975,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 706000,00
Oferta z najniższą ceną: 706000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1100000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont osadnika wtórnego obiekt nr 16 na oczyszczalni Gryfice, działka ewidencyjna nr 82 i 83/2, obręb Stawno-Sokołów, gm. Gryfice"
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w m. Moczydło na potrzeby zadania pn. Dzienny Dom Seniora+
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Irządze
- "Usuwanie awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszk. wielorodz. oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Strzelce Opolskie w 2026 r."
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





