Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Rybnik: Eksploatacja kotłowni gazowo - olejowej dla SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 166285 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja kotłowni gazowo - olejowej dla SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja kotłowni gazowo-olejowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku - Orzepowicach przy ul. Energetyków 46. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 4 lat bezpośrednio po zakończeniu procedury przetargowej, zaś przekazanie kotłowni do eksploatacji Wykonawcy przewidywane jest na dzień 19.10.2007 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 4 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca: 1. nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy (w tym zakresie wymagane jest złożenia oświadczenia - jego treść zawiera wzór formularza oferty), 2. wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonuje nadal, co najmniej jedną usługę analogiczną do przedmiotowej; poprzez usługę analogiczną rozumie się usługę prowadzenia na zlecenie innego podmiotu eksploatacji kotłowni gazowo-olejową o łącznej mocy kotłów zainstalowanych w jednym obiekcie nie mniejszej niż 2 MW o wartości (w części, której realizacja przypada we wskazanym terminie) nie mniejszej niż 100 000 zł. 3. dysponuje niżej podaną liczbą osób posiadających: 3.1. świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci energetycznych grupy 2 i 3 na stanowisku: 3.1.1. eksploatacji (co najmniej 3 osoby), 3.1.2. dozoru (co najmniej 1 osoba, może to być jedna z 3 osób wykazanych zgodnie z punktem 3.1.1), 3.2. zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie konserwacji i regulacji palników gazowo-olejowych firmy Weishaupt (co najmniej 1 osoba, może to być jedna z osób wykazanych zgodnie z punktem 3.1). Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia. W szczególności w przypadku wykonawców występujących wspólnie w zakresie punktu 2 za spełnienie warunku udziału w postępowaniu zostanie uznane wykazanie się choćby przez jednego z wykonawców występujących wspólnie wykonaniem wymaganej usługi (natomiast nie sumują się wartości wykazanych usług, ani moc kotłów), a w przypadku warunku w zakresie punktu 3 sumaryczna liczba osób posiadających wymagane uprawnienia i kwalifikacje (potwierdzone wymaganymi dokumentami), wykazanych przez wykonawców występujących wspólnie, powinna być nie mniejsza niż graniczna podana w ww. punkcie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Treść wykazu musi potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu wymienionego powyżej w części: Opis warunków udziału w postępowaniu ... - w punkcie 2. Wzór wykazu dołączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Treść wykazu musi potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu wymienionego powyżej w części: Opis warunków udziału w postępowaniu ... - w punkcie 3. Wzór wykazu dołączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do tego załącznika należy dołączyć dokumenty (świadectwa, zaświadczenia) określone co do rodzaju i ilości w ww. punkcie 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: TGEM-256-pPN/29-2007). Koszt specyfikacji: 10,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania).
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Rybnika - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków z podziałem na 2 zadania.
- Zapewnienie wsparcia dla systemu zabezpieczającego dokumenty przed nieuprawnionym dostępem (system SealPath) przez okres 12 miesięcy
- ,,Rekultywacja techniczna wraz z wykonaniem elementów odwodnienia dla rekultywowanego terenu zalewiska Kielowiec "Moczydło" w Rybniku - Chwałowicach"
- Zakup wraz z dostawą wody mineralnej niegazowanej dla pracowników Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku.
- Remont dachu kotłowni Ciepłowni Marcel
- Dostawa wraz z zabudową stożka - leja zagęszczającego o średnicy 3800 mm dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie obsługi technicznej budynku pawilonu południowego Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą w okresie lipiec-grudzień 2025 r.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: W. Beliny - Prażmowskiego oraz 11 Listopada
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.