eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikEksploatacja kotłowni gazowo - olejowej dla SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Rybnik: Eksploatacja kotłowni gazowo - olejowej dla SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 166285 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja kotłowni gazowo - olejowej dla SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja kotłowni gazowo-olejowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku - Orzepowicach przy ul. Energetyków 46. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 4 lat bezpośrednio po zakończeniu procedury przetargowej, zaś przekazanie kotłowni do eksploatacji Wykonawcy przewidywane jest na dzień 19.10.2007 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 4 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca: 1. nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy (w tym zakresie wymagane jest złożenia oświadczenia - jego treść zawiera wzór formularza oferty), 2. wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonuje nadal, co najmniej jedną usługę analogiczną do przedmiotowej; poprzez usługę analogiczną rozumie się usługę prowadzenia na zlecenie innego podmiotu eksploatacji kotłowni gazowo-olejową o łącznej mocy kotłów zainstalowanych w jednym obiekcie nie mniejszej niż 2 MW o wartości (w części, której realizacja przypada we wskazanym terminie) nie mniejszej niż 100 000 zł. 3. dysponuje niżej podaną liczbą osób posiadających: 3.1. świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci energetycznych grupy 2 i 3 na stanowisku: 3.1.1. eksploatacji (co najmniej 3 osoby), 3.1.2. dozoru (co najmniej 1 osoba, może to być jedna z 3 osób wykazanych zgodnie z punktem 3.1.1), 3.2. zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie konserwacji i regulacji palników gazowo-olejowych firmy Weishaupt (co najmniej 1 osoba, może to być jedna z osób wykazanych zgodnie z punktem 3.1). Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia. W szczególności w przypadku wykonawców występujących wspólnie w zakresie punktu 2 za spełnienie warunku udziału w postępowaniu zostanie uznane wykazanie się choćby przez jednego z wykonawców występujących wspólnie wykonaniem wymaganej usługi (natomiast nie sumują się wartości wykazanych usług, ani moc kotłów), a w przypadku warunku w zakresie punktu 3 sumaryczna liczba osób posiadających wymagane uprawnienia i kwalifikacje (potwierdzone wymaganymi dokumentami), wykazanych przez wykonawców występujących wspólnie, powinna być nie mniejsza niż graniczna podana w ww. punkcie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Treść wykazu musi potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu wymienionego powyżej w części: Opis warunków udziału w postępowaniu ... - w punkcie 2. Wzór wykazu dołączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Treść wykazu musi potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu wymienionego powyżej w części: Opis warunków udziału w postępowaniu ... - w punkcie 3. Wzór wykazu dołączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do tego załącznika należy dołączyć dokumenty (świadectwa, zaświadczenia) określone co do rodzaju i ilości w ww. punkcie 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: TGEM-256-pPN/29-2007). Koszt specyfikacji: 10,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.